مدل مانتو اسپرت| تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو اسپرت| تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو اسپرت- تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت کوتاه-مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت دانشجویی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو اسپرت- تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت کوتاه-مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت دانشجویی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو اسپرت- تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت کوتاه-مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت دانشجویی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو اسپرت کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-اسپرت|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-اسپرت|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو یکی از اصلی ترین پوشیدنی ها در استایل خانمهاست و به همین دلیل ، خانمها تمایل دارند مدل های مختلف مانتو از جمله مدل مانتو بهاره ، مدل مانتو تابستانی ، مدل مانتو جلو باز ، مدل مانتو کوتاه ، مدل مانتو بلند ، مدل مانتو اسپرت ، مدل مانتو جلو بسته ، مدل مانتو مجلسی و رسمی و غیره را در کمد لباس خود داشته باشند تا بتونن در موقعیت های مختلف ، بهترین تیپ و استایل رو برای خودشون ایجاد کنن و از این طریق شیک تر و جذاب تر به نظر برسند!
مدل مانتو اسپرت یکی از مدل مانتوهای بسیار پرطرفدار در استایل خانمهاست که در عین شیک بودن و زیبایی ، طراحی بسیار ساده و مدرنی داره و به شما این امکان رو میده تا مدل مانتو اسپرت رو با مدلهای مختلف کفش کتانی ، اسپرت ، کالج یا صندل و کفش پاشنه بلند ست کنید و با پوشیدن روسری یا شال مناسب ، استایل اسپرت یا کژوال زیبا و شیکی داشته باشید.
نکته ای که لازمه در رابطه با لباس و مانتو اسپرت بدونید این است که لباس و مانتو اسپرت معمولا به لباس هایی گفته میشه که از پارچه هایی که دارای بافت و ویژگی مخصوص هستند دوخته میشن و فقط برای ورزش کردن مناسب هستند و تنوع این مدل از لباس و مانتو های اسپرت بسیار کم است. به همین دلیل مانتو هایی که دارای طراحی ساده و مینمیال بوده و برای استایل کژوال و روزمره مناسب هستند هم در دسته بندی مانتو های اسپرت قرار میگیرن و به طور کلی با نام مانتو اسپرت معروف و شناخته شده هستند.
در واقع استایل کژوال به سبکی از لباس گفته میشه که غیر رسمی بوده و به صورت روزمره مورد استفاده قرار میگیره و به طور کلی هر لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد در دسته بندی استایل و لباس کژوال قرار میگیره . مانتو اسپرت یا کژوال هم مانتویی هست که دارای طراحی ساده ای هست که بعد از پوشیدن این مانتو احساس سبکی و راحتی دارید و میتونید با مدل های مختلف کفش ، شال و روسری و سایر اکسسوری های مخصوص استایل خانم ها ، این مدل مانتو رو بپوشید و یک استایل راحت برای موقعیت های روزمره و معمولی خود داشته باشید.
مدل مانتو اسپرت- در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو اسپرت جلو باز-مدل مانتو اسپرت کوتاه-مدل مانتو اسپرت دخترانه-مدل مانتو اسپرت دانشجویی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.