مانتو مجلسی زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو مجلسی زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو مجلسی زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو مجلسی زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو مجلسی زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو مجلسی زنانه در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-مجلسی-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو مجلسی زنانه معمولا یک پوشاک همه پسند است. خیلی از بانوان به دلیل اینکه حوصله عوض کردن لباس در مهمانی‌ها را ندارند، به سراغ مانتو مجلسی زنانه می‌روند. این لباس پر طرفدار به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن حجاب، زیبایی بالایی هم دارد و به تیپ و استایل شما جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد. اما آیا خرید این مانتو برای شما ساده است. یکی از کارهایی که خانم‌های جوان معمولا زمان زیادی از وقت خود را به آن اختصاص می‌دهند خرید پوشاک است به خصوص زمانی که پای یک مجلس رسمی مانند: تولد و عروسی یکی از اعضای درجه یک خانواده در میان باشد. در هر کاری راز موفقیت و پیروزی داشتن اطلاعات لازم در آن زمینه است.

اگر شما تخصص لازم در زمینه انتخاب و خرید مانتو مجلسی زنانه را نداشته باشید، این کار برای شما دشوار خواهد بود. اما شما می‌توانید با بالا بردن مهارت خود و کسب تجربه در این زمینه بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی آسوده مانتو مجلسی زنانه خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله  شما را با انواع مانتو مجلسی زنانه آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید مانتو مجلسی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

مانتو مجلسی‌زنانه چیست و در کجا استفاده می‌شود؟

مانتو یک کلمه فرانسوی که به زبان این کشور به لباسی گفته می‌شود که روی سایر لباس‌ها پوشیده می‌شود. مانتو مجلسی زنانه ترکیبی از لباس مجلسی و مانتو زنانه است در واقع می‌توان گفت نوعی مانتو زنانه که به سبک لباس مجلسی دوخته می‌شود. این لباس بر خلاف پیراهن مجلسی حجاب لازم را دارد و شما می‌توانید آن را در جشن تولد، عروسی و سایر مراسم رسمی و خانوادگی استفاده کنید. بنابراین اگر حوصله تعویض لباس بیرونی با لباس مجلسی در تالار را ندارید می‌توانید مانتو مجلسی را برای خود انتخاب کنید.

انواع مانتو مجلسی‌زنانه:

مانتو مجلسی کوتاه: نوعی مانتو مجلسی که معمولا کوتاه‌تر از مانتوهای کوتاه موجود در بازار است. این مانتو بیشتر روی جوراب شلواری زنانه پوشیده می‌شود. اگر قد شما کوتاه است حتما از مانتو مجلسی کوتاه استفاده کنید زیرا قد شما را بلند‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهند.

مانتو مجلسی بلند: نوعی مانتو مجلسی زنانه که معمولا از زیر زانو به پایین امتداد دارد. ویژه خانم‌هایی که دوست دارند حجاب بیشتری داشته باشند. اگر قد شما بلند است و مقداری چاق هستید، یک مانتو بلند می‌تواند تیپ شما را زیباتر جلوه دهد. حتما شما هم مانتوهای ساحلی را دیده‌اید، این مدل دقیقا مشابه مانتو ساحلی است و دارای دو مدل جلو باز و جلو بسته می‌باشد.

مانتو مجلسی گیپور: گیپور نوعی پارچه از جنس نخ و ابریشم است که طرح‌های خامه دوزی برجسته ساخته می‌شود. قسمت‌های کار نشده گیپور معمولا خالی است و بدن شما در آن دیده می‌شود. برای پارچه‌های گیپور معمولا از آستری که هم رنگ گیپور می‌باشد، استفاده می‌کنند. گیپور پارچه‌ای است که علاوه لباس مجلسی در دوخت مانتو مجلسی زنانه هم استفاده می‌شود.

 

مانتو-مجلسی-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-مجلسی-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو مجلسی کرپ: این نوع مانتو از پارچه کرپ دوخته می‌شود. مناسب مهمانی‌های رسمی و دوستانه است. اگر دوست دارید ظاهر شما رسمی و آراسته به نظر برسد حتما از مانتوهای کرپ غافل نشوید. کرپ پارچه‌ای است که حالت لَخت دارد و کمتر چروک می‌شود بنابراین اگر به دنبال یک جنس اتوخور هستید که به راحتی اتو شود و حالت خود را از دست ندهد کرپ بهترین گزینه است.

مانتو مجلسی مروارید دوزی: مروارید دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که روی مانتوهای مجلسی زنانه هم پیاده می‌شود. معمولا در قسمت‌های خاصی از مانتو مروارید‌های براق هم رنگ مانتو دوخته می‌شود. بعد از مدل گیپور مانتوهای مروارید دوزی شده از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو مجلسی در بین بانوان هستند. حتما به جنس مروارید این مانتوها توجه کنید، نباید روکش شده باشند، زیرا بعد از مدتی رنگ آن‌ها از بین می‌رود.

مانتو مجلسی کار شده با دانتل: دانتل را می‌توان نمونه اصلاح شده پارچه گیپور دانست. همان طور که در مورد پارچه گیپور گفته شد نیاز به پارچه آستر داشتند، اما پارچه دانتل دارای زمینه‌ای توری است که نیاز به پارچه آستر را از بین می‌برد. در واقع جدیدترین و زیباترین پارچه‌ای که مانتوهای مجلسی زنانه از آن دوخته می‌شوند، پارچه دانتل است. این پارچه بسیار سبک و نیاز به آستری ندارد شاید دلیل محبوبیت آن همین امر باشد.

چند دلیل برای خرید مانتو مجلسی زنانه:

1) مانتوهای معمولی را نمی‌توان در مجالس استفاده کرد اما مانتوهای مجلسی را علاوه بر مجالس در جاهای دیگر مانند کوچه و خیابان هم می‌توان استفاده کرد.

2) لباس‌های مجلسی معمولا قیمت خیلی زیادی دارند و شما ممکن است در سال فقط یک یا دو مجلس دعوت شوید، در نتیجه مانتو مجلسی ارزش خرید بیشتری دارد. زیرا آن را در هر جایی می‌توان استفاده کرد.

3) از نظر پوشش اسلامی، مانتوهای مجلسی زنانه پوشیده‌تر از لباس مجلسی هستند. بنابراین اگر دوست ندارید فیلم شما در یک مجلس با لباس نامناسب گرفته شود، بهتر است به سراغ خرید مانتو مجلسی بروید.

4) برای کسانی که بچه کوچک دارند و حوصله حمل کردن چند دست لباس تا تالار را ندارند، همچنین کسانی که وقت لازم برای تعویض لباس را ندارند بهترین انتخاب هستند. زیرا از درب منزل می‌توان با آن‌ها بیرون رفت و نیاز به تعویض دوباره هم ندارند.

مانتو مجلسی زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.