مدل شومیز اینستاگرام 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل شومیز اینستاگرام 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل شومیز اینستاگرام 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر اینستاگرام شومیز ترک-مدل شومیز اینستاگرام-شومیز حریر اینستاگرام-مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل شومیز اینستاگرام 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات اینستاگرام شومیز ترک-مدل شومیز اینستاگرام-شومیز حریر اینستاگرام-مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل-شومیز-اینستاگرام-1402-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل شومیز اینستاگرام 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد اینستاگرام شومیز ترک-مدل شومیز اینستاگرام-شومیز حریر اینستاگرام-مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز اینستاگرام 1402 در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

مدل-شومیز-اینستاگرام-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز یکی از لباس های متفاوت و در عین حال شیک و جذاب بانوان است که به عنوان یک پوشش مناسب برای مجالس رسمی یا مهمانی های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. ورود این لباس به صنعت پوشاک اتفاق غیرمنتظره ای نبود چرا که ریشه این لباس زنانه به فرانسه بر می گردد. البته شاید کمی عجیب به نظر برسد اگر بشنوید که شومیز در واقع لباسی جلو باز بوده است که مردان می پوشیدند.

با توجه به مطالب ذکر شده باید بگوییم که شومیز یکی از لباس های بانوان است که غالبا از جنس لطیف و ظریفی برخوردار است، بنابراین از این جهت بسیار مورد پسند بانوان واقع شده است. شومیز جزو آن دسته از لباس هایی است که دستخوش تغییرات چشمگیری در طرح و فرم شده است. البته امروزه از این لباس صرفا به عنوان یک لباس جلو بسته نام برده نمی شود بلکه مدل های متنوع این لباس به وفور وارد بازار پوشاک شده است.

پارچه های محبوب

کاربرد پارچه های مختلف در طرح ها و رنگ های متفاوت، دوخت شومیز را در مدل های متنوع ممکن ساخته است به نحوی که مدل های امروزی این لباس زنانه از سبک ساده و کلاسیک آن تا حد زیادی فاصله گرفته است. پارچه های گیپور، ریون و حریر از جمله پارچه های محبوب و پرطرفدار برای دوخت شومیز محسوب می شوند.

یکی از ویژگی های بارز این لباس زنانه امکان ست شدن آن با انواع لباس ها همچون دامن، شلوار و… است. از جمله مدل های رایج این لباس زنانه خوش فرم و ظریف می توان به شومیز حریر، گیپور، شومیز دکمه دار،بدون دکمه، ساده و طرحدار، شومیز بلند و کوتاه با آستین های پفی و کلوش اشاره کرد.

مدل-شومیز-اینستاگرام-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اگر درشت اندام یا کمی چاق هستید و در عین حال نمی توانید از پوشیدن شومیزهای جذاب و زیبا صرفنظر کنید بهتر است که مدل هایی از این لباس را در لیست انتخاب های خود قرار دهید که از رنگ تیره برخوردار باشند. چون رنگ های تیره باعث می شوند که چاقی بدن کمتر به چشم بیاید. همچنین برای خانم هایی که از اندام باریک و ریز برخوردارند بهتر است که شومیزهایی در رنگ های روشن را خریداری نمایند چون این رنگ ها استایل های زیبایی به فرد می بخشند. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله به مدل های متنوعی از شومیز بپردازیم:

1) پارچه های گلدوزی شده: اگر از آن دسته افرادی هستید که به طرح های کلاسیک علاقمند هستید و دوست دارید از این طرح ها در پوشش و لباس های خود نیز بهره ببرید، ما به شما شومیزهای گلدوزی شده را پیشنهاد می کنیم. در این مدل، گلدوزی ها غالبا در قسمت آستین و پایین لباس صورت گرفته است.

2) پارچه های حریر: یکی از رایج ترین پارچه هایی که برای دوخت شومیز مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه حریر است. رنگ های کم رنگ جزء رنگ های موردپسند بانوان محسوب می شود که غالبا در دوخت شومیزهای حریر بر سایر رنگ ها ارجحیت دارند. ست کردن شومیزهای حریر با دامن یا شلوار فیت و چسبان جزو ترکیب های متداولی است که در میان بانوان بسیار به چشم می خورد.

3) پارچه های راه راه: پارچه های راه راه یکی از طرح های محبوب و مورد پسند بانوان به شمار می روند. این پارچه ها اکثرا برای دوخت شومیزهای بهاری مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل-شومیز-اینستاگرام-1402-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل شومیز اینستاگرام 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد اینستاگرام شومیز ترک-مدل شومیز اینستاگرام-شومیز حریر اینستاگرام-مدل شومیز کرپ حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.