لباس عقد پوشیده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس عقد پوشیده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس عقد پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد ساده و شیک پوشیده-مدل لباس عقد پوشیده اینستاگرام-لباس عقد رنگی-لباس عقد نباتی-لباس عقد پوشیده بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس عقد پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد ساده و شیک پوشیده-مدل لباس عقد پوشیده اینستاگرام-لباس عقد رنگی-لباس عقد نباتی-لباس عقد پوشیده بلند زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس عقد پوشیده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد ساده و شیک پوشیده-مدل لباس عقد پوشیده اینستاگرام-لباس عقد رنگی-لباس عقد نباتی-لباس عقد پوشیده بلند دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه لباس عقد پوشیده کلیک کنید.

 

لباس-عقد-پوشیده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-پوشیده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-عقد-پوشیده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ایده استایل پوشیده برای عقد را می توانیم به چند دسته تقسیم کنیم:
لباس های مجلسی پوشیده
مانتو و شلوار های مجلسی و کار شده
کت و شلوار زیبای زنانه
همانطور که مشاهده می نمایید برای انتخاب لباس عقد پوشیده می توانید بسیار سرگردان شوید. چرا که مدل ها و طرح ها و رنگ های لباس پوشیده عقد بسیار متنوع و زیاد هستند.
تفاوت لباس عقد با لباس عروسی
نکته حائز اهمیت این است که انتخاب های مجلل و بسیار کار شده خود را به روز عروسی و به لباس عروسی خود اختصاص دهید و مدل های مجلل را برای لباس نامزدی و مراسم عقد انتخاب ننمایید. اما از این قضیه نیز که گذر کنیم باز هم درخواهیم یافت که لباس این مراسم نیز باید خاص باشد. اما همین که لباسی انتخاب نمایید که دوستان و آشنایان خود را از این مراسم آگاه کنید کافی است و وسواس زیاد در انتخاب در این روز آن قدر ها هم لازم نیست.
لباس عقد پوشیده و انتخاب رنگ
هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ لباس نامزدی و عقد برای شما وجود ندارد اما بهتر آن است که رنگ سفید را برای روز عروسی کنار بگذارید و رنگ های خاص و زیبای دیگر را انتخاب نمایید. در هر حالتی می خواهید در روز عروسی رنگ سفید را بر تن نمایید بهتر آن است رنگ های دیگر را در انتخاب خود برای لباس عقد و نامزدی انتخاب نمایید.
لباس های زیبای مجلسی و لباس شب هایی با رنگ های لیمویی، صورتی ملایم، آبی آسمانی و کرم انتخاب های هوشمندانه و زیبایی برای این روز است. اما لباسی متفاوت و خاص به رنگ قرمز و یا آبی کاربنی و حتی زرد می تواند از شما عروسی جذاب بسازد.
اما بهترین کار این است که رنگ های تیره و سرد را برای این مراسم انتخاب ننمایید برای مثال رنگ مشکی و قهوه ای تیره را به کلی از گستره انتخاب های خود حذف نمایید.
رنگ پوست و انتخاب رنگ لباس
یکی دیگر از فاکتور هایی که می تواند در انتخاب رنگ لباس به کمک شما بیاید این است که رنگ پوست خود را برای انتخاب رنگ لباس در نطر داشته باشید. و رنگ و طرحی برای لباس خود انتخاب نمایید که مناسب و همراه پوست صورت و اندام شما باشد.اگر خانمی با پوست تیره به اصطلاح پوست گندمی دارید از پوشیدن لباس های رنگ روشن خودداری نمایید زیرا که تیرگی پوست شما را لباس با رنگ روشن بیشتر می کند و گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.
اگر پوستی شفاف و روشن دارید هم بهتر است انتخاب شما رنگ های خیلی روشن نباشد زیرا که این رنگ ها شما را بی روح و بی حال نشان می دهند افرادی که چوستی روشن دارند نباید انتخاب های شان خیلی روشن و خیلی تیره باشد و رنگ های میانه طیف های رنگ را انتخاب نمایید.
عقد محضری و لباس مناسب آن
بیشتر خانواده ها عقد را در محضر برگذار می کنند و با این انتخاب تا حدودی انتخاب لباس خود را محدود تر می نمایند زیرا که زمانی که عقد در محضر برگذار شود بی شک باید لباس عقد محضری انتخاب نمایید که پوشیده و مناسب این جای عمومی باشد پس ابتدای امر باید لباس های غیر رسمی را از لیست انتخاب ها به کلی حذف نمایید. زیرا که لباس های غیر رسمی و یا لباس های خاص که پوشیده نیستند مناسب خانه و یا تالار است.
البته لباس های پوشیده و محجبه به دلیل نوع دین و آیین ایرانیان بسیار متنوع و زیبا در بازار موجود است و نگران کم بودن انتخاب های خود در زمینه، یعنی لباس عقد نباشید. نکته قابل توجه و جالبی که وجود دارد این است که در کشور های اطراف کشور خودمان و حتی در کشور های اروپایی عروس خانم های خوش سلیقه برای مراسم عقد لباسی پوشیده انتخاب می نمایند
لباس عقد پوشیده - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد ساده و شیک پوشیده-مدل لباس عقد پوشیده اینستاگرام-لباس عقد رنگی-لباس عقد نباتی-لباس عقد پوشیده بلند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.