مدل مانتو ساده و شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو ساده و شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو ساده و شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو ساده و شیک کوتاه-مدل مانتو ساده و شیک مجلسی-مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو ساده تابستان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو ساده و شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو ساده و شیک کوتاه-مدل مانتو ساده و شیک مجلسی-مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو ساده تابستان زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو ساده و شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو ساده و شیک کوتاه-مدل مانتو ساده و شیک مجلسی-مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو ساده تابستان دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو ساده و شیک کلیک کنید.

مدل-مانتو-ساده-و-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-ساده-و-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انواع مانتو
مانتو ها را میتوان به مدل های ساده، اسپرت، مجلسی، اداری، بلند ،جلو باز ، کتی، عبایی، جلو بسته، فصلی شامل: بهاره، تابستانی، پاییزه و زمستانی و … تقسیم بندی کرد.
مانتو ساده
مانتو زنانه ساده برای پوشیدن در مکان های عمومی و ادارات انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود. این سبک مانتو مناسب دخترهایی می باشد که به استایل خیابانی علاقه داشته زیرا به راحتی می توانند این مدل مانتو را با انواع شلوار و کیف ترکیب کنند.مانتو جلو باز
راحتی استفاده از مانتوهای جلوباز باعث شده که در بین تمامی رنج های سنی طرفدار پیدا کرده باشد. این مدل مانتو در سبک های ساده، اسپرت و مجلسی و با پارچه های متفاوت طراحی و تولید شود. که در تمامی فصل ها می توانید به راحتی از مانتوهای جلوباز استفاده کنید.
شما می توانید مانتو جلو باز خود را با توجه به رنگ آن بر روی جلیقه، دامن و یا بر روی تاپ و شلوار بپوشید. سعی کنید در استفاده از این مانتو ها به رنگ لباس هایتان توجه کنید و در استایلتان بیش از سه رنگ استفاده نکنید.مانتو مجلسی
مسلماً مانتوهای مجلسی مناسب برای پوشیدن در هر مکان و موقعیتی نبوده و بیشتر در مکان هایی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد مانتو زنانه مجلسی بسیار کاربرد دارد. اندازه و سایز مانتوهای مجلسی باید کاملا هماهنگ با اندام شما باشد.
بهتر است این مدل مانتو را به همراه شلوار پارچه ای با رنگ مناسب بپوشید. مانتو زنانه مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مدهای روز طراحی و دوخته می شوند.مانتو اسپرت
خصلت برجسته این مدل مانتو به راحتی و ساده بودن آن است. این مدل مانتو بیشتر مناسب مکان های رسمی و آموزشی است مثلاً برای استایل های دانشجویی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.
مهم ترین خصوصیات یک استایل اسپرت راحتی و انعطاف پذیری آن است .به خاطر داشته باشید مانتو زنانه اسپرت اصلا مناسب استفاده در مجالس و مهمانی ها نیست.مانتو کژوال
اگر شما جزو افرادی هستید که به استایل کژوال علاقه فراوانی دارید و از طرفی راحتی و سادگی را در انتخاب لباس های خود ملاک قرار می دهید می توانید مانتوهای ساده ای را انتخاب کنید و آن را با کتانی و شلوارهای پارچه ای یا جین ترکیب کنید.
از این استایل در تمامی فصل ها میتوانید استفاده کنید تنها کافی است جنس مانتو و شلوار خود را تغییر دهید.مانتو کلاسیک
بیشتر مانتوهای زنانه رسمی جزو مانتوهای کلاسیک به شمار می روند این مدل مانتوها معمولاً دکمه دار و دارای یقه های متفاوت با مدل های مختلف می باشند. از خصوصیات این مدل مانتو می توان به داشتن دکمه جلو، جیب و یقه های متفاوت در مدل های مختلف اشاره کرد.مانتو ویمسیکال
این سبک از مدل مانتو به دلیل به کار رفتن رنگ های شاد در طراحی پارچه آن باعث می شود که افراد با پوشیدن آن بسیار پر انرژی به نظر آیند. رنگ سبز، قرمز، نارنجی و… رنگهایی است که برای مانتو ویمسیکال استفاده می شود بنابراین این سبک می تواند مناسب فصل تابستان باشد.
مانتو زنانه مینیمال
در این سبک پوشش سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و کمترین عوامل جلب توجه، ظاهری زیبا شکیل و مناسبی ارائه شود مانتو مینیمال جزءانواع مانتو زنانه ساده بشمار می رود زیرا در سبک مینیمال سعی می شود که از کمترین اکسسوری استفاده شود در این سبک رنگ های سیاه، سفید و خاکستری رنگ های برجسته ای به شمار می روند.مانتو زنانه فلورال
این سبک از طبیعت الهام گرفته شده وبه عبارت ساده تر می توان گفت مانتو های گل گلی همان مانتو زنانه فلورال هستند این مانتو با برشهاى خاص خود باعث مى شود که در نگاه اول شخصى که این مانتو را بر تن کرده بلند قد تر به نظر بیاید همچنین به دلیل ویژگهایى که در بافت پارچه ى این مانتو وجود دارد احساس پوشیدن تن پوشى سبک و خوش فرم به صاحب این لباس دست خواهد داد.این مدل مانتو زنانه برای فصول گرم سال بسیار مناسب است .
مدل مانتو ساده و شیک - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس ساده-مدل مانتو ساده و شیک کوتاه-مدل مانتو ساده و شیک مجلسی-مدل مانتو ساده و اسپرت-مدل مانتو ساده تابستانی-مدل مانتو ساده جلو بسته مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.