مانتو عبا رنگی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو عبا رنگی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو عبا رنگی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای لبنانی-مانتو عبایی بلند-خرید مانتو عبایی-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل عبا خلیجی-مدل مانتو خلیجی حریر-مانتو عبایی بلند مشکی-مدل عبا مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو عبا رنگی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای لبنانی-مانتو عبایی بلند-خرید مانتو عبایی-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل عبا خلیجی-مدل مانتو خلیجی حریر-مانتو عبایی بلند مشکی-مدل عبا مجلسی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو عبا رنگی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای لبنانی-مانتو عبایی بلند-خرید مانتو عبایی-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل عبا خلیجی-مدل مانتو خلیجی حریر-مانتو عبایی بلند مشکی-مدل عبا مجلسی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو عبا رنگی در سایت حریران، بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

مانتو-عبا-رنگی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی از محبوب ترین مدل مانتو های جدید بخصوص در فصل تابستان هستند ، که مدل های زیبا جدید و رنگارنگی از مانتو عبایی را در این نوشته با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

چه مانتوی عبایی بپوشیم که به ما بیاید ؟

مانتوی مناسب با فصل ، سن و اندام می تواند ظاهر چشمگیری را برای شما به وجود بیاورد . هر مانتویی را باید متناسب با موقعیت های خاص مورد استفاده قرار دارد . انتخاب رنگ و طرح مانتو در فصل های گرم کار مشکلی به نظر می رسد ولی اولین پیشنهاد ما انتخاب رنگ های روشن است همچون رنگ کرم یا آبی آسمانی که مناسب فصل گرم خواهد بود.

تناسب مانتو و رنگ پوست

با وجود اینکه رنگ یک مسأله کاملاً سلیقه ایست و ما اغلب با توجه به سلیقه خودمان رنگ ها را انتخاب کرده و به رموز رنگ ها بی توجه هستیم . اما به نظر متخصصان عرصه ی مد در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس باعث می شود که زیباتر و خوش هیکل تر به نظر برسیم . یکی از قواعدی که هنگام انتخاب رنگ لباس باید در نظر بگیریم توجه به تناسب آن با رنگ پوست است.

تناسب مانتو و شکل اندام

تناسب اندام دیگر موردی است که در انتخاب مانتو باید در نظر گرفت . شما باید به رابطه ی معکوس که بین قد شما و بلندی مانتو دارد توجه داشته باشید . اگر قد کوتاهی دارید از انتخاب مانتوهای کوتاه پرهیز کنید اما اگر فردی بلند قد هستید استفاده از مانتوهایی که بلندی قدش تا تا روی زانوست شما را برازنده تر نشان خواهد داد. 

 

مانتو-عبا-رنگی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-عبا-رنگی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خانم هایی که ریز اندام هستند می توانند از مانتوهای فون ، پیلی دار و حتی چین دار استفاده کنند. توصیه ی ما به خانم هایی که اضافه وزن دارند استفاده از مانتوهایی با برش راسته است که قدی تا زیر زانو و طرح های عمودی داشته و ترکیب رنگ هایی که رنگ تیره در آن غالب می باشد . در این صورت است که لاغرتر به نظر خواهند رسید .

استفاده از لباسی که تک رنگ است به دلیل ایجاد خط یکدستی باعث بلندتر نشان دادن شما خواهد بود . انتخاب مانتو و شلواری با رنگ متفاوت موجب می شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک شده و در نتیجه کوتاه تر و مناسب تر دیده شوید . خانم های قد بلند به یاد داشته باشید که هرگز از مانتو و شلوار یکرنگ استفاده نکنید و حتی کفشتان نیز همرنگ مانتو و شلوارتان نباشد ولی هارمونی بین آن ها رعایت شوید . توجه داشته باشید که مانتوهای خیلی کوتاه پاهارا بلندتر از حد معمول نشان می دهد پس هرگز به سراغ چنین مانتوهایی نروید.

مانتوهایی که به صورت خیلی گشاد و باد کرده هستند شما را بسیار از آنچه که هستید به نمایش می گذارند . سعی کنید از مانتوهایی که کمردار و تنگ هستند استفاده کنید تا شما را خوش اندام و زیبا نشان دهند. مانتوهایی که انحناها و برجستگی های بدن را بیشتر نشان می دهند توجهات را از قد بلند شما دور کرده و اندام را مناسب تر نمایان می کند.

مانتو عبا رنگی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای لبنانی-مانتو عبایی بلند-خرید مانتو عبایی-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل عبا خلیجی-مدل مانتو خلیجی حریر-مانتو عبایی بلند مشکی-مدل عبا مجلسی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.