لباس عقد محضری 2022 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد محضری 2022 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد محضری 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد شانزلیزه-مدل لباس عقد محضری پوشیده-قیمت لباس عقد محضری دیجی کالا-لباس عقد محضری شیک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد محضری 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد شانزلیزه-مدل لباس عقد محضری پوشیده-قیمت لباس عقد محضری دیجی کالا-لباس عقد محضری شیک زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد محضری 2022 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد شانزلیزه-مدل لباس عقد محضری پوشیده-قیمت لباس عقد محضری دیجی کالا-لباس عقد محضری شیک دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد محضری 2022 کلیک کنید.

 

 

لباس-عقد-محضری-2022-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-محضری-2022-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

رعایت نکات انتخاب لباس عقد محضری
قد لباس و قد خودمان
اولین نکته ای که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است این است که قد ما بلند است یا کوتاه؟ از افراد ریز نقش هستیم و یا قدی بلند داریم؟ این مورد می تواند انتخاب قد مانتو و یا کت را برای ما مشخص نماید. اگر دارای قدی بلند هستید می توانید لباس های بلند را نیز انتخاب نمایید و اگر قدی کوتاه دارید مانتویی را انتخاب نمایید که کوتاه و تا بالای زانوی شما باشد. اگر از کت استفاده می نمایید کتی انتخاب نمایید که تا روی کمر شما باشد تا با این انتخاب تا حدودی کشیده تر به نطر بیایید. مانتو ها و کت هایی که برای مراسم عقد محضری طراحی می شوند انواع مختلفی دارند که این تنوع در انواع طرح های متنوع را نیز به همراه دارد که هر فردی می تواند طبق سلیقه خود بهترین آن را انتخاب و در این روز های زیبا بر تن نمایید.
چه پارچه ای مناسب این لباس است؟
پارچه و انتخاب مناسب ترین پارچه برای این لباس از نکات بسیار مهمی است که باید در زمان انتخاب خود آن را نیز مد نظر قرار دهید. پارچه به همراه نوع و شیوه دوخت است که یک لباس را خلق می کند. اکثر خیاط ها برای دوخت این نوع لباس، پارچه های ساتن و گیپور و کرپ را انتخاب می نمایند. اما برای این که بدانید چه نوع پارچه ای زیبایی های شما را بیشتر نمایش می دهد بهتر است که چند نوع لباس را با پارچه های متنوع بر تن نمایید و دست آخر یکی از آن ها را انتخاب نمایید. پارچه برای دوخت لباس مخصوص عقد محضری بسیار مهم است زیرا که انتخابی درست و شایسته میتواند زیبایی های شما را چندین برابر نماید.
انتخاب رنگ برایلباس عقد محضری
برای انتخاب رنگ در این مراسم محدودیت خاصی ندارید و هر رنگی که دلتان بخواهد می توانید انتخاب نمایید اما از قدیم رسم بوده که هرچه رنگ لباس این مراسم به رنگ های ملایم نزدیک تر باشد بهتر است. قدیمی ها اعتقاد داشتند که رنگ سفید برای این نوع مراسم دارای خیر و برکت و شگون است. اما اگر به هر دلیلی رنگ سفید را برای این مراسم انتخاب نمی کنید بهتر است از رنگ های ملایم مانند شیری، کرم، صورتی، پنکیکی، سبز و یا آبی ملایم، گل بهی، نباتی و یا رنگ هایی که در این طیف قرار دارند را انتخاب نمایید
پوشش سر و یا گل سر
بعضی از عروس خانم ها در این روز از گل سر استفاده می کنند و بعضی در موهای خود گل طبیعی کار می کنند. اما اگر جشن را در محضر برگزار می کنید بهتر است که پوشیده حاضر شوید و برای این کار می توانید از روسری ها و یا کلاه هایی که از جنس و رنگ لباستان تهیه شده است، استفاده نمایید. اما باز هم بنا به انتخاب و سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید که از گل و یا روسریو شال و یا کلاه برای پوشش سر خود استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید مدلی که انتخاب می کنید با مدل لباس شما همخوانی داشته باشد و ترکیب آن را بر هم نزند.
همانطور که پیشتر نیز اشاره شد به این دلیل که مراسم در محضر برگزار می شود بهتر است لباسی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، رسمی نیز باشد. لباس هایی که دنباله دار هستند و یا پف دار هستند مناسب برای استفاده در محضر نمی باشند.اگر رنگی که برای لباس خود انتخاب کرده اید کرم می باشد، می توانید در مراسم دیگر هم از آن استفاده نمایید. برای این مراسم علاوه بر مدل هایی که پیشتر اشاره شد می توانید از کت و دامن، سارافون و دامن و یا شلوار، لباس های مجلسی ساده و پوشیده نیز در محضر استفاده نمایید. اما این نکته را در ذهن داشته باشید که لباسی که انتخاب می نمایید باید پوشیده باشد زیرا که در یک مکان عمومی آن را بر تن می کنید. پس در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشد.
لباس عقد محضری 2022 - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد شانزلیزه-مدل لباس عقد محضری پوشیده-قیمت لباس عقد محضری دیجی کالا-لباس عقد محضری شیک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.