لباس عقد محضری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد محضری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد محضری اینستاگرام-لباس عقد محضری پوشیده-لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد محضری ایرانی-قیمت لباس عقد محضری وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد محضری اینستاگرام-لباس عقد محضری پوشیده-لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد محضری ایرانی-قیمت لباس عقد محضری زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد محضری اینستاگرام-لباس عقد محضری پوشیده-لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد محضری ایرانی-قیمت لباس عقد محضری دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد محضری کلیک کنید.

 

لباس-عقد-محضری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-محضری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انتخاب لباس مناسب برای جشن عقد
ازدواج کردن یک اتفاق مهم در زندگی هر فردی است،که مراسم و آداب رسوم خاص خودش را دارد. در طی این مسیر جشن هایی هم برگزار می شود. یکی از این مراسمات،جشن عقد است. با توجه به زمان کوتاه یکی از دغدغه عروس خانم ها انتخاب لباس مناسب برای جشن عقد است. ما در این مقاله ما شما را راهنمایی می کنیم که چگونه لباس مناسب خود را انتخاب کنید.
چگونه لباس بـرای مراسم عقد انتخاب کنیم؟
در ابتدا بایـد بدانیـد که بـرای انتخاب مدل لباس عقد می بایسـت به نکات زیـادی دقت داشته باشیـد، تا در نهایت بتوانیـد بهترین گزینه را انتخاب کنیـد و یک لباس متفاوت داشته باشیـد.
دسـته بنـدی لباس جشن عقد
اکثر لباسهای مناسب بـرای روز عقد به دو دسـته کلی تقسیم می شونـد:
لباس های باحجاب بـرای جشن عقد
لباس های مجلسی بـرای جشن عقد
گذشته از این نکته مکان بـرگزاری جشن عقد هم دارای اهمیت زیـادی اسـت و به نوعی در انتخاب مدل لباس عقد تاثیر بسزایی دارد. بـرای بـرخی از مراسمات که در تالار بـرگزار می شود می توان پیراهن های مجلسی را مورد اسـتفاده قرار داد و بـرای جشن عقد محضری هم می توان از کت و شلوار یـا کت و دامن اسـتفاده کرد. مدل پوشیـده بودن یـا نبودن لباس بسـته به عقایـد شخص عروس و داماد دارد.
مدل لباس بـرای عقد محضری
عده ای از عروس خانمها و آقا داماد ها تمایل دارنـد تا مراسم عقدشان را در محضر بگیرنـد و بعد از آن در منزل و یـا تالار به بـرگزاری جشن عقد اقدام کننـد، اگر شما هم جزو این افراد هسـتیـد و چنین قصدی داریـد پیشنهاد می کنیم مدل لباس عقد پوشیـده را انتخاب کنیـد و در محضر و پای سفره عقد شیک پوش و زیبا باشیـد. می توانیـد کت و شلوار یـا مت و دامن بپئشیـد که می توانیـد از بازار تهیه کنیـد و یـا به سلیقه خودتان آن را سفارش دهیـد تا بـرای تان بدوزنـد. این روش بهتر خواهد بود چرا که می توانیـد از تزیینات مورد علاقه خود هم بـرای زیباتر شدن لباس بهره بگیرد
بـرخی اوقات پیش می آیـد که زوجین دوسـت دارنـد تا خطبه عقد آنها در منزل و یـا سالن خوانـده شود و همزمان با جاری شدن صیغه عقد، مراسم شان را هم بـرگزار می کننـد. به طور معمول این جشن با حضوران دوسـتان صمیمی و وقوام و نزدیکان بـرگزار می شود و بنابـراین تعداد میهمان ها هم کم اسـت، و از همین رو اسـت که عروس خانم ها ترجیح می دهنـد تا زیباترین مدل لباس مجلسی را انتخاب و بپوشنـد. در این گونه مکانها و با این شرایط عروس خانم می توانـد هر مدل لباس مجلسی را انتخاب کنـد و در زمان جاری شدن صیغه عقد هم یک چادر سفیـد بپوشد. پیشنهاد می کنیم گلهای چار عقد شما با رنگ لباس تان سـت باشنـد، اینطور بسیـار شیک خواهد بود.
ویژگیهای لباس عقد را می دانیـد؟
اگر می خواهیـد لباس جشن عقدتان را انتخاب کنیـد و می خواهیـد بدانیـد که دقیقا فرق لباس عقد با لباس نامزدی در چیسـت؟ بایـد بدانیـد که لباس روز عقد لباس هایی هسـتنـد که که مدل شان نه انقدر ساده اسـت که تمایز شما با مهمان ها مشخص نشود و نه آنقدر مدل شان کار شده و پفی و عروس ماننـد اسـت که تفاوتی بین دو جشن عقد و عروسی را از بین ببـرنـد. اما در نهایت این سلیقه شما اسـت که همه چیز را بـرای بـرگزاری مراسمات ازدواج تان مشخص می کنـد. بـرخی از عروس خانمها لباس های ساده دوسـت دارنـد و بـرخی هم لباس های کار شده و حتی لباس های پفی. این دیگر سلیقه شخصی شما اسـت.
