مدل پالتو زنانه 2022 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل پالتو زنانه 2022 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل پالتو زنانه 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل پالتو زمستانی-مدل پالتو بازیگران ترکیه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو فوتر جدید-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل پالتو زنانه 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل پالتو زمستانی-مدل پالتو بازیگران ترکیه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو فوتر جدید-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل پالتو زنانه 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل پالتو زمستانی-مدل پالتو بازیگران ترکیه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو فوتر جدید-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل پالتو زنانه 2022 کلیک کنید.

 

مدل-پالتو-زنانه-2022-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پالتو-زنانه-2022-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

معرفی انواع پالتو زنانه موضوعی است که در این مقاله از وبلاگ کاریزماکالر قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. پالتو ها و به طور کلی لباس های گرم، در فصول سرد سال کاربرد بیشتری نسبت به دیگر فصول سال دارند. پالتو های زنانه ظاهرشان شبیه به مانتو است و یا حتی در بعضی از مدل ها شبیه به کت نیز می باشد، یا تا زیر زانو ست و یا تا روی کمر.
البته امروزه پالتوهای بهاره و پالتو های پاییزه یکی از ترند های سال های اخیر به شمار می رود. خرید لباس علاوه بر صرف زمان، نیاز به صرف هزینه هم دارد، پس شناخت از مدل های مختلف لباس باعث می شود تا همیشه بهترین لباس ها را انتخاب کنید.
برخی از پالتوها همیشه سبز می باشند یعنی در تمام طول سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از این رو، به یک چک لیست نیاز دارید، لیستی از انواع مختلف کت و پالتو وجود دارد و هر دختری در کمد خود به آن نیاز دارد.
پالتو زنانه چیست؟
لازم دانستیم تا ابتلا پالتو زنانه را کامل شرح دهیم تا با ویژگی های یک پالتو آشنا باشید. پالتو نوعی کت زنانه بلند محسوب می شود که شباهت زیادی به مانتو زنانه دارد با این تفاوت که معمولا پشمی و گرم بوده و در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش روی لباس های دیگر پوشیده می شود. و به عنوان یک لباس رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. در زبان انگلیسی به پالتو زنانه، womens coat گفته می شود.
ویژگی پالتو مناسب
یکی از مهمترین ویژگی های پالتو زنانه، دولایه بودن آن است تا در برابر سرما مقاوت لازم را داشته باشد. با انتخاب پالتو دولایه دیگر نیازی ندارید تا زیر پالتو، مانتو بپوشید.
دومین ویژگی که باید به آن توجه کافی را داشته باشید، انتخاب بر اساس جنس پارچه می باشد. به عنوان مثال پارچه ای مثل کشمیر علاوه بر این که گرم است، وزن کمی دارد و بسیار سبک می باشد که البته هزینه خرید پالتو کشمیر کمی بالاتر است.
سومین ویژگی پالتوهای زنانه خوب این است که باید قدی متناسب با قد خودتان داشته باشد. صرفا نباید دلیل انتخابتان بر اساس مد و ترند روز باشد. بلکه باید پالتویی را انتخاب کنید که هم مطابق با سلیقه تان باشد و هم با آن احساس راحتی کنید. رنگ پالتو هم ویژگی دیگری می باشد که بیشتر براساس سلیقه است. البته استفاده از رنگ های تیره باعث می شود تا در روز های سرد زمستان، گرمای بیشتری را جذب کنید.
یکی دیگر از ویژگی های یک پالتوی خوب سایز آن است. آستین پالتو باید طوری باشد که بتوانید زیر آن لباس ضخیم بپوشید. اصولا پالتو نباید فیت بدن باشد و بهتر است کمی آزادانه روی بدن حرکت کند.
معرفی انواع مدل پالتو زنانه
۱- کت ترنچ یا بارانی کلاسیک
وقتی درباره لباسی کلاسیک صحبت می شود که هر دختری باید در کمد لباس خود یک نمونه از آن را داشته باشد، کت ترنچ یا بارانی کلاسیک یکی از آن لباس های کلاسیک زیبا می باشد. لباسی که در لیست اولویت های زمستان قرار می گیرد. کت ترنچ کرم که سال ها جز بهترین رنگ به شمار می رفته را می توانید با هرنوع لباسی ست کنید. بارانی های کلاسیک می‌توانند بدن شما را در برابر سرمای پاییز و زمستان گرم نگه دارند. ترنچ کت ها معمولا ضد آب هستند و یکی از بهترین انتخاب ها برای روز های برفی و بارانی پاییز و زمستان می باشد.
