مانتو شیک مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو شیک مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو شیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مزون مانتو مجلسی-مانتو مشکی مجلسی کار شده-مدل مانتو دو تیکه مجلسی-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو شیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مزون مانتو مجلسی-مانتو مشکی مجلسی کار شده-مدل مانتو دو تیکه مجلسی-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو شیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مزون مانتو مجلسی-مانتو مشکی مجلسی کار شده-مدل مانتو دو تیکه مجلسی-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو شیک مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-شیک-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مهم ترین جزء استایل همه دختر خانم ها، مانتو است . مانتوهای مجلسی بین خانم های جوان طرفدارن بسیارزیادی دارد و در طرح ها و شکل های مختلفی دوخته می شود، که هر فردی با سلیقه خود می تواند آن ها را انتخاب کند. قبل از این که به دنبال انتخاب مدل مانتو باشید ، ابتدا باید معین کنید این مانتو را می خواهید در چه مکانی و برای چه مناسبتی بپوشید . در این مطلب به بررسی مدل مانتو مجلسی می پردازیم .

توجه داشته باشید علاوه بر طرح و اندازه مانتو ، مهم ترین نکته در خرید مدل مانتو مجلسی، انتخاب رنگ مانتو است . مانتو مجلسی دخترانه رنگ بندی های بسیارزیادی دارد و اما خانم های جوان بهتر است رنگ های روشن تر آن را برای مهمانی ها و عروسی ها انتخاب کنند، زیرا این رنگ ها آن ها را شادترنشان می دهد. در انتخاب مانتو مجلسی دخترانه بهتر است رنگ مانتو با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد ، به همین دلیل باید در هنگام انتخاب مانتو مجلسی به رنگ پوست تان نیز توجه کنید.

بیش تر خانم های جوان علاقه بسیار زیادی به پوشیدن مانتوهای کوتاه دارند و در هنگام انتخاب مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی بیش تر مانتوهای کوتاه را انتخاب می کنند . نکته مهمی که باید موردتوجه قرارگیرد این است که مانتوهای کوتاه زمانی که روی صندلی می نشینید و بلند می شوید ، خیلی مناسب به نظر نخواهند رسید به همین دلیل بهتر است مانتوهای بلندتری را خریداری کنید تا برای نشستن و بلندشدن مشکلی نداشته باشید.

مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی در مدل های ساده و کارشده دوخته می شود ، درست است که مانتوهای ساده مجلسی زیبایی بسیارزیادی دارند اما اگر می خواهید ظاهر جذابی داشته باشید بهتر است مانتو مجلسی کارشده را خریداری کنید . در ادامه این مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که در انتخاب مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نکاتی مهم برای انتخاب مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی

همان طور که در ابتدای مطلب بیان کردیم قبل از خرید مانتو مجلسی ابتدا باید تعیین کنید این مانتو را می خواهید در چه مجلسی بپوشید . مسلما برای انتخاب مانتو مجلسی دخترانه باید دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا مجلس عروسی بسیار رسمی است و باید بسته به موقعیت رسمی که در آن قرار می گیرید ، بهترین مانتو را انتخاب کنید.

1) بهتر است برای خرید مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی به سراغ مانتوهایی بروید که روی آن ها کارشده است و یا به عبارتی زرق وبرق دارند. به صورت کلی مانتو مجلسی دخترانه بیش تر از پارچه های براق تهیه می شوند از جمله این پارچه ها می توان به پارچه های ساتن اشاره کرد. البته روی این پارچه ها مرواریددوزی و یا سنگ دوزی نیز انجام می شود که زیبایی مانتو را دو چندان می کند.

 

مانتو-شیک-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

2) اگر بودجه کمی برای خرید دارید ، توجه کنید برای تکمیل کردن استایل خود ابتدا به دنبال خرید مانتو مجلسی باشید و خرید را از اکسسوری ها و یا کفش شروع نکنید. این کار نه تنها ممکن است باعث شود که در انتها نتوانید مانتو مجلسی دخترانه خوبی را تهیه کنید بلکه باید ساعت ها به دنبال مانتویی باشید که با سایر آیتم هایی که خریداری کرده اید، هماهنگی داشته باشد.

3) توجه کنید در هنگام خرید مانتو مجلسی دخترانه ، انتخاب رنگ اهمیت بسیار زیادی دارد . به دلیل این که قرار است این مانتو در مراسم عروسی پوشیده شود بهتر است ، رنگ های روشن تر را خریداری کنید. البته در هنگام خرید به رنگ پوست خود نیز توجه کنید .

4) مانتوها مدل های بسیارزیادی دارند که باید براساس فرم بدن خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید . این نکته در انتخاب مانتو مجلسی دخترانه برای عروسی نیز صدق می کند ، پس بهتر است در هنگام انتخاب و خرید مدل مانتو جدید حتما به آن دقت کنید. اگر می خواهید به صورت اینترنتی خرید کنید ، نیز حتما به این نکته توجه کنید، زیرا مانتوهایی را تن مانکن می بینید صرفا برای فرم بدنی آن ها دوخته شده است و شاید وقتی شما آن را می پوشید جلوه خوبی نداشته باشد.

برای این کار لازم است در ابتدا فرم بدن خود را بشناسید و اگر اضافه وزن دارید توجه کنید که این اضافه وزن در کدام یک از بخش های بدن شما جمع شده است . سپس براساس فرم بدن خود بهترین مدل مانتو مجلسی را انتخاب کنید.

مانتو شیک مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مزون مانتو مجلسی-مانتو مشکی مجلسی کار شده-مدل مانتو دو تیکه مجلسی-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.