مدل پالتو جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل پالتو جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل پالتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل پالتو جدید 2021-مدل پالتو جدید دخترانه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-مدل پالتو ایرانی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل پالتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل پالتو جدید 2021-مدل پالتو جدید دخترانه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-مدل پالتو ایرانی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل پالتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل پالتو جدید 2021-مدل پالتو جدید دخترانه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-مدل پالتو ایرانی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

مدل-پالتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پالتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پالتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انواع پالتو و کاپشن زنانه
برای محافظت در برابر باد زمستانی، باران و سرمای هوا، همه ما نیاز به لباس های ضخیم زمستانه داریم. پالتوهای زنانه کوتاه یا بلند، انواع بارانی ها و کاپشن های ضدآب، مجموعه متنوعی از انتخاب ها را پیش رویمان قرار می دهند تا پاییز و زمستان هر سال را مطابق مد روز و خوشتیپ تر از سال قبل سپری کنیم. برخی از انواع این لباس ها شمایلی فانتزی دارند که با سلیقه هر کسی سازگار نیست. اما برخی از انواع دیگر پالتو، کاپشن و بارانی زنانه جزو آیتم های اساسی هر کمد لباس محسوب می شوند، آیتم هایی که هر بانوی خوش فکر و خوش سلیقه ای باید آن ها را در کمد لباس های گرمش داشته باشد. با این آیتم های اساسی آشنا شوید:
پالتو پشمی یا حوله ای
برای گرم ماندن در هوای سرد زمستان، چه چیزی بهتر از آن که خود را در لایه گرم و نرمی از الیاف پشم بپیچیم. پالتوی پشمی بر اساس نوع بافت انواع مختلفی دارد و می تواند از ژاکت های نرم و نازک تا پالتوهای موقر و ضخیم را شامل شود و هر کدام برای موقعیت به خصوصی کاربرد خواهد داشت.
کاپشن خلبانی
کاپشن های خلبانی یا کمری که غالبا به رنگ های سبز زیتونی و قهوه ای شناخته می شوند استایل کژوال و تام بوی می سازند. کاپشن های خلبانی را می توانید برای استایل بیرون از خانه همراه با مانتوی کوتاه به تن کنید یا در سفر و کوه پیمایی، یا دورهمی های دوستانه به کار ببرید و با شلوار جین، اسلش، دامن های پلیسه و بلند ست کنید.
کاپشن پفی
کاپشن های پفی چند سالی است که به آیتمی اساسی برای مدپوشان تبدیل شده اند گرچه همیشه یکی از ملزومات فصل سرد به خصوص در مناطق کوهستانی و سردسیر بوده است. کاپشن های پفی با لایه های متعددی از الیاف سبک که در آن ها تعبیه شده است و از هوا به عنوان عایق در برابر سرمای بیرون استفاده می کنند، هم سبک و راحت هستند و هم استایلی جذاب و به روز برایتان می سازند.
بارانی کلاسیک یا ترنچ کت
ترنچ کت یا بارانی های شش دکمه و کلاسیک انگلیسی را در ابتدای لیست قرار داده ایم زیرا این آیتمی است که زمان و مکان نمی شناسد. بارانی های شش دکمه شتری رنگ، نسکافه ای، سبز یشمی، مشکی و... را به راحتی می توانید با هر لباس و کفشی ست کنید. بارانی شش دکمه که معمولا از متریال ضدآب تشکیل می شود، هم کاربردی است و هم شیک.
کت چرم
کت چرم، زمانی به کار می آید که قصد دارید در یک فضای رسمی، گرم بمانید اما به سمت پوشیدن سویشرت و کاپشن های اسپرت نروید. اگر کت چرم باکیفیت و گران قیمتی خریداری کرده اید در نگهداری آن کوشا باشید زیرا زیبایی چرم در سالم بودن و براقیت آن است.
کت جین
کت جین و اصولا هر آیتمی که از جنس جین و دنیم باشد چنان ضروری است و جزو بدیهیات است که خیلی ها در صحبت از آیتم های اساسی، آن را از قلم می اندازند! یک کت جین خوش دوخت و خوش رنگ را می توانید برای استایل بیرون از منزل، برای مهمانی ها، سفرهای جاده ای یا کمپینگ، و هر موقعیت دیگری که فکرش را بکنید به کار ببرید.
مدل پالتو جدید - در این نوشته کوتاه در مورد مدل پالتو جدید 2021-مدل پالتو جدید دخترانه-مدل پالتو جدید اینستا-مدل پالتو زنانه ایرانی جدید-مدل پالتو ایرانی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.