لباس عقد ۲۰۲۱ | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد ۲۰۲۱ | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد ۲۰۲۱ - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت لباس عقد-لباس عقد ساده و شیک رنگی-مدل لباس عقد محضری اینستا-لباس عقد پرنسسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد ۲۰۲۱ - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت لباس عقد-لباس عقد ساده و شیک رنگی-مدل لباس عقد محضری اینستا-لباس عقد پرنسسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد ۲۰۲۱ - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت لباس عقد-لباس عقد ساده و شیک رنگی-مدل لباس عقد محضری اینستا-لباس عقد پرنسسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد ۲۰۲۱ کلیک کنید.

 

لباس-عقد-۲۰۲۱-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-۲۰۲۱-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل های شیک لباس و پیراهن عقد جدید عروس
یکی از مهم ترین اتفاق های زندگی هر انسانی ازدواج است. این امر در هر کشوری به صورت های مختلفی برگزار می شود. در ایران نیز بسیاری از زوج ها این مراسم را به صورت جداگانه برگزار می کنند و در این مراسم عروس لباس عقد بر تن می کند. این لباس می تواند به رنگ سفید و یا رنگ های دیگری باشد. برخی از زوج ها نیز علاقه دارند تا مراسم عقدشان را در محضر برگزار نمایند که در این مواقع به دنبال لباس مناسب برای محضر می گردند. برخی مدل لباس عقد پوشیده انتخاب می کنند اما برخی دیگر از عروس ها کت و شلوار سفید و یا رنگ روشن برای این مراسم انتخاب می نمایند. در ادامه شما را با انواع لباس عقد آشنا کنیم تا با اطلاعات کافی اقدام به انتخاب آن نمایید.
دسته بندی لباس جشن عقد
معمولا مراسم عقد یا به صورت محضری و یا در تالار و باغ برگزار می شود که هر کدام از این مراسم ها لباس های مخصوص خود را دارد.
اگر مراسم در محضر برگزار شود لباس باحجاب برای جشن عقد انتخاب می کنند.
اگر مراسم در تالار برگزار شود لباس مجلسی برای جشن عقد انتخاب می کنند.
نکات مهم درباره انتخاب لباس عقد
1. رنگ لباس عقد
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب لباس عقد به آن توجه نمایید رنگ لباس می باشد. در مراسم عقد بهتر است رنگ لباس روشن باشد. معمولا عروس ها در این مراسم لباس هایی به رنگ سفید، کرمی، صورتی انتخاب می کنند. بهتر است در انتخاب رنگ لباس به رنگ پوستشان نیز توجه کنند تا لباسی که انتخاب می کنند به رنگ پوستشان نیز بیاید و لباس عقد زیباتر دیده شود. همچنین برای اینکه لباس شما جلوه بیشتری داشته باشد بهتر است اکسسوری های خود را با رنگ لباستان ست کنید و یا رنگ اکسسوری را طوری انتخاب نمایید که متناسب رنگ لباس شما باشد.
2. قد لباس عقد
یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب لباس عقد به آن توجه کنید این است که قد لباس مناسب قد شما باشد. زیرا اگر لباس از قد شما بلندتر و یا کوتاه تر باشد جلوه خوبی نخواهد داشت. امروزه به دلیل اینکه در بازار تنوع لباس عقد بسیار زیاد شده است هر عروس با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می نماید. به عنوان مثال برخی از عروس ها مانتو عقد انتخاب می کنند که بهتر است مانتو حالت کتی داشته باشد. اما برخی دیگر لباس عقد آستین دار انتخاب می کنند.
3. پارچه لباس عقد عروس
پارچه لباس تاثیر زیادی در زیبایی لباس دارد به همین دلیل اگر قصد دوختن لباس عقد را دارید بهتر است پارچه با جنس و کیفیت خوب انتخاب نمایید. معمولا لباس مراسم عقد را با پارچه های گیپور، ساتن و کرپ می دوزند و هر فردی با توجه به سلیقه و اندامی که دارد نوع پارچه خود را انتخاب می کند تا اندامش با پوشیدن لباس زیباتر دیده شود. همچنین توصیه می شود تا عروس خانم ها قبل از مراسم چند مدل پیراهن عقد بر تن کند تا متوجه شود که کدام لباس بیشتر برای اندام آن ها مناسب است و سپس اقدام به انتخاب آن نمایند.
4. روسری یا گل سر عقد
برخی از عروس ها در جشن عقدشان از گل سرهای زیبایی استفاده می کنند که این گل سر ها مدل موهایشان را چند برابر زیباتر جلوه می دهد. اما برخی دیگر از زوج ها به دلیل اینکه مراسم عقدشان را در محضر برگزار می کنند باید موهایشان را بپوشانند به همین دلیل از روسری های حریر و نازک استفاده می کنند. برای اینکه روسری و یا لباس عقد محضری زیباتر دیده شود بهتر است رنگ لباس با رنگ روسری متناسب باشد.
لباس عقد ۲۰۲۱ - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت لباس عقد-لباس عقد ساده و شیک رنگی-مدل لباس عقد محضری اینستا-لباس عقد پرنسسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.