مدل مانتو ساده ابروبادی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو ساده ابروبادی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو ساده ابروبادی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو ابروبادی کوتاه-مدل مانتو با پارچه ابروبادی دو رنگ-مدل مانتو ابروبادی جلوباز-مدل مانتو با پارچه ابروبادی اشکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو ساده ابروبادی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو ابروبادی کوتاه-مدل مانتو با پارچه ابروبادی دو رنگ-مدل مانتو ابروبادی جلوباز-مدل مانتو با پارچه ابروبادی اشکی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو ساده ابروبادی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو ابروبادی کوتاه-مدل مانتو با پارچه ابروبادی دو رنگ-مدل مانتو ابروبادی جلوباز-مدل مانتو با پارچه ابروبادی اشکی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو ساده ابروبادی کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-ساده-ابروبادی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-ساده-ابروبادی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-ساده-ابروبادی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-ساده-ابروبادی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

معرفی پارچه ابروبادی
طرح های ابروبادی یا مرمر طرح هایی هستند که از ترکیب چند رنگ بافته می شوند.
از رنگ های متضاد یا رنگ های نزدیک برای ایجاد طرح های جذاب و خاص از ابروبادی استفاده می شود که بسیار محبوب و پر فروش هستند.
اما امروزه پارچه هایی به نام ابروبادی فروخته می شود که هیچ اثری از رنگ متضاد یا هم خانواده ندارد ، فقط به دلیل بافت خاص و وجود سایه روشن ، این پارچه ابروبادی را که در بازار موجود است ، می نامند.این پارچه بسیار خنک و نازک است که می تواند انتخاب مناسبی برای مانتو های تابستانی باشد و شما به راحتی می توانید با این پارچه سبک های زیبا و خاصی را که می خواهید انتخاب کنید.
بافت این پارچه نرم و مناسب فصل گرم سال است. و این پارچه ها به راحتی خشک می شوند
این پارچه مدت کوتاهی است که در بازار موجود است اما طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.تابستان و بهار ، به دلیل گرمای هوا ، به پارچه های سبک و خنک و نازکی مانند پارچه ابروبادی / پارچه پنبه ای / شانتون / حریر / کرپ ابریشم و … با رنگ های شاد نیاز دارد.
رنگ های شاد و روشن روحیه ما را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود از همیشه شادتر و سالم تر به نظر برسیم.
قیمت پارچه ابر وبادی بسیار مناسب و اقتصادی است و خانم ها می توانند به راحتی این پارچه را خریداری کرده و مانتو و شومیزهای زیبا و شیک بدوزند و در مهمانی ها بدرخشند.
مشخصات پارچه ابروبادی
پارچه ابر و بادی ریزش و ایست بسیار خوبی دارند و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد و لباس هایی که با این پارچه دوخته می شوند از تناسب بالایی برخوردار هستند.
این پارچه ها دارای آبرفت هستند زیرا مواد آنها نخ است ، بنابراین می توان گفت ضد حساسیت هستند.
این پارچه برای دوخت مانتو / شومیز و شلوار در تابستان و بهار مناسب است.
انواع پارچه ابروبادی
ابروبادی
این یک طراحی خاص است و از ترکیبی از چندین رنگ متضاد یا خانوادگی و نزدیک به یکدیگر تشکیل شده است. پارچه ابر و بادی کمی شبیه پارچه های ساتن هستند زیرا براق هستند اما به اندازه پارچه های ساتن براق نیستند.
(پارچه های ابر و بادی برای دوخت مانتو/ شومیز/ شال / روسری و … مناسب هستند)
آلما
پارچه های آلما ساینده نیستند و چروک نمی شوند. و به دلیل ریزش آنها ، برای دوخت شومیز و مانتو مناسب هستند.
پارچه ای خنک و سبک است که برای فصل تابستان مناسب است.
شیمر
پارچه شیمر پارچه ای خشک و بافته شده است که می توان از آن برای مانتوهای رسمی استفاده کرد. این پارچه ها کمی براق هستند به همین دلیل زیبا هستند. این پارچه ها ابرفت ندارند و می توانید با استفاده از ماشین لباسشویی آنها را با سرعت کم و در دمای 30 درجه بشویید. این پارچه بسیار سبک و خنک است.
برنوتی
پارچه برنوتی نرم و خنک و پر از نخ است اما ضخامت آن کم است. برای تشک های تابستانی عالی است. این یک پارچه کشی است ، اما بسیار کم کشیده می شود و بیش از حد ابرفت دارد.
برای دوام بیشتر پارچه ما ، آن را با آب در دمای 40 درجه بشویید و اتو غیر مستقیم انجام دهید تا آهن روی پارچه نیفتد.
(این پارچه کمی چروک و پف کرده است)
اسکودا و کیوی
پارچه اسکودا و کیوی این دو پارچه از هر نظر بسیار شبیه به هم هستند و رنگ این پارچه ها ثابت بوده و با گذشت زمان کمرنگ نمی شود.
پارچه سبک و نخی است و مناسب تابستان است ، صاف و کمی براق است.
پارچه اسکودا آبرفت و اتو رفت ندارد، اما پارچه کیوی در طرف مقابل قرار می گیرد و آبرفت و اتو رفت دارد اما بسیار کم است.
لباس های دوخته شده با پارچه های اشکودا و کیوی به دلیل تناسب مناسب ، از پوشش عالی و راحتی برخوردار بوده و بدن نما نیستند.مانتوهای زنانه و دخترانه ابروبادی، استایلی خاص و شیک را به وجود می آورند و با کمی دقت و توجه می توانید به راحتی آنها را با انواع مدل شلوار و شال ست نمایید.
این سبک مانتوها به خاطر نوع پارچه خاصی که دارند به عنوان مدل مانتو برای پارچه های ابروبادی برای افراد لاغر و همچنین خانم های چاق استفاده می شوند و شما با هر استایلی می توانید از این مدل مانتو برای پارچه های ابروبادی استفاده نمایید.
مدل مانتو ساده ابروبادی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو ابروبادی کوتاه-مدل مانتو با پارچه ابروبادی دو رنگ-مدل مانتو ابروبادی جلوباز-مدل مانتو با پارچه ابروبادی اشکی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.