مدل عبا جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل عبا جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل عبا جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبا ساده و شیک-مدل عبای جلو باز-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبا مجلسی-مانتو عبایی بلند-مدل مانتو عبایی حریر-مدل عبای عربی دبی-مانتو عبایی بلند جلو بسته وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل عبا جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبا ساده و شیک-مدل عبای جلو باز-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبا مجلسی-مانتو عبایی بلند-مدل مانتو عبایی حریر-مدل عبای عربی دبی-مانتو عبایی بلند جلو بسته  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل عبا جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبا ساده و شیک-مدل عبای جلو باز-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبا مجلسی-مانتو عبایی بلند-مدل مانتو عبایی حریر-مدل عبای عربی دبی-مانتو عبایی بلند جلو بسته  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت عبا در سایت حریران بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

مدل-عبا-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

عبا نوعی پوشش است که در قدیم برای بانوان مرسوم بوده و امروزه نیز مورد تایید بسیاری قرار می گیرد و همچنان نیز عده انبوهی از این لباس ها استفاده می کنند. شاید شما نام عبا را تنها برای لباس هایی شنیده باشید که لباس هایی مربوط به یک قشر مذهبی خاص است.

عبا عربی معمولا در رنگ های تیره به بازار عرضه می شوند و در بین رنگ های مختلف رنگ مشکی با زمینه های تزیینی مختلف از سایرین بیشتر قابل توجه است. بهتر است که با شما با توجه به نیاز خود رنگ مورد نظر برای لباس خود را انتخاب کنید. ممکن است که شما بخواهید از یک عبای اماراتی را برای استفاده روزانه خود تهیه کنید در این صورت بهتر است که از رنگ های مناسب فصل استفاده کنید.

طرح مدل مانتو عبایی

دقت داشته باشید که مدل مانتو عبایی اگرچه نوعی پوشش خاص محسوب می شود که بیشتر اوقات نیز با طرحی واحد به بازار عرضه می شود اما شما می توانید طرح لباس خود را با توجه به نوع استفاده خود تعیین کنید. عباهای کویتی معمولا دارای طرح های مختلفی هستند که این طرح ها به ویژه با تزییناتی خاص به بازار عرضه می شود. اغلب عباهای اماراتی از نوعی هستند که با پولک، منجوق و …. تزیین شده اند.

 

مدل-عبا-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-عبا-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

این لباس ها به ویژه دارای ویژگی هایی هستند که آنها را سایرین متمایز می کند. اینکه این لباس ها علاوه بر جنس مرغوب تزییناتی دست دوز را نیز دارا هستند باعث می شود که قیمت آن ها تا حد معقولی بالا باشد. مانتو عبایی معمولا به صورت جلو باز دوخته می شوند و ممکن است که حتی از سایز معمول شما هم گشادتر باشند. دقت داشته باشید که بهتر است عبا عربی را متناسب با سایز خود انتخاب کنید چرا که لباس جلو باز معمولا گشادتر دیده می شود.

بهترین پارچه عبا عربی

برخلاف گذشته این پارچه در کشورهای کره جنوبی، ژاپن، تایلند، اندونزی و مالزی تولید و وارد کشور می شود که از مرغوب ترین، گرانترین و بهترین پارچه عبای عربی نوع ژآپنی آن است.در کل بیشتر از 30 نوع پارچه عبای عربی وجود دارد. پارچه های حریر براق و سبک مثل فطومه،بنت الدیره و کنکن برای دوخت عبا بیشترین مشتریان خود را دارند.از پارچه براق و سنگین هم به سلیقه مشتری برای دوخت این نوع از عباها هم استفاده می شود.

قد مانتو عبایی

دقت داشته باشید که عبا کویتی یا عبا عربی معمولا به صورت بلند دوخته می شود لذا پوشیدن این لباس برای افرادی که قد کوتاهی دارند حتی الامکان با کفش پاشنه بلند توصیه می شود. این لباس ها معمولا به دلایلی که ذکر شد مناسب مجالس خاص و عروسی ها هستند.

مدل عبا جدید - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبا ساده و شیک-مدل عبای جلو باز-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل عبا مجلسی-مانتو عبایی بلند-مدل مانتو عبایی حریر-مدل عبای عربی دبی-مانتو عبایی بلند جلو بسته  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.