مانتو مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو مجلسی بلند مشکی-مدل مانتو مجلسی مشکی 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-قیمت مانتو مجلسی-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مانتو مجلسی شیک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو مجلسی بلند مشکی-مدل مانتو مجلسی مشکی 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-قیمت مانتو مجلسی-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مانتو مجلسی شیک  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو مجلسی بلند مشکی-مدل مانتو مجلسی مشکی 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-قیمت مانتو مجلسی-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مانتو مجلسی شیک  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است و به همین دلیل در انتخاب یک مانتوی مناسب بایستی دقت کافی داشت به خصوص در مورد مانتو های مجلسی و که قیمت بالایی دارند. شما در مجالس مهم مانند عقد یا عروسی یا حتی هنگام عذارای‌های رسمی بهتر است از این نوع مانتوها استفاده کنید و به طور ویژه و خاص در جمع نزدیکانتان بدرخشید.

مانتو مجلسی نسبت به مانتو های معمول (یعنی مانتو های کژوال و یا رسمی) دارای قیمت بالاتری هستند و گاها قیمت آنها از یک دست لباس مجلسی هم بالاتر می رود ، زیرا این مانتو ها برای داشتن جلوه ای خاص و متفاوت، معمولا هنر دست روی آنها اجرا شده است، ظریف کاری هایی چون نظیر مروارید دوزی، گلدوزی، تکه دوزی و گیپوردوزی.

معمولا مانتو های مجلسی را کمتر در مغازه ها و بازار پیدا می کنید و بیشتر توسط مزون ها بصورت سفارشی برای مشتریان دوخته می شوند. نمونه ای از این مانتو های مزونی را در فرش قرمز جشنواره ها و یا اکران فیلم های سینمایی دیده ایم که به لحاظ جذابیت ظاهری و قیمت دست کمی از یک لباس شب را نداشته اند.

چه برای مانتو و چه لباس های دیگر این یک قاعده کلی است که پوشش خود را بایستی بر حسب موقعیت مکانی و زمانی انتخاب کرد. برای یک مهمانی و مراسم شب رسمی پوشیدن یک مانتو معمولی اصلا مناسب نیست و سعی کنید از قبل یک مانتو مجلسی برای خود تهیه کرده باشید.

مانتو مجلسی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مدهای روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو مجلسی نیز همان نکات را رعایت کنید. انتخاب مانتو مجلسی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید.

 

مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قبل از اینکه برای خرید مانتو به بازار بروید یا برای خرید پارچه و انتخاب مدل مانتو برای دوخت اقدام کنید باید به نکات مهمی که در ادامه اشاره می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه و بهترین مدل مانتو را به دست بیاورید.

نکته اول : اینکه بدون تعارف نسبت به سایز و قد خود شناخت کافی داشته باشید و ویژگی‌های اندامی خود را کامل در نظر بگیرید. مسلما یک خانم قد‌ بلند و لاغر یا یک خانم کوتاه قد و کمی چاق یا خانمی که بازوهای نسبتا بزرگی دارد نمی‌توانند از یک مدل و از یک سایز مانتو استفاده کنند.

نکته دوم : پارچه مناسب برای فرم‌های مختلف بدن متفاوت است. بهترین توصیه‌ای که می‌توانیم به شما بکنیم این است که حداقل یکبار در هر دوره زندگی‌تان از مشورت یک طراح لباس و یا یک خیاط کاربلد برای انتخاب مدل و نوع پارچه بهره ببرید.

مانتو مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو مجلسی بلند مشکی-مدل مانتو مجلسی مشکی 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-قیمت مانتو مجلسی-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو مجلسی با گیپور-مانتو مجلسی شیک  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.