قیمت پالتو زنانه 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت پالتو زنانه 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت پالتو زنانه 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پالتو فوتر زنانه-`خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-خرید اینترنتی پالتو خزدار زنانه-قیمت پالتو زنانه -قیمت پالتو خز وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت پالتو زنانه 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پالتو فوتر زنانه-`خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-خرید اینترنتی پالتو خزدار زنانه-قیمت پالتو زنانه -قیمت پالتو خز زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت پالتو زنانه 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پالتو فوتر زنانه-`خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-خرید اینترنتی پالتو خزدار زنانه-قیمت پالتو زنانه -قیمت پالتو خز دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه قیمت پالتو زنانه 1402 کلیک کنید.

 

قیمت-پالتو-زنانه-1401-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-پالتو-زنانه-1401-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل پالتو جدید زنانه ۱۴۰۰
اصولاً به کتی که قد آن از روی باسن پایین‌تر باشد پالتو می‌گویند. البته این‌یک تعریف بسیار کلی از پالتو است اما اولین مشخصه‌ی یک پالتو قدبلند آن است. پالتوها قد متفاوتی دارند. پالتوهای مردانه معمولاً قدی کوتاه‌تر از نمونه‌های زنانه دارند. در انواع مدل پالتو زنانه البته مدل‌های کوتاه به‌وفور یافت می‌شود اما معمولاً پالتوهای زنانه قدی پایین‌تر از سر زانو دارند. معمولاً برای تولید پالتوهای پشمی از پشم شتر، گوسفند و پیله کرم ابریشم استفاده می‌شود اما پالتوی فوتر در صنعت پوشاک با الیاف غیرطبیعی ترکیب می‌شود.
بسیاری از پالتو ها دو لایه هستند یعنی غیر از این که بدن را گرم می کننددر مقابل برف و باران هم مقاوم هستند. البته پول بیشتری هم می طلبد.به علت گرمای زیاد پالتو های دو لایه دنبال سایزی باشید که به سایز مانتویا کت شما نزدیک باشد چون دیگر نیازی به پوشیدن لباس بیشتر در زیر آن نیست. پارچه کشمیر نسبت به سایر پارچه‌ها ضخامت بیشتری دارد و محبوبیت بسیاری دارد اما پارچه‌ای نسبتاً گران محسوب می‌شود. پارچه کشمیر ساختاری ظریف، سبک، محکم و نرم دارد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

کاربرد پالتو زنانه
پالتو زنانه لباسی است که برای فصل‌های سرد سال طراحی شده است. پالتوها ضخامت و طرح‌های گوناگونی دارند و شما می‌توانید بر اساس نیازتان از میانشان انتخاب کنید. بارانی‌ها و مدل‌هایی از پالتو که ضخامت کمتری دارند برای فصل پاییز و اوایل بهار که هنوز هوا چندان گرم نشده است مناسب‌اند. پالتو سوییت و پالتو مخمل به‌خصوص مخمل کبریتی برای پاییز بسیار مناسب‌اند. مدل‌های کلاه‌دار را هم می‌توانید برای استایل‌های اسپرت در پاییز انتخاب کنید.
پالتوهای زمستانی اغلب جنس‌های ضخیم‌تری دارند و حتی دولایه هستند. این پالتوها هم مانند کاپشن معمولاً لایه‌ی داخلی گرمی دارند و خیس هم نمی‌شوند. پالتو پشمی یک انتخاب خوب برای زمستان است و برای این فصل سراغ پالتو پوست یا پالتو چرم هم می‌توانید بروید.
انواع مدل‌های پالتو زنانه
این روزها پالتو زنانه اینستاگرام را پرکرده است. اگر به نگاهی به مدل‌ها بیندازید می‌توانید الگوی محبوب خود را پیدا کنید. در مدل‌های جدید تنوع یقه‌ها و جیب‌ها بسیار زیاد است و انتخاب‌های زیادی را در مقابل شما قرار می‌دهد. یکی از مدل‌های محبوب پالتو زنانه، پالتو کتی است. یک پالتو فوتر کتی می‌تواند استایلی زنانه به شما بدهد. پالتو بلند هم بسیار محبوب است که مدل‌های مزونی بسیار خاصی دارد. یک پالتو خزدار بلند می‌تواند مدلی عالی برای خانم‌ها در مهمانی‌های رسمی باشد. پالتو شنلی یک دیگر از مدل‌های محبوب پالتو است که هم به شکل اسپرت و هم در استایل‌های رسمی کاربرد دارد.
جنس‌های متنوع پالتو زنانه
بافت پارچه و ضخامت آن در انتخاب پارچه مناسب برای پالتو بسیار مهم است پارچه‌های پشمی، فوتر کوبیده با ضخامت‌های مختلف و چرم طبیعی و مصنوعی برای پالتو بسیار کاربردی هستند و پارچه‌هایی مانند ابریشم، کشمیر و خز می‌توانند پالتوهایی زیبا اما گران‌قیمت در اختیار شما بگذارند.
رنگ‌های محبوب پالتو زنانه
این روزها پالتوهای زنانه تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید هر رنگی از پالتو را که می‌خواهید در کمد لباستان داشته باشید. به‌طورکلی، پالتو مشکی، پالتو سفید و پالتو شتری محبوب‌ترین رنگ‌های پالتو هستند اما شما می‌توانید برای داشتن یک استایل خاص‌تر یک پالتو چهارخونه به رنگ‌های به رنگ‌های سبز و آبی یا یک پالتو قرمز از جنس چرم انتخاب کند. انتخاب یک پالتو صورتی یا پالتو سبز زمردی با طرح و برشی خاص امکان داشتن یک استایل شیک و مجلسی که با رنگ‌های مکمل زیادی قابل ست کردن است را پیش روی شما می‌گذارد.

قیمت پالتو زنانه 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پالتو فوتر زنانه-`خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-خرید اینترنتی پالتو خزدار زنانه-قیمت پالتو زنانه -قیمت پالتو خز مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.