مدل لباس زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس


مدل لباس زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل لباس زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل لباس زنانه خانگی-مدل لباس زنانه ایرانی-مدل لباس زنانه جدید-مدل لباس مجلسی زنانه-مدل لباس زنانه شیک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل لباس زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل لباس زنانه خانگی-مدل لباس زنانه ایرانی-مدل لباس زنانه جدید-مدل لباس مجلسی زنانه-مدل لباس زنانه شیک زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-لباس-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل لباس زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل لباس زنانه خانگی-مدل لباس زنانه ایرانی-مدل لباس زنانه جدید-مدل لباس مجلسی زنانه-مدل لباس زنانه شیک دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل لباس زنانه کلیک کنید.

 

مدل-لباس-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل‌ لباس زنانه
مدل‌های لباس زنانه در ایران با توجه به مناسبت‌های خانوادگی و اجتماعی، جشن‌ها و مراسم ملی و مذهبی طراحی می‌شود. خانم‌ها برای حضور در مراسم رسمی مانند عروسی از لباس مجلسی استفاده می‌کنند. در روز عید نوروز رنگ و مدل لباس خانم‌ها شادتر است، در طولانی‌ترین شب سال خانم‌ها از مدل لباس زنانه شب یلدا استفاده می‌کنند که طراحی این لباس بر پایه طرح هندوانه و رنگ قرمز است. انواع متنوعی از پیراهن زنانه مناسب مهمانی و یا خانه طراحی شده است که هرکدام از جنس و الیاف خاصی برخوردار هستند.
لباس زنانه شیک
هر خانومی می تواند لباس شیک به تن کند. مهمترین موضوع برای داشتن پوشاک زنانه شیک، شناخت فرم بدن و دانستن سایز آن است.شیک بودن لباس اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با قدرت بیشتری در جمع حضور پیدا کنید.

مدل-لباس-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس
رنگ های جذاب لباس زنانه
رنگ دلیل اصلی انتخاب و خرید لباس توسط خانم‌ها است. رنگ لباس زنانه می‌تواند باعث ایجاد احساسات مختلفی در فرد شود، توجه دیگران را جلب کند و بین افراد ارتباط عاطفی برقرار نماید.
لباس زنانه با رنگ سیاه باعث احساس قدرت و تسلط در خانم‌ها می‌شود و تحسین و احترام اطرافیان را به همراه دارد.
لباس قرمز رنگ زنانه باعث جلب توجه و جذب دیگران می‌شود، مطالعات نشان می‌دهد که لباس قرمز رنگ باعث تحریک سیستم عصبی دیگران می‌شود و ضربان قلب را بالا می‌برد و تنفس را نیز تندتر می‌کند.
خانم‌هایی که لباس سفید می‌پوشند در نظر دیگران شخصیتی معصوم و بی‌گناه، پاکیزه و مهربان دارند، مانند تصویری که با دیدن لباس سفید پزشکان و پرستاران در ذهن نقش می‌بندد.


مدل-لباس-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس
سایز پوشاک زنانه
دانستن سایز دقیق و درست مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس برای خانم‌ها است. مهم است لباسی را که انتخاب می‌کنید روی اندام‌تان بنشیند، یعنی نه گشاد باشد که به تن زار بزند و نه آنقدر تنگ باشد که در آن لباس احساس راحتی نداشته باشید. هر خانمی می تواند به آسانی و در منزل سایز بدن خود را اندازه بگیرد. برای اندازه گرفتن سایز بدن لازم است موارد زیر را رعایت کنید: لباس نازک بپوشید. شکم شما خالی باشد. از متر استاندارد استفاده شود. صاف بایستید، شانه‌ها را به عقب بدهید، گردن صاف و کمر در راستای بدن‌ باشد. برای محاسبه سایز لباس زنانه لازم است قسمت‌های زیر را اندازه بگیرید و سپس با سایز چارت تولیدکننده لباس مطابقت دهید.
دور سینه را از پر حجم‌ترین قسمت آن اندازه بزنید.
دور کمر را از لاغرترین قسمت آن اندازه بزنید.
دور باسن را از پر حجم ترین قسمت بالای ران اندازه بزنید.


مدل-لباس-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس
طبق جدول سایزبندی لباس زنانه که در قسمت هر محصول قرار داده شده است می‌توانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید.
مدل لباس زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد مدل لباس زنانه خانگی-مدل لباس زنانه ایرانی-مدل لباس زنانه جدید-مدل لباس مجلسی زنانه-مدل لباس زنانه شیک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.