مدل عبا دخترانه جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل عبا دخترانه جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل عبا دخترانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبا مجلسی حریر-مدل عبا مجلسی-مدل عبا مانتویی-مدل عبای جلو باز-مدل عبای عربی دبی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل عبا دخترانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبا مجلسی حریر-مدل عبا مجلسی-مدل عبا مانتویی-مدل عبای جلو باز-مدل عبای عربی دبی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل عبا دخترانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبا مجلسی حریر-مدل عبا مجلسی-مدل عبا مانتویی-مدل عبای جلو باز-مدل عبای عربی دبی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

مدل-عبا-دخترانه-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-عبا-دخترانه-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو یکی از اصلی ترین پوشیدنی ها در استایل خانمهاست و به همین دلیل ، خانمها تمایل دارند مدل های مختلف مانتو از جمله مدل مانتو اسپرت ، مدل مانتو کژوال و روزمره ، مدل مانتو عبایی ، مدل مانتو جلوبسته و جلوباز و به طور کلی جدیدترین مدل های مانتو رو در کمد لباس خود داشته باشند تا بتونن در موقعیت های مختلف ، بهترین تیپ و استایل رو برای خودشون ایجاد کنن و از این طریق شیک تر و جذاب تر به نظر برسند!
مدل مانتو عبایی یکی از مدل هایی هست که به دلیل طراحی شیک و جذابی که داره ، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است . در واقع برای طراحی مانتو عبایی در واقع از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته و یک مانتو بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین گشاد و بزرگی است و بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی داشت .
مدل مانتو عبایی معمولا با انواع مختلف دوخته میشه و با توجه به رسمی یا کژوال بودن آن یا از گیپور و سنگ دوزی برای دیزای آن استفاده می شود و یا با استفاده از ترکیب چند رنگ پارچه یک مدل مانتو عبایی مدرن و کژوال ایجاد میکنن تا همه افراد با توجه به استایل که دارند یکی از مدلهای شیک و مناسب از مدل مانتو عبایی رو بتونن انتخاب کرده و استایل عالی و مد روز برای خود ایجاد کنند .
مانتو عبایی هم برای افراد لاغر و هم برای افراد سایز بزرگ مناسبه و استایل شیک و زیبایی رو ایجاد میکنه . بهترین پیشنهاد این است که مانتو عبایی را با شلوار جین لوله تفنگی یا لگ یا شلوار پارچه ای و کتان که کاملا فیت است ، ست کنید و با پوشیدن کفش یا صندل پاشنه بلند ، استایل شیک و جذابی هم برای موقعیت های عادی و رومزه و هم برای موقعیت های رسمی و مجلسی داشته باشید .
مدل عبا دخترانه جدید - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبا مجلسی حریر-مدل عبا مجلسی-مدل عبا مانتویی-مدل عبای جلو باز-مدل عبای عربی دبی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.