لباس عقد مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد کوتاه-لباس عقد رنگی-مدل لباس عقد لاکچری-لباس عقد پوشیده-لباس عقد حریر-لباس عقد ساده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد کوتاه-لباس عقد رنگی-مدل لباس عقد لاکچری-لباس عقد پوشیده-لباس عقد حریر-لباس عقد ساده زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد کوتاه-لباس عقد رنگی-مدل لباس عقد لاکچری-لباس عقد پوشیده-لباس عقد حریر-لباس عقد ساده دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد مجلسی کلیک کنید.

 

لباس-عقد-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در فرهنگ ایران لباسی که عمدتاً برای مراسم عقد پوشیده می‌شود با لباس عروسی متفاوت است. در واقع تنوع در لباس عقد بیشتر از لباس عروس است، چراکه معمولا لباس عروس سفیدرنگ است، اما برای لباس‌عقد می‌توان از رنگ‌های دیگری جز سفید هم استفاده کرد. در ادامه 62 مدل لباس عقد عروس و داماد را با هم خواهیم دید.
در میان این تصاویر می توانید مدل هایی از لباس عقد محضری و لباس عقد پوشیده را مشاهده کرده و برای روز عقد خود ایده بگیرید. همچنین در انتهای مطلب مدلل های لباس عقد دامادی هم برای شما قرار داده شده است.
انتخاب رنگ لباس عقد
برای انتخاب لباس عقد عروس و داماد یکی از نکته‌هایی که باید به آن‌ها توجه داشت رنگ لباس است. این درست است که برای مراسم عقد یا در محضر می‌توان به‌جز لباس سفید به سمت لباس‌های دیگری هم رفت، اما نکته‌ای که باید مدنظر باشد این است که تا جای امکان باید به سمت رنگ‌های شاد رفت و نه رنگ‌هایی مثل مشکی یا قهوه‌ایِ تیره.
سازگاری لباس عقد عروس و داماد با رنگ پوست
نکته‌ی دیگری هم که در مورد انتخاب لباس عقد محضری وجود دارد و کاملاً درست است این است که خانم‌ها و حتی آقایان بهتر است لباسی را در محضر یا در مراسم عقد به تن کنند که با رنگ پوست‌شان سازگار است. به‌عنوان مثال، خانم‌هایی که پوستی تیره دارند و در آرایشگاه هم از تیرگی پوست آن‌ها کم نکرده‌اند نباید به دنبال پوشیدن لباسی خیلی روشن باشند. حتی لباس‌های خیلی تیره هم پوست صورت را تیره‌تر نشان می‌دهند.
این ماجرا برای عروس‌ها و دامادهایی که پوست‌شان کاملاً روشن است هم صادق است. اگر پوستی خیلی روشن دارید تا جای امکان به سمت خرید لباس خیلی روشن نروید. هرچه لباس روشن‌تر بپوشید پوست‌تان روشن‌تر جلوه می‌کند. در کل افراد با پوست تیره و پوست خیلی روشن باید نه لباس خیلی تیره به تن کنند و نه خیلی روشن.
لباس مناسب محضر
بهتر است برای محضر هم آقا و هم خانم لباسی رسمی بپوشند و از پوشیدن لباس‌های غیررسمی اجتناب کنند. لباس عقد خاص یا غیررسمی بهتر است در خانه یا در تالار پوشیده شود. همچنین گاه می‌توان خلاقیت به خرج داد، مثلاً رنگ کروات داماد را با رنگ کل لباس عقد خانم هماهنگ کرد. درتصاویر زیر سایر مدل‌های لباس عقد عروس و داماد را می‌بینید.
لباس عقد داماد
بد نیست به‌صورت اختصاصی مروری بر چند لباس عقد داماد هم داشته باشیم. رسمی ترین حالتی که برای لباس عقد دامادی وجود دارد کت و شلوار دامادی است. در انتخاب کت و شلوار برای این مراسم می توانید از کراوات یا پاپیون استفاده کنید و رنگ های مختلفی را برای لباس خود در نظر بگیرد.
لباس عقد مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد کوتاه-لباس عقد رنگی-مدل لباس عقد لاکچری-لباس عقد پوشیده-لباس عقد حریر-لباس عقد ساده مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.