لباس عقد جدید 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد جدید 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد ساده-لباس عقد صورتی-لباس عقد شانزلیزه-قیمت لباس عقد-لباس عقد حریر وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد ساده-لباس عقد صورتی-لباس عقد شانزلیزه-قیمت لباس عقد-لباس عقد حریر زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد ساده-لباس عقد صورتی-لباس عقد شانزلیزه-قیمت لباس عقد-لباس عقد حریر دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد جدید 1402 کلیک کنید.

 

لباس-عقد-جدید-1401-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-جدید-1401-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

طبق آداب رسوم و فرهنگ ایرانیان لباس عقد محضری، لباس نامزدی و لباس عروسی بسیار متفاوت است. لباس عروسی عمدتاً سفید رنگ بوده و معمولاً هیچ عروس خانمی به غیر از رنگ سفید برای مراسم عروسی لباس انتخاب نمی‌کند. اما برای لباس عقد جهت عقد محضری می‌توانیم هر رنگی را که دوست داریم انتخاب کرده و برای مراسم عقد بپوشیم.
در این مقاله سعی بر این شده است که 30 لباس عقد شیک، جدید و زیبا که جهت عقد در محضر مناسب باشد با سبک‌های مختلف مناسب با انواع سلیقه به شکل‌های پوشیده و مانتو عقد محضری خدمت شما معرفی شود تا شما با خیلی راحت و آسوده مانتو عقد محضری یا لباس عقد خود را انتخاب کنید.
کت و شلوار با رنگ‌های نود مانند تناژهای مختلف رنگ‌ کرم، استخوانی و نباتی گزینه‌های مناسبی برای لباس عقد محضری هستند. بهتر است ترجیحاً از کت و شلوار هم رنگ برای مراسم عقد محضری استفاده کنید. این مدل ساده و درعین‌حال زیبا گزینه بسیار مناسبی برای عروس خانم‌هایی است که در آستانه ازدواج قرار دارند.
یقه‌های آرشال به همراه یک دکمه و جیب‌های فیلتابی جلوه زیبایی به کت بخشیده است که در کنار شلوار قد 90 بسیار رسمی و شیک به‌نظر می‌رسد. بهتر است این کت‌وشلوار کرم را با شومیز و کفش سفیدرنگ ست کنید.
این مدل نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم عقد محضری باشد زیرا در عین زیبایی، پوشیده و شیک نیز می‌باشد. کت مدل لنگی با یقه انگلیسی به همراه شلوار از بالا گشاد ست بی‌نظیری ایجاد کرده است. ازآنجایی‌که این مدل جلوبسته است، نیازی نیست که نگران ست کردن شومیز مناسب باشید. این مدل کت و شلوار را به دلیل گشاد بودن مدل شلوار، بهتر است به‌همراه یک کفش پاشنه‌بلند بپوشید تا شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان دهد.
مانتوهای کتی نیز درکنار شلوارهای قد 90 بسیار ترکیب زیبا و خیره‌کننده‌ای برای عقد در محضرخانه ایجاد می‌کنند. به این مدل مانتو با یقه انگلیسی تقریباً پهن و آستین‌های تا شده دقت کنید. می‌توانید دکمه‌های مانتو را ببندید یا آن را با یک شومیز یا تاپ مجلسی به رنگ نود ست کنید و دکمه‌هایش را باز بگذارید.
به این ترکیب زیبا دقت کنید. اگر هنوز در انتخاب لباس برای مراسم عقد خود در شک و تردید هستید، این مدل می‌تواند خیالتان را آسوده کند. ست تاپ و شلوار به همراه مانتو یک ترکیب بی‌نظیر است. مدل یقه این تاپ بسیار منحصر بوده و در قسمت جلویی با دکمه بسته می‌شود. برای تکمیل این استایل، یک مانتو با لبه‌های هلالی و یقه‌ انگلیسی کافی است. مدل شلوار نیز بهتر است راسته و کمی جذب باشد و با پوشیدن یک کفش سفیدرنگ نیز یک استایل عروس منوکروم بی‌نظیری خواهید داشت.
کت و شلوار استخوانی رنگ ست شده با تاپ ساده می‌تواند یک استایل رسمی و مجلل برای مراسم عقدتان باشد. شلوار این ست در قسمت دمپا گشادتر بوده و جلوه خاصی به کل ست بخشیده است.
دامن تور اورال به همراه تور بلند، اولین مدلی درواقع میان طراحان این نوع لباس مراسم عقد محضری و عروسی در عین سادگی که دارد یکی از شیک‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید.
پیراهن فون بلندِ یقه فرانسوی با آستین آویخته کارشده به همراه سنگ و توربان درواقع طراحی است که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب کرده و باعث می‌شود که عروس خانم قطعاً این مدل را تا آخر انتخاب خود گوش ذهن خود مدنظر قرار دهد.
یکی دیگر از مدل‌های که میان طراحان لباس همیشه یکی از پیشنهادهایشان برای عروس خانم‌ها بوده است مدل لباس اورال دامن کارشده با گیپور می‌باشد. زیرا می‌تواند به راحت‌ترین شکل ممکنی به دلیل ظرافت کار روی بدن عروس خانم نشسته و زیبایی را دوچندان کند.
پیراهن تَرک یقه دلبری با آستین کلوش، کارشده با دان تل یکی از زیباترین لباس عقد محضری‌های ممکن را به عروس خانم هدیه می‌دهد و باعث این می‌شود که عروس خانم داخل این پیراهن زیباتر از همیشه به نظر برسد
اگر می‌خواهید یکی از زیباترین نوع لباس عقد محضری ممکن را در مراسم عقد بپوشید ما به شما ترکیب پیراهن مدل ماهی با شنل متصل از جنس حریر را معرفی می‌کنیم که بدون شک یکی از شیک‌ترین لباس عقد محضری‌های ممکن است.
ترکیب دامن و توربان همیشه یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های ممکن در بازار بوده‌اند. ترکیب اورال دامن از جنس حریر و توربان می‌تواند یک نمونه بارز زیبایی این ترکیب است.
لباس عقد جدید 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد ساده-لباس عقد صورتی-لباس عقد شانزلیزه-قیمت لباس عقد-لباس عقد حریر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.