می‌توانید این نوع پالتو را روی ژاکت‌ و سایر لباس‌های پاییزی بپوشید و آن را با هر لباسی که بخواهید بپوشید و ست کنید تا ظاهری زیبا و جذاب برای خود بسازید. استفاده از کیف و چکمه در کنار این نوع بارانی یکی از بهترین ست هایی است که میتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر رنگ کرم، میتوانید از رنگ های نارنجی، زرد، قرمز و حتی قرهوه ای استفاده کنید.
۲- پالتو فوتر
پالتو فوتر زنانه از آن دسته پالتو های پرطرفدار و پر فروش بازار پوشاک است. تنوع رنگ و مدل و گرم بودن این نوع پالتو، در بازار داغ آن بی تأثیر نیست. عمر پالتوی فوتر زنانه بالاست و تا چند سال می توانید از این محصول استفاده کنید.
برای شستن پالتو فوتر می توانید آن را به خشک شویی بسپارید. در غیر این صورت پالتوی خود را در ماشین لباسشویی با آب سرد و مایع لباسشویی بشورید و بعد از درآوردن از ماشین آن را روی کاور بگذارید و اجازه دهید خوب خشک شود. در پایان می توانید با برس مخصوص پالتو آن را شانه بزنید.
۳- کت چرم
شیک پوشیدن نیازمند صرف هزینه و زمان است، چیزی که امروز با کمبود آن مواجه هستیم اما برای شیک بودن تنها داشتن یک کت یا پالتو چرم کافی است. اگر میخواهید پوششی ایده آل و بی نقص را در زمستان تجربه کنید، یکی از آیتم هایی که باید استفاده کنید، پالتو چرمی می باشد. کت چرمی می تواند دغدغه شما را برای ست کردن رفع کنید و به شما استایلی رسمی که کمی به سمت غیر رسمی بودن تمایل دارد بدهد. پالتو های چرمی نیز انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال پالتو زیپ دار، دکمه ای، جلو باز، جلو بسته، با یا بدون کمربند چرمی، کوتاه یا بلند از انواع مدل های این لباس جذاب زمستانی بشمار می رود.
شاید با شنیدن نام کت چرمی و یا پالتو چرمی اولین رنگی که در ذهنتان نقش می بندد، رنگ قهوه ای باشد اما امروزه رنگ هایی خاص تر و جذاب تر را در بازار مشاهده میکنیم، رنگ هایی مثل مشکی، قرمز و خاکستری از پرطرفدار ترین رنگ های موجود برای پالتو چرمی می باشد.
۴- کت جین
پارچه جین را با شلوار لی (جین) می شناسیم، اما به غیر از شلوار، برای پیراهن و کت هم از پارچه جین استفاده می‌شود، پس شما حتی میتوانید ست کامل جین داشته باشید که بسیار جذاب و زیبا نیز می باشد. یکی از بهترین و خاص ترین ست های پاییزی میتواند پوشیدن یک کت جین با لباس یا پیراهن، مانتو و شلوار جین باشد. لباس های از این جنس می‌تواند شما را در برابر سرما بیشتر و بهتر محافظت کند، پس می‌توانید برای استفاده‌های روزمره و حتی سفر و گردش‌های دوستانه از کت یا پالتو جین استفاده کنید.
۵- پالتو بامبر (Bomber Jacket)
پالتو بامبر یک لباس بیرونی کوتاه است که در قسمت کمر با کش کمی تنگ‌تر می‌شود. دارای زیپ جلو و غالباً دارای چهار جیب کاربردی در قسمت بالا و کنار آن است. کت Bomber معمولا از جنس چرم، پلی استر، نایلون، جین، پنبه و جیر ساخته می‌شود.
کاپشن بامبر در عین زنانه بودن جزء لباس‌های بسیار شیک محسوب می شود. البته کت های بامبر‌ امروزی بهتر شده اند و می‌توانند از انتخاب های شما برای کمد زمستانی شما باشند. پالتو بامبر را می‌توان روی دامن و شلوار جین و هر لباس دیگری که فکرش را می کنید پوشید و استایلی شیک خلق کرد.
۶- پالتو کتان
با شنیدن نام کتان، احتمالا ذهنتان به سمت شلوار کتان متمایل می شود در صورتی که امروزه از پارچه کتان برای تولید بهترین پالتو های کتان نیز استفاده می شود. شستن پالتو کتان همیشه کار سختی است زیرا پارچه کتان زود رنگ خود را از دست می دهد. برای شستن پالتوی کتان خود می توانید از دور کند ماشین لباسشویی و آب سرد استفاده کنید. بهتر است به جای پودر از مایع لباسشویی استفاده کنید و برای خشک شدن آن را کاور کنید.
۷- کاپشن لحافی (Quilted Jacket)
پالتو یا کاپشن‌ Quilted که لحافی ترجمه شده است، جز جذابترین لباس‌های زمستانی به شمار می رود. کاپشنی که هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم شیک و زیبا، بنابراین انتخاب این مدل یکی از هوشمندانه ترین انتخاب های شما خواهد بود. این نوع پالتو به خصوص در پاییز و چند هفته اول زمستان که پالتوها و بارانی‌های کلاسیک و چرم کافی نیستند، می‌توانند هم استایل شما را چشم گیرتر کنند و هم شما را در برابر سرما محافظت کنند. از آنجایی که در هفته‌های ابتدایی پاییز و بهار هوا قابل پیش بینی نیست، بهتر است یکی از این‌ها را تهیه کنید و آن را در دسترس قرار دهید.
۸- پالتو ترمه یا پشم (Cashmere Or Wool Jacket)
اگر در منطقه ای سردسیر زندگی می کنید و زمستان های سرد و خشک را تجربه می کنید، میتوانید با پوشیدن یک پالتو ترمه یا پشم خود را در برابر بدترین سرما ها محافظت کنید و بدنتان را گرم نگه دارید. علاوه بر این این مدل از پالتو بسیار زیبا و جذاب می باشد.
۹- پالتو Overcoat
در ادامه لیست معرفی انواع پالتو زنانه به یکی دیگر از پالتو های جذاب و پر طرفدار می رسیم. اورکت OVERCOAT نسخه کاملا زمستانی از ترنچ کت می باشد. پالتویی با همان ظرافت و جزییاتی که ترنچ را از سایر پالتو‌ها و کت‌ها متمایز می کند. اورکت می‌تواند شما را در برابر سخت ترین سرما ها در امان نگه دارد. البته این پالتو برای خانم هایی که شیک پوشی را در اولویت قرار می دهند نیز بسیار مناسب می باشد.
برای ست کردن اوور کت می‌توانید اورکت‌ را با یک روسری پشمی شیک و چکمه چرمی بلند ست کنید. اما اگر قصد رفتن به مهمانی رسمی را دارید اورکت تان را با دستکش و چکمه بلند چرمی ست کنید و مطمئن باشید شما خاص ترین و زیباترین شخص در آن مهمانی خواهید بود.
۱۰- کاپشن خز مصنوعی (Faux-Far Jacket)
در کمد لباس های زمستانی هر خانم شیک پوشی باید یک پالتو با خز مصنوعی Faux-Far Jacket وجود داشته باشد. پالتویی که می‌تواند به غیر از زیبایی شما را در هر کجا که می‌روید خاص و منحصر به فرد نشان دهد. اگر اهل مد هستید پس برای استفاده از این پالتو خودتان را محدود به رنگ‌های کرم و قهوه‌ای نکنید و به سراغ سایر رنگ‌های این پالتو هم بروید.
۱۱- کاپشن پافر بلند (Puffer Jacket)
اخرین مورد از لیست انواع پالتو زنانه پافر زنانه می باشد.پافر جلیقه ای است بلند که ایده ی آن از استرالیا شکل گرفته و مدتی است در میان ایرانیان نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. رویه ی بیرونی پافر از جنس پلی استر و یا نایلون است . داخل پافر معمولا با پر اردک ، هوا و یا پشم و شیشه پر شده است . پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است . از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود . بیشتر پافرها قابلیت ضد آب دارند.
شما از پافر می توانید در مهمانی ها ، سر کار و همینطور دانشگاه استفاده کنید . استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است چرا که با ست کردن انواع لباس ها با پافر می توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت استایل خود را طراحی کنید. یکی از بهترین مزیت های پافر این است که علاوه بر خاصیت گرمابخشی زیادش، سبک هم هست . بسیاری از کاپشن های زمستانی به خاطر اینکه خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد پافر اینگونه نیست.
مدل پالتو زنانه 2022 - در این نوشته کوتاه در مورد مدل پالتو زمستانی-مدل پالتو بازیگران ترکیه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو فوتر جدید-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.