مانتو زنانه جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو زنانه جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو زنانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مانتو زنانه شیک-مدل مانتو زنانه ساده-مانتو زنانه مجلسی-مدل مانتو شیک و باکلاس-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-مدل مانتو اسپرت-مدل مانتو جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو زنانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مانتو زنانه شیک-مدل مانتو زنانه ساده-مانتو زنانه مجلسی-مدل مانتو شیک و باکلاس-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-مدل مانتو اسپرت-مدل مانتو جدید  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو زنانه جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مانتو زنانه شیک-مدل مانتو زنانه ساده-مانتو زنانه مجلسی-مدل مانتو شیک و باکلاس-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-مدل مانتو اسپرت-مدل مانتو جدید  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از مانتو زنانه جدید در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-زنانه-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته یک پارچه مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مانتو مناسب زنانه است. ابتدا باید با اسم انواع پارچه‌های مانتویی آشنا شویم سپس با شناخت در مورد هر کدام اطلاعات جامع کسب کنیم. هر خانمی در خرید مانتو مناسب ابتدا به رنگ مانتو توجه می‌کند سپس طرح و مدل آن را ارزیابی می‌کند و پس از آن پارچه مانتویی را لمس می‌کند. اگر تمامی این سه مرحله به خوبی پیش رود و مورد پسندش باشد سپس درخواست پرو دارد تا آن را در تن مشاهده کند. مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آن‌ها استفاده می شود باید به معنای واقعی تن خور مناسبی داشته باشد، دارای جیب بوده و از دکمه‌ها (به طور مثال ۴ دکمه) یا زیپ خور مناسبی بهره برده باشند، دست و پاگیر نبوده و در پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد با بتوان همه جا از آن استفاده کرد. همه این موارد باید در کنار زیبایی که به شما می‌دهد بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستانتان باشد.

مدل مانتو

مدل مانتو باید متناسب با اندام شما باشد یعنی مثلا اگر پایین تنه چاقی دارید از مدل‌هایی استفاده کنید که در پایین تنه گشاد و چین‌دار باشد و چاقی شما را نشان ندهد. اگر بالاتنه چاقی دارید از مدل‌های راسته گشاد استفاده کنید اگر اندام متناسبی دارید از هر مدلی می‌توانید استفاده کنید اما از مدل‌های تنگ دوری کنید چون نه تنها دیگر روی بورس نیستند بلکه بیشتر چروک شده و دردسر بیشتری دارند. بلندی مانتو باید متناسب با قد شما باشد اگر کوتاه هستید نباید مانتوی شما از روی زانو بالاتر باشد در مورد افراد قد بلند نیز این نکته صادق است. از آن جایی که دوران لباس‌های تنگ و کوتاه به سر آمده به طور کلی می‌توان گفت مناسب‌ترین طول این لباس برای یک خانم متشخص و خوش تیپ از روی زانو تا ده الی ۱۵ سانتی‌متر پایین‌تر از آن است.

رنگ مانتو

این که چه رنگ مانتویی بپوشید تماما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه‌ای و طوسی و آبی نفتی و قهوه‌ای و کرم استفاده کنید چون نه تنها شما را موقر و محجوب‌تر نشان می‌دهند بلکه دیرتر کثیف می‌شوند و نیاز به شستشوی کمتری دارند. در صورت علاقه به رنگی خاص می‌توانید مانتوی رنگی بپوشید اما برای هماهنگی بیشتر می‌توانید یک لباس دیگر مثلا کفش خود را با آن همرنگ کنید. سعی کنید سرتا پا یک رنگ نپوشید و حداقل از دو سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

جنس مانتو

جنس این لباس باید طوری باشد که نیاز به اتو نداشته باشد چون هیچ چیز مانند اتوی مکرر عمر مانتو را کم نمی‌کند و از طرفی هم نمی‌توان با مانتوی چروک و کثیف زندگی کرد. جنس‌هایی که پرز و کرک به خود می‌گیرند و یا پرز می‌دهند نیز جنس مناسبی برای مانتوی با مصرف روزانه نیست. قبل از انتخاب جنس مناسب باید جنس‌های مختلف مانتو را بشناسیم. مانتو‌ها از پارچه‌ها مختلفی تهیه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند:

 

مانتو-زنانه-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

1) کشی یا غیر کشی: پارچه مانتویی می‌تواند تخت بافت یا به اصطلاح تار و پودی باشد که در این صورت کش نمی‌آیند. پارچه‌های کشی مانتویی نیز در دو نوع (در عرض کش یا کش در یک جهت – تمام کش و یا کشی در دو جهت ) هستند. کشی بودن پارچه در بدن‌نما بودن مانتو نقش بسزایی دارد. مشکل عمده پارچه‌های کشی در بعد شستشو است که امکان دارد دچار ابرفت شود و باعث تنگی مانتو شود. مزیت عمده کش هم این است که از چروک شدن پارچه جلوگیری می‌کند.

2) زیر‌دست: هر فردی برای خرید پوشاک لباس و به خصوص انواع مانتو ابتدا آن را لمس می‌کند. حس لامسه خریدار مهم‌ترین نقش را در اقدام به خرید فرد ایفا می‌کند. اگر پارچه مانتو زیر‌دست خوبی نداشته باشد سال‌ها در ویترین مغازه‌های مانتو فروشی خاک می‌خورد! لطافت و زبری پارچه مربوط به همین قسمت است.

3) میزان چروک‌پذیری: این روز‌ها هیچ کس فرصت اتو کشیدن ندارد. امروزه هم که همه می‌دانند باید ابتدا گوشه‌ای از مانتو را در دست مشت می‌کنند تا چروک‌پذیری پارچه را بسنجند.

4) ضخامت: همه چیز مربوط به فصل و اب و هوای محیط دارد. سرد باشد همه به دنبال مانتو زمستانی با پارچه ضخیم هستند. این موقع‌ها بیشتر مانتو با پارچه فوتر، پشمی و خز‌دار مورد توجه است. پارچه مناسب مانتو تابستانی هم که انواع زیادی دارد که در عام به اسم نخی و نازک جا افتاده است.

5) ساده رنگی یا طرح‌دار بودن: اکثر خانم‌ها با وجه رسمی به دنبال پارچه ساده و تمام رنگی هستند که در ایران اغلب رنگ‌های تیره‌ای همچون مشکی سرمه‌ای و طوسی برای مانتو محبوب‌تر است. بیشتر دختر‌های نوجوان و جوان هم به دنبال مانتو‌هایی با رنگ‌های شاد دخترانه و یا با پارچه طرح‌دار و چاپی هستند. طرح‌های فرهنگی با مزمون سنتی ایرانی می‌تواند برای دختران جذاب باشد.

مانتو زنانه جدید - در این نوشته کوتاه در مورد مانتو زنانه شیک-مدل مانتو زنانه ساده-مانتو زنانه مجلسی-مدل مانتو شیک و باکلاس-خرید مانتو مجلسی شیک-خرید مانتو اینترنتی ارزان-مدل مانتو اسپرت-مدل مانتو جدید  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.