مدل چادر مشکی | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل چادر مشکی | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل چادر مشکی - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر مشکی جدید-گرانترین پارچه چادر مشکی-انواع چادر مشکی با قیمت مناسب-انواع چادر مشکی با اسم-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل چادر مشکی - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر مشکی جدید-گرانترین پارچه چادر مشکی-انواع چادر مشکی با قیمت مناسب-انواع چادر مشکی با اسم-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل چادر مشکی - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر مشکی جدید-گرانترین پارچه چادر مشکی-انواع چادر مشکی با قیمت مناسب-انواع چادر مشکی با اسم-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مشکی در سایت حریران، بر روی کلمه چادر مشکی کلیک کنید.

 

مدل-چادر-مشکی-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

هنگام خرید چادر مشکی چه نکاتی باید مورد توجه قرارگیرد؟ چادرمشکی یکی از اصلی‌ترین پوشاک خانم‌های محجبه می‌باشد؛ ولی خیلی از خانم‌ها برای خرید چادر مشکی با سوالات زیادی مواجه هستند که اغلب بی جواب می‌مانند، ما در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. چادرمشکی به دلیل قیمت بالا و همچنین عدم تنوع رنگ جز پوشاکی است که سالی یکبار خریداری می‌شود، پس اینکه هنگام خرید چادر مشکی باید چه نکاتی مورد توجه قرار گیرد؟ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هنگام خرید چادر مشکی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟               

برای خرید چادر مشکی علاوه بر مشکی بودن، ضدچروک بودن وضدالکتریسیته بودن، باید به جنس و کیفیت آن هم توجه کرد، زیرا خیلی از پارچه‌ها در مقابل نور آفتاب کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند، پس انتخاب چادری که با چهارفصل سال همخوانی داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. بطور مثال چادر از جنس نانو بدلیل سبک بودن، ضد چروک بودن و همچنین مقاوم در برابر آفتاب؛ برای مناطق گرمسیر و جنوب کشور وهمچنین برای مناطق سردسیر در شمال کشور مناسب می‌باشد، اما چادر کن کن بدلیل براقی و مجلسی بودن مورد