مانتو شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام-مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی-مدل مانتو جدید-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام-مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی-مدل مانتو جدید-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام-مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی-مدل مانتو جدید-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو شیک در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خانم های شیک پوش ایرانی برای انتخاب یک مدل مانتو مناسب به جنس پارچه و شرایط مختلفی که آن را می پوشند توجه می کنند. یکی از کاربردی ترین لباس های زنانه مانتو است که انتخاب آن به سلیقه شخصی و مکانی که قرار است مانتو را در آنجا بپوشید بستگی دارد. فاکتورهای مختلفی در انتخاب مانتو مناسب دخالت دارند که یکی از آنها انتخاب جنس مناسب برای مانتو است.

بنابراین بهتر است انواع پارچه های مناسب برای دوخت مانتو را بشناسید تا بتوانید در شرایط مختلف مانتوی مناسبی به تن کنید. در ادامه به انواع مانتو و جنس آنها پرداخته ایم.

انواع مدل مانتوهای موجود در بازار:

1) مانتو ساده: مدل مانتو ساده یکی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و شیک در بین خانم ها است که در مکان های مختلف استفاده می شود . این مانتوهای ساده هیچوقت از مد نمی افتند و شما در صورت تمایل می توانید این مانتوها را در مکان های مختلف بپوشید.مانتوهای ساده در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند.

2) مانتو اسپرت: اگر تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است مدل مانتوی اسپرت ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید. مانتوهای اسپرت در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند. انتخاب اندازه قد مانتو نیز به اندازه قد شما و سلیقه شخصی تان بستگی دارد.

مدل مانتوهای اسپرت طرح دار انتخابی مناسب برای خانم هایی که به تیپ های خاص و متفاوت علاقه مند هستند محسوب می شوند. اگر به تیپ های اسپرت علاقه زیادی دارید، در هنگام پوشیدن مانتوی اسپرت از شال و روسری و شلوار و کفش و کیف و اکسسوری ها با طرح اسپرت استفاده نمایید.

 

مانتو-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) مانتو مجلسی: مدل های مانتو مجلسی ، ظاهر رسمی تری دارند و در آنها کمی تجملات را دیده می شود مثلا بر روی مانتو های مجلسی سنگ دوزی و تکه دوزی مشاهده می کنید. مدل مانتو های زنانه و مجلسی تنها برای مراسم خاص قابل استفاده هستند و نمی توان روزانه از این مدل مانتوها استفاده نمود. در دوخت مانتو مجلسی از پلی استر بیشتر از نخ استفاده شده است تا مانتو روی تن صاف و مرتب بایستد و به سادگی چروک نشوند. برای انتخاب مانتو مجلسی ، رنگ های روشن و شاد را انتخاب نمایید.

4) مانتو تابستانی: تابستان فصلی فصلی پر از گرما و جنب و جوش و پر از رنگ های زنده و پرانرژی اسـت،بنابراین باید مانتوهای تابستانی در رنگ های شاد و زیبا و در جنس خنک انتخاب شود .

در فصل تابستان از ترکیب رنگ طوسی و صورتی ملایم، سبز تیره و زرد روشن، بنفش و سفید و آبی کاربنی و زرد استفاده کنید.از طرح گل ها و میوه ها نیز می توانید برای مانتو تابستانه استفاده کنید. البته باید طرح پارچه با توجه بـه تیپ شخصیتی شـما و مراسمی کـه قرار اسـت در آن شرکت کنید، انتخاب شود.

5) مانتو پاییزی: خانم ها معمولا برای فصل پاییز از بارانی و یا مدل مانتو پاییزه زنانه استفاده می کنند . جنس مانتو پاییزی باید به گونه ای باشد که شما احساس گرما نمایید و از باران و هوای خنک پاییزی شما را در امان نگه دارد. جنس مانتوی پاییزی را کتان یا پشم و... انتخاب کنید.

تناژ های قرمز رای پاییز همیشه پر استقبال است و مانتو زرشکی مایل به قهوه ای برای کسانی که به تناژهای این رنگ مشکلی ندارند انتخابی شایسته و منطبق با رنگ طبیعت هزار نقش پاییز است .رنگ های معمول در فصل پاییز عبارتنداز:خردلی، شتری، خاکستری، آبی، سبز زیتونی، پرتغالی، ارغوانی و …

در صورت انتخاب مدل مانتوی طرح دار برای فصل پاییز ، کیف و کفش و همچنین شلوار و شال خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید اما اگر طرح ساده ای را برای مانتو انتخاب کردید شال و کیف خود را طرح دار انتخاب نمایید.

مانتو شیک - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته-مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام-مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی-مدل مانتو جدید-مدل مانتو شیک و باکلاس ساده  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.