مانتو عبا ساده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو عبا ساده | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو عبا ساده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای عربی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا رنگی-مانتو عبایی بلند مشکی-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مانتو عبا دخترانه-مدل عبای بحرینی-خرید مانتو عبایی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو عبا ساده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای عربی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا رنگی-مانتو عبایی بلند مشکی-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مانتو عبا دخترانه-مدل عبای بحرینی-خرید مانتو عبایی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو عبا ساده - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای عربی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا رنگی-مانتو عبایی بلند مشکی-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مانتو عبا دخترانه-مدل عبای بحرینی-خرید مانتو عبایی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو عبا ساده در سایت حریران، بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

مانتو-عبا-ساده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی نه‌تنها در ایران و کشورهای عربی، بلکه در کشورهای اروپایی، آمریکایی و شرق آسیا نیز بسیار محبوب است. امروزه این استایل را فقط بر تن زنان عربی نمی‌بینیم، بلکه بسیاری از خانم‌های ثروتمند در کل دنیا انواع مختلفی از مانتوی عبا را برای شرکت در مجالس مهم بر تن می‌کنند.

البته بایستی بدانید که در حال حاضر برندهای مختلفی در سرتاسر جهان، مدل‌های به‌روز و جدیدتری از این نوع مانتوها را ارائه دادند. به همین دلیل ما دیگر شاهد مانتو عبا با آن طرح قدیمی نیستیم. عباهای امروزی زرق‌وبرق بیشتری داشته و کاملاً طرح متفاوتی با عبای عربی اصل دارند.

اگر شما یکی از علاقه‌مندان به این طرح از مانتوهای بلند هستید، ما در ادامه مقاله برای شما به معرفی تاریخچه، جنس پارچه و تغییرات مانتوهای عبایی از گذشته تا به امروز پرداختیم. همچنین نکاتی را ارائه دادیم که در هنگام خرید مانتو عبایی کمک زیادی به شما خواهد کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو عبایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مانتوهای عبایی اصولاً دارای اندازه‌ای بلند و سایزی گشاد هستند. به‌صورت کلی این مدل از لباس‌ها، کل بدن انسان را پوشانده و به همین دلیل زنان عرب و محجبه‌ها استفاده زیادی از عبا دارند. در جنوب کشور ما برخی از خانم‌ها از این مدل لباس برای بیرون رفتن از خانه استفاده می‌کنند. البته مدل ایرانی مانتو عبایی دارای کمی تغییرات بوده و متناسب با فرهنگ داخلی طراحی می‌شود. هدف از تولید این مدل لباس‌ها خنک نگه‌داشتن بدن خانم‌ها در هوای گرم کشورهای عربی است. به همین دلیل شاهد این هستیم که مانتوهای عبایی در کنار اینکه حجاب را حفظ می‌کنند، سایز بسیار گشادی نیز دارند.

 

مانتو-عبا-ساده-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

برخی از برندهای مطرح لباس در دنیا، برای جذب زنان ثروتمند عربی شروع به طراحی مانتو عبایی با طرح و استایل جدید کردند. در واقع عباهایی که امروزه در کشورهای مختلف مشاهده می‌کنیم، فرق زیادی با مدل‌های قدیمی دارند. در مانتوهای عبای قدیمی هیچ الگوی خاصی برای طراحی به کار برده نمی‌شد و تنها با استفاده از یک پارچه سیاه و ساده این مدل از مانتوها را تولید می‌کردند.

پارچه مانتوهای عبایی از چه جنسی است؟

عموماً از پارچه‌های محلی برای تولید مانتو عبایی استفاده می‌شود. کشورهای عربی و حوزه خلیج‌فارس از پارچه‌های مخصوص به خود برای طراحی این مدل از مانتوها استفاده می‌کنند. البته بهترین نوع پارچه برای تولید عبا پارچه ژاپنی است. امروزه برخی از برندهای مطرح، برای طراحی و تولید مانتوهای عبایی از این مدل پارچه‌ها بهره می‌برند. ناگفته نماند که پارچه‌های ژاپنی به دلیل اینکه وارداتی هستند، قیمت مانتو را نیز بالا خواهند برد. به همین دلیل اکثراً خانم‌های عربی یا خارجی ثروتمند، نسبت به خرید مانتو عبایی از برندهای مطرح اقدام می‌کنند.

نکاتی که در هنگام خرید مانتو عبایی باید به آن‌ها دقت کرد، چیست؟

در حال حاضر عباهایی که تولید می‌شوند دارای مدل‌های مختلفی بوده و در هنگام خرید، انتخاب‌های گوناگونی را در پیش ‌رو خواهید داشت. برای اینکه بتوانید نسبت به جنس، کیفیت و مدل پارچه‌ها در هنگام خرید مطمئن شوید، بایستی یکسری از نکات مهم را در نظر داشته باشید که شامل موارد زیر هستند:

1) جنس پارچه: همان‌طور که اشاره شد بهترین پارچه‌ای که می‌توان در مانتوهای عبایی استفاده کرد، پارچه ژاپنی است؛ اما در ایران از پارچه‌های دیگری برای تولید عبا استفاده می‎شود و به همین دلیل در هنگام خرید بایستی حتماً به جنس مانتوی مدنظر خود دقت داشته باشید.

2) رنگ مانتو: مانتوهای عبایی دارای رنگ‌های مختلفی هستند و مانند گذشته فقط از رنگ مشکی برای تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. شما بایستی بر اساس استفاده‌ای که از مانتو مدل عبایی خود دارید، رنگ آن را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود که برای بیرون از منزل از رنگ‌های تیره و داخل مجالس و مهمانی‌ها از مدل‌های با رنگ روشن استفاده کنید.

3) قد و سایز لباس: عباها در سایزهای بزرگ و بلند تولید می‌شوند. خانم‌هایی که دارای قدی کوتاه هستند بایستی به قد مانتوی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند. اصولاً این مدل از افراد در هنگام پوشیدن مانتو عبایی بایستی از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنند.

مانتو عبا ساده - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای عربی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبا رنگی-مانتو عبایی بلند مشکی-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مانتو عبا دخترانه-مدل عبای بحرینی-خرید مانتو عبایی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.