مانتو تابستانی جلو بسته | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو تابستانی جلو بسته | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو تابستانی جلو بسته - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو نخی جلو بسته-مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار-مانتو تابستانی دخترانه-مدل مانتو راحتی جلو بسته-مدل مانتو تابستانی اسپر وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو تابستانی جلو بسته - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو نخی جلو بسته-مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار-مانتو تابستانی دخترانه-مدل مانتو راحتی جلو بسته-مدل مانتو تابستانی اسپر زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو تابستانی جلو بسته - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو نخی جلو بسته-مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار-مانتو تابستانی دخترانه-مدل مانتو راحتی جلو بسته-مدل مانتو تابستانی اسپرت دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مانتو تابستانی جلو بسته کلیک کنید.

 

مانتو-تابستانی-جلو-بسته-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-تابستانی-جلو-بسته-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-تابستانی-جلو-بسته-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انواع مانتو :
هر نوع مانتویی برای محیط و شرایطی دوخته و طراحی می شود. به عنوان مثال مانتویی که یک خانم با آن به مجلس عروسی می رود با مانتویی که با آن به دانشگاه یا اداره می رود در شکل و دوخت و نوع پارچه مانتویی مصرفی کاملا متفاوت است و یا مانتویی که در فصل پاییز می پوشیم با یک مانتو تابستانی کاملا متفاوت است .
بنابراین مانتو ها برا اساس موقعیتی که در ان قرار می گیریم و بر اساس فصل به دو دسته کلی تقسیم می شوند .
مانتو براساس موقعیتی که در آن قرار می گیریم به شرح زیر می باشد :
مانتو ساده : مانتو هایی که برای استفاده های روزمره مثل خرید می پوشیم . به این مانتو ها به اصطلاح مانتوهای دم دستی هم می گویند .
مانتو اسپرت : مانتو هایی که معمولا در تعطیلات آخر هفته و یا ورزش و پیاده روی در پارک ها و اماکن عمومی از آنها استفاده میکنیم .
مانتو مجلسی : مانتوهایی که برای مجالس شادی ، عروسی ، مهمانی ، رستوران و... و یا عزاداری از آنها استفاده می شود .
مانتو فرم اداری : طرح و رنگ این مانتو ها معمولا بر طبق سلیقه مسئولین اداره تعیین می شوند و نوع طراحی آنها معمولا رسمی است .
مانتو دانشجویی : این مانتو ها معمولا جمله دکمه دار هستند و جنس و نوع طراحی آن به نحوی انتخاب میشود در عین پوشیدگی راحت نیز باشد .
مانتو بر اساس فصل :
مانتو بهاره
مانتو تابستانی
مانتوو بارانی پاییزه
مانتو پالتو زمستانی
ویژگی های مانتو تابستانی :
از مهمترین ویژگی های مانتو تابستانی جذابیت و خوش دوخت بودن ، به کار بردن ترکیب های رنگ های تابستانی و روشن ، استفاده از پارچه های مرغوب ، سبک ، خنک و نازک ، راحتی وهماهنگی با نوع کاربرد می باشد . علاوه بر موارد نام برده شده باید توجه داشت که طراحی مانتو های تابستانی باید به گونه ای باشد که درعین شیک بودن و راحتی برای مقابله گرمای تابستان با موازین عرفی و اجتماعی جامعه نیز هم سو باشد .
رنگ های مناسب مانتو تابستانی :
در روزهای گرم تابستان، استفاده از رنگ‌‌های روشن ضروری می باشد.نور خورشید از نور مرئی و همچنین حرارت تشکیل شده است و وقتی جسمی رنگی تیره داشته باشد، تمام آن نور و حرارت را به سمت خود جذب می‌‌کند و سطح آن بسیار داغ می‌‌شود. بنابراین پوشیدن مانتو هایی با رنگ تیره مثل مشکی و سورمه ایی سبب می شود بدن شما گرما را چند برابر حس کند و بر عکس پوشیدن مانتو هایی با رنگهای روشن به ویژه سفید ، نور و حرارت خورشید منعکس شده و شما خنک ‌تر باقی می‌‌مانید .
رنگ های سفید ، بژ ، لیمویی ،صورتی ، آبی ، بنفش ، سبز و قرمز از جمله رنگ های مناسب برای مانتو تابستانی هستند .
مانتو تابستانی
طراحی مانتو های تابستانی به گونه ایی است که از حالت کلاسیک و معمول یعنی همان دکمه ، برش ، یقه ، و پارچههای همیشگی خارج می شود در اوج سادگی شیک و راحت و سبک هستند .
بعضی از خانوم ها مایلند برای فصل تابستان از مانتو های اسپرت و تک رنگ جلو باز کوتاه یا بلند استفاده کنند و برخی دیگر مانتوهای تابستانی با پارچه های نخی و گلدار را ترجیح می دهند .
سعی کنید در فصل تابستان مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه های نازک دوخته شده اند و بدون چین و لایه باشند، در این صورت در مانتوتان در خیابان شلوغ و گرم شهر احساس خنکی بیشتری خواهید کرد . جنس مانتو در فصل تابستان بسیار مهم است. استفاده از الیاف نخی، پنبه ای و کتانی بهترین گزینه برای مانتوهای تابستانی هستند و الیاف مصنوعی که در بافت پارچه برخی از مانتوها به کار می روند اصلا مناسب این فصل نیستند . مانتو های تابستانی به دلیل گرمای بیشتر هوا بیشتر شستشو می شوند بنابراین پارچه های مانتو های تابستانی باید به نوعی انتخاب شوند که در اثر شستشو رنگ آنها کدر نشود و کیفیت خود را از دست ندهند .
انتخاب رنگ های روشن بهترین گزینه برای تابستان هستند زیرا این رنگ ها نور خورشید را به خود جذب نمی کنند و از تعریق زیاد جلوگیری می نمایند . اگر شما اندام ایده آل و لاغری دارید در انتخاب مانتو های رنگ روشن و طرح دار تابستانی دستتان باز است اما خانوم هایی که که اندام چاقی دارند در انتخاب مانتو های تابستانی باید دقت بیشتری داشته باشند .
مانتو تابستانی جلو بسته - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو نخی جلو بسته-مانتو تابستانی جلو بسته دکمه دار-مانتو تابستانی دخترانه-مدل مانتو راحتی جلو بسته-مدل مانتو تابستانی اسپر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.