مدل پالتو جدید اینستا | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل پالتو جدید اینستا | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل پالتو جدید اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل پالتو ایرانی-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-اینستاگرام پالتو ترک-مدل پالتو زمستانی-پالتو کرج اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل پالتو جدید اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل پالتو ایرانی-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-اینستاگرام پالتو ترک-مدل پالتو زمستانی-پالتو کرج اینستاگرام زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل پالتو جدید اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل پالتو ایرانی-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-اینستاگرام پالتو ترک-مدل پالتو زمستانی-پالتو کرج اینستاگرام دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل پالتو جدید اینستا کلیک کنید.

مدل-پالتو-جدید-اینستا-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پالتو-جدید-اینستا-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پالتو-جدید-اینستا-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

درهنگام انتخاب پالتو به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟
۱. طول پالتو باید به‌اندازه کافی بلند باشد
طول ایدئال یک پالتو بهتر است به‌اندازه کافی بلند باشد تا شما را بپوشاند. پالتو کت نیست، بنابراین طول آن را نمی‌توانید تا کمتر از باسن بزرگ در نظر بگیرید. بهتر است پالتو در محدوده کمی پایین‌تر از زانو، روی آن یا کمی بلندتر از آن باشد. پالتو کاملا بلند هم انتخاب شخصی شماست.
۲. جنس پالتو را سلیقه شما تعیین می‌کند
معمولا پالتوها پشمی یا چرم هستند، ولی بارانی‌ها هم جزو پالتوها به حساب می‌آیند. تنها تفاوتی که با پالتو دارند این است که از پارچه ضدآب درست شده‌اند. ازجمله پارچه‌های پالتویی می‌توان به انواع پارچه پشمی، فوتر، پیردوپل و چرم اشاره کرد.
روی کیفیت پالتو سرمایه‌گذاری کنید تا چندسال برایتان دوام بیاورد. مگر اینکه بخواهید مد روز باشد، در آن صورت شاید نیاز نباشد به کیفیت آن اهمیت بدهید.
برای تعیین کیفیت پالتو به آستری و دوخت آن توجه کنید. بسیار مهم است که تمیز دوخته شده باشد، برش‌ها صاف باشند، پارچه‌اش محکم و باکیفیت باشد و آستری آن هم از استحکام کافی برخوردار باشد (شل و وارفته نباشد).
۴. ضخامت پالتو به خودتان بستگی دارد
ضخامت پالتو به خودتان بستگی دارد. برخی افراد گرمایی هستند و نمی‌توانند پالتوهای ضخیم و گرم بپوشند. در این صورت می‌توانید از پالتوهایی که ضخامت کمتری دارند استفاده کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به‌شدت سرمایی هستید، پالتو را برای روزهای نه‌چندان سرد بگذارید و در روزهای خیلی سرد کت یا کاپشنی بپوشید که پشم‌شیشه داشته باشد.
پالتو پشمی از همه انواع دیگر آن گرم‌تر است. بااین‌حال پالتوهایی هستند که آنها را با یک لایه پشم‌شیشه می‌دوزند. به این ترتیب، برای زمستان مناسب خواهند بود.
۵. رنگ پالتو را در نظر بگیرید
پالتوهای طرح‌دار یا رنگی بسیار محبوب‌اند. با این حال بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم در کنار آن، پالتویی به رنگ خنثا هم داشته باشیم. این پالتوها را همیشه و همه‌جا می‌توان پوشید. مشکی، سرمه‌ای و خاکستری جزو رنگ‌های خنثا هستند. با پالتوهای رنگ خنثا روسری‌های خوش‌رنگ بپوشید که بی‌رنگی آن را جبران کند.
۶. به شکل اندامتان توجه کنید
نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، شکل اندامتان است. شکل اندام شما می‌تواند به یکی از شکل‌های گلابی، سیبی، ساعت‌شنی، مستطیلی و مثلث وارونه باشد. برای هر یک از این اندام‌ها پالتوهای خاصی مناسب است.
ساعت‌شنی: هر پالتویی دوست دارید بپوشید؛
گلابی: پالتو با رنگ‌های تیره، یقه‌های بزرگ و پهن، مدل‌های چهاردکمه و کمربند که درست روی کمر قرار بگیرد انتخاب کنید؛
سیبی: پالتوهایی که کمربند نداشته باشند برای شما بهتر هستند. مدل‌های چهاردکمه با جزئیات زیاد در قسمت میانی بدن برای شما مناسب نیست. بهتر است پالتویی انتخاب کنید که دکمه‌هایش درست از زیر سینه شروع شوند؛
مستطیلی: پالتویی انتخاب کنید که گشاد نباشد، بلندتر از زانو باشد تا بدن را باریک و کشیده نشان دهد. اگر کمربنددار باشد که شکل کمر را مشخص کند عالی است؛
پالتو هم بهتر است گشاد نباشند و از شکل طبیعی اندام مستطیلی پیروی کنند.
مثلث وارونه: پالتوی کمربنددار که شکل کمر را مشخص کند و از رنگ‌های تیره باشد برایتان بهتر است.
به‌طورکلی ظاهر پالتویی که انتخاب می‌کنید باید به تن شما آراسته باشد؛ یعنی:
به‌خوبی روی سرشانه قرار بگیرد. نه سرشانه باید از آستین آویزان باشد نه آستین باید روی سرشانه سوار شود؛
قسمت بازوها باید کاملا آزادی عمل داشته باشد. آزاد بودن لباس به‌معنای گشادی آن نیست؛
درزها، پیلی‌ها و جیب‌ها باید صاف و تمیز دوخته شوند، سجاف باید صاف قرار گیرد و تاب نداشته باشد؛
آستین پالتو باید مچ دست را بپوشاند و کوتاه نباشد؛
وقتی همه دکمه‌های پالتو را می‌بندید نباید جایی از آن کشیدگی داشته یا تنگ باشد؛
باید در آن راحت حرکت کنید. کمی با آن راه بروید، بنشینید و مطمئن شوید که کاملا اندازه شماست و تنگ نیست.
۷. چیدمان دکمه‌ها را انتخاب کنید
پالتوها از نظر تعداد و نوع چیدمان دکمه‌ها به سه دسته بدون دکمه، دو دکمه و چهاردکمه تقسیم می‌شوند. پالتوهای دو دکمه یک ردیف دکمه در وسط جلو دارند، پالتوهای چهاردکمه از ۴ تا ۸ دکمه دارند که در دو ستون چیده شده‌اند و بدون دکمه‌ها جلوباز هستند. انتخاب پالتوها با خودتان است؛ اما همان طور که گفتیم باید برای اندامتان مناسب باشد. برای مثال، پالتوی چهاردکمه برای اندام‌های سیب‌شکل مناسب نیست.
انواع پالتو زنانه؛‌ چند نوع پالتو داریم؟
پالتوها در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند. برخی از انواع اصلی پالتوها عبارت‌اند از:
۱. پالتوی راسته؛ برای رسمی‌پسندها
پالتوی راسته در قسمت دامن پالتو تنگ یا گشاد نیست. این پالتو اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد، اما کمر آنها مشخص است. هر مدل یقه که دوست دارید و هر رنگی که می‌پسندید خوب است. می‌توانید این سبک پالتو را روزانه بپوشید؛ اما بیشتر برای موقعیت‌های رسمی مناسب است.
۲. پالتو مجلسی؛ برای مهمانی‌ها
پالتوهای مجلسی می‌توانند راسته یا کمی فون باشند. گودی کمر این پالتو مشخص است و کاملا قالب اندام است. اگر دامن آن گشاد باشد، فقط بالاتنه قالب‌تن خواهد بود.
۳. پالتو به‌سبک مردانه؛ تضادی زیبا با لباس‌های زنانه
این پالتوها شیک و زیبا هستند و در بسیاری از موقعیت‌ها می‌توانید آنها را بپوشید. برای ایجاد تضاد در استایلتان، می‌توانید این پالتو را با لباس‌هایی مانند شلوار تنگ، لگ و ساپورت که مخصوص خانم‌ها هستند بپوشید. البته با با جین، پلیور بافتنی و بوت یا کفش ساده هم قشنگ می‌شود.
برای اینکه شیک‌تر باشد آن را از پارچه چهارخانه که این‌روزها خیلی مد شده است تهیه کنید.
پالتو مردانه مخصوص خانم‌ها معمولا سایز بزرگ‌تری دارد و از پارچه‌هایی به‌رنگ خنثا تهیه می‌شود. به همین دلیل برای افرادی که دوست دارند سبکی مینیمال داشته باشند مناسب است.
۴. پالتوی کمربنددار؛ برای طرفداران سبک کلاسیک
پالتوهای کمربنددار بسیار شیک هستند و برای بسیاری از خانم‌ها عالی‌اند. فقط خانم‌های دارای شکل اندام سیب‌شکل بهتر است از این پالتوها استفاده نکنند. با این حال اگر کمربند دوست داشته باشید می‌توانید پالتویی را انتخاب کنید که کمربند آن کمی بالاتر قرار بگیرد؛ مانند سبک امپایر.
در این پالتوها می‌توانید کمربند را در جلوی لباس ببندید یا اینکه آن را آزاد بگذارید از پهلوها آویزان بماند. اگر هم دوست دارید می‌توانید آن را کمی آن‌طرف‌تر از وسط جلوی لباس ببندید. با این کار سبکی کلاسیک خواهید داشت.
نکته مهم: اگر پالتوی کمربنددار کوتاه انتخاب می‌کنید، یادتان باشد که در اندامتان شیک و زیبا قرار بگیرد و صاف بماند. چون پالتو ضخیم است، اگر خیلی گشاد باشد حجم آن روی قسمت میانی بدن جمع می‌شود و اندامتان را بزرگ و سنگین نشان می‌دهد.
۵. پالتو ماکسی؛ برای قدبلندها
اگر دوست دارید پالتویی بسیار بلند بپوشید، باید قدتان خیلی بلند باشد. افرادی که قدشان کوتاه‌تر است باید در انتخاب قد پالتو کمی دقت کنند؛ زیرا پالتوی خیلی بلند ممکن است آنها را در خودش غرق کند. اگر کمی کوتاه‌قد هستید پالتوهای کوتاه‌تر برایتان شیک‌تر خواهد بود.
۶. پالتو چرم؛ برازنده و شیک
پالتوی چرم سبکی کلاسیک و جذاب به شما می‌بخشد. پالتو چرم ضخیم با آستری کمی گرم‌تر است؛ با این حال به‌طور کلی نمی‌توان پالتو چرم را مناسب روزهای سرد دانست.
پالتو چرم به رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سفید و برنزی وجود دارد. رنگ‌های دیگری هم هست؛‌ اما این‌ها پرطرفدارترند. حقیقت این است که در بسیاری از کشورهای دنیا پوشیدن پالتو چرم مشکی بلند را به‌احترام قربانیان نازی‌ها درست نمی‌دانند؛ زیرا هیتلر و همقطارانش به پوشیدن پالتو چرم مشکی بلند عادت داشتند. البته در کشور ما خیلی‌ها از آن اطلاع ندارند.
مدل پالتو جدید اینستا - در این نوشته کوتاه در مورد مدل پالتو ایرانی-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-اینستاگرام پالتو ترک-مدل پالتو زمستانی-پالتو کرج اینستاگرام مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.