مدل پیراهن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل پیراهن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل پیراهن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل لباس مجلسی جدید-مدل پیراهن مجلسی بلند-مدل لباس مجلسی جدید-مدل لباس زنانه شیک-مدل لباس مجلسی کوتاه-لباس مجلسی زنانه بلند-مدل لباس مجلسی لاکچری-مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل پیراهن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل لباس مجلسی جدید-مدل پیراهن مجلسی بلند-مدل لباس مجلسی جدید-مدل لباس زنانه شیک-مدل لباس مجلسی کوتاه-لباس مجلسی زنانه بلند-مدل لباس مجلسی لاکچری-مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل پیراهن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل لباس مجلسی جدید-مدل پیراهن مجلسی بلند-مدل لباس مجلسی جدید-مدل لباس زنانه شیک-مدل لباس مجلسی کوتاه-لباس مجلسی زنانه بلند-مدل لباس مجلسی لاکچری-مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن مجلسی در سایت حریران بر روی کلمه پیراهن کلیک کنید.

 

مدل-پیراهن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

همانطور که میدانید شما باید در یک مهمانی رسمی یک لباس رسمی و مناسب آن را بپوشید. اما چگونه میتوان لباس رسمی را از لباس غیر رسمی تشخیص داد و بهترین نوع آن را انتخاب کرد؟! در ادامه با ما همراه باشید و چندی از مهمترین نکاتی را که باید در هنگام انتخاب یک لباس رسمی آن‌ها را رعایت کنید، بخوانید.

1_  توجه به قد لباس: ممکن است که شما انواع و اقسام مدل لباس‌ زنانه میدی Midi یا کوتاه را در کمدتان داشته باشید. برای انتخاب یک لباس مناسب برای مهمانی رسمی بهتر است که به سمت لباس‌های بلندتر بروید. به عبارتی بهتر باید گفت که یک رابطه‌ی مستقیم بین میزان رسمیت مهمانی‌ها و قد لباس وجود دارد؛ یعنی هر چه مهمانی رسمی‌تر باشد، بهتر است قد لباس هم بلندتر باشد.

دیگر نکته‌ای که می‌تواند به انتخاب قد لباستان کمک کند، توجه به جایگاهتان است. اگر قرار است به جشن ازدواج خواهرتان بروید، به عنوان خواهر عروس بهتر است لباس تمام رسمی بپوشید که دامن آن کاملا بلند باشد؛ اما اگر عروس خواهر زاده شوهر عمه‌تان است، این مهمانی برای بقیه نزدیکان جنبه رسمی دارد، نه برای شما.

2_ توجه به جنس پارچه: دومین نکته‌ مهمی که باید به آن دقت کنید، جنس پارچه پیراهن مجلسی است. پارچه لباس‌های مجلسی باید از جنس مرغوبی تهیه شده باشد. قاعدتا هرچه این پارچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. ساتن، ابریشم، تور، گیپور و مخمل جزو پارچه‌های رسمی هستند که می‌توانید در انتخاب لباس سراغشان بروید. حضور تور در انواع پیراهن‌ها و لباس‌ مجلسی زنانه کوتاه بیشتر از سال‌های قبل دیده می‌شود. استفاده از لباس مجلسی با پارچه مخمل را به فصل‌هایی که هوا خنک یا سرد است، محدود کنید. تا جایی که امکان دارد پوشیدن لباس نخی یا کتانی را کنار بگذارید که اصلا رسمی به نظر نمی‌رسد.

3_  توجه به فرم بدن و صورت: فرم بدن و صورت از دیگر المان‌های خیلی مهم محسوب می‌شوند که هنگام انتخاب یا خرید لباس‌های مجلسی باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد. شناسایی صحیح فرم بدن شما نمی‌گذارد که شما به سراغ مدل‌هایی بروید که به شما نمی‌آیند. همچنین فرم صورت و گردن شما نیز مدل یقه‌ی مناسب را برای شما مشخص خواهد کرد.

4_ توجه به رنگ لباس: از مهمترین ویژگی ‌های لباس‌ های مجلسی رنگ خاص آن هاست. از رنگ‌هایی همچون مشکی یک دست، بژ، طلایی، و لاجوردی بیشتر از سایر رنگ‌ها در مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شود. به عنوان نمونه کمتر وقتی دیده می‌شود در یک مهمانی کاملا رسمی مربوط به بزرگسالان، کسی لباس صورتی یا زرد بپوشد؛ مگر اینکه مناسبت یا تم خاصی برای آن مهمانی اعلام شده باشد. از بین ترکیب‌های مجاز و اعلام شده برای یک مهمانی به سراغ آن‌هایی بروید که بیشتر از بقیه به پوستتان می‌آیند.

 

مدل-پیراهن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-پیراهن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

5_ ترکیب ساده و شلوغ: یک قانون بسیار مهم را برای شیک نگه داشتن استایل‌تان رعایت کنید! به هیچ وجه سراغ ترکیب‌ها و طرح‌های شلوغ نروید. سادگی جزیی از ویژگی‌های لباس‌های مجلسی زنانه است. اگر پیراهنتان طرح دار و شلوغ است، از کیف و کفش ساده برای تکمیل استایل تان استفاده کنید و اگر پیراهنتان یک‌سره تک‌رنگ است و ساده، سراغ کیف و کفشی بروید که کمی زرق و برق دارد و طرح‌های شلوغ. اگر همه چیز خیلی ساده باشد یا خیلی شلوغ، از زیبایی استایل‌تان کم خواهد شد.

6_ هماهنگی در مدل: یکی از نکات‌ریزی که می‌تواند باعث شود در یک مهمانی مجلسی زیباتر به نظر برسید، توجه به مدل کیف، کفش، پیراهن، مانتو و حتی موهاست! برای مثال وقتی موهایتان کوتاه است یا زاویه‌های تیز دارد، استفاده از پیراهنی که زاویه تیز دارد و کیف و کفشی با لبه‌های برش خورده، می‌تواند زیبایی شما را بیشتر کند. در صورتی که وقتی موهایتان بلند و آن‌ها را شینیون کرده‌اید، بهتر است سعی کنید لباسی بپوشید که به انحنای مدل موهایتان بیاید و خیلی خشک یا خشن به نظر نرسد.

7_ هماهنگی در رنگ: هماهنگی رنگ‌ها هنگام ست کردن در استایل‌های مجلسی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن‌ها دقت بسیار شود. به خصوص هماهنگی‌های بین روسری، مانتوی مجلسی و پیراهن زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد. هیچ وقت فکر نکنید «مانتو را که بیشتر از چند دقیقه تنم نمی‌بینند»، چون این فکر می‌تواند سرآغاز اشتباهات دیگری باشد. سعی کنید بین رنگ‌های به کار رفته در مانتو و شال یا روسری‌تان هماهنگی برقرار کنید. لازم نیست سراغ رنگ‌هایی بروید که زمین تا آسمان با هم فرق دارند. نکته مهم بعدی این است که معمولا استفاده از یک روسری ابریشم شیک، رسمیت بیشتری نسبت به شال دارد؛ مگر اینکه روسری کمتر از شال به شما بیاید.

مدل پیراهن مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل لباس مجلسی جدید-مدل پیراهن مجلسی بلند-مدل لباس مجلسی جدید-مدل لباس زنانه شیک-مدل لباس مجلسی کوتاه-لباس مجلسی زنانه بلند-مدل لباس مجلسی لاکچری-مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.