اما در نهایت آنچه مهم اسـت آن اسـت که لباس جشن عقد کمی با لباس نامزدی متفاوت باشد. بـرای انتخاب لباس عقد، بهتر اسـت رنگ انتخابی بـرای لباس تان یک روشن باشد. به طور نباتی، صورتی و آبی روشن بهترین پیشنهادات هسـتنـد. اکیـدا توصیه می شود از انتخاب لباس سفیـد اجتناب کنیـد. اگر از پیراهن ها و یـا لباس های خاص بـرای بـرگزاری جشن عقدتان اسـتفاده می کنیـد، پیشنهاد می کنیم که دامن لباس عقد بلنـد باشد و کمی پفی یـا چین دار. در حقیقت چیزی بین لباس عروسی و لباس نامزدی.
اگر قصد داریـد لباس عقدتان را بدوزیـد بایـد بدانیـد که پارچه هایی از جنس حریر و تور و گیپور از جمله پارچه هایی هسـتنـد که معمولا در لباس عقد به کار بـرده می شونـد. بـرای انتخاب زیورآلات جشن عقد شما می توانیـد در مراسم عقدکنان از زیورآلات ظریف و سبک اسـتفاده کنیـد اما به یـاد داشته باشیـد که خیلی زیـاده روی نکنیـد. اگر دوسـت داریـد می توانیـد دسـتکش تور بلنـد یـا چتر توری هم همراه داشته باشیـد. بسیـار خاص و متفاوت خواهیـد شد.
رنگ مناسب لباس جشن عقد
اگر می خواهیـد رنگ خوبی را بـرای لباس روز جشن عقدتان انتخاب کنیـد، پیشنهاد می کنیم که روی رنگهای صورتی روشن، گلبهی روشن یـا شیری فکر کنیـد. اگر در نظر داریـد لباس عقد را بدوزیـد می بایسـت مزون یـا خیـاطی که کارش را به اصطلاح بلد اسـت را پیـدا کنیـد. توصیه می کنیم از نزدیکان و دوسـتان خود در این زمینه کمک بگیریـد. در گام بعدی انتخاب پارچه مناسب اسـت که پیشنهاد می کنیم بنا به نظر خیـاط و مطابق مدل مورد نظرتان پارچه تهیه کنیـد.
رنگ لباس بله بـرون :
رنگ لباس بله بـرون نبایـد از رنگ‌های خیلی تنـد و جیغ یـا رنگ‌های خیلی تیره باشد . رنگ‌های روشن و ملایم حس صمیمیت را بیشتر منعکس می‌کننـد و حس دخترانه بودن و عروس بودن را یـاد آوری میکنـد. سعی کنیـد لباس‌هایی را انتخاب کنیـد که دخترانگی‌تان را بیشتر نشان دهد و مهم‌تر از همه خودتان در این لباس احساس راحتی کنیـد. از رنگهای روشن و ملیح یـا شاد اسـتفاده کنیـد، میتوانیـد سفیـد نیز بپوشیـد. رنگ های پاسـتلی انتخاب خیلی خوبی هسـتنـد
پیشنهادات خاص بـرای لباس مناسب جشن عقد
اگر قرار اسـت بـرای مراسم عقد تنها به محضر بـرویـد و مراسم تان به صورت نامزدی بـرگزار می‌شود و سفره عقدتان را در روز عروسی پهن می‌کنیـد پیشنهاد ما این اسـت که مانتویی سفیـد یـا شیری تهیه کنیـد و با کفش، شلوار یـا دامنی با رنگ روشن بپوشیـد و به محضر بـرویـد. چنانچه مراسم نامزدی نـداریـد و قرارتان این اسـت سفره عقد پهن کنیـد بهتر آن اسـت که پیراهنی به رنگ شیری یـا نباتی بخریـد یـا بدوزیـد که پیشنهاد می کنیم حتما بلنـد و ماکسی باشد. چرا که شکوه سفره عقد پیراهنی سنگین را می‌طلبد. بـرای لباس آقا داماد هم پیشنهاداتی داریم: آقای داماد هم می توانـد کت و شلوار نامزدی خود را یـا بخرد یـا بدوزد. پیشنهاد ما این اسـت که بـرای نامزدی کتی با رنگ روشن از سفیـد و خاکسـتری گرفته تا شکلاتی و کرم بپوشیـد و رنگ مشکی را بـرای جشن عروسی بگذاریـد.
امیـدواریم با اسـتفاده از این مطلب بتوانیـد شیک ترین مدل لباس جشن عقد را تهیه کنیـد و بهترین مراسم را هم بـرگزار کنیـد. بـرای همه شما آرزوی خوشبختی داریم.
لباس عقد محضری - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد محضری اینستاگرام-لباس عقد محضری پوشیده-لباس عقد محضری با حجاب-لباس عقد محضری ایرانی-قیمت لباس عقد محضری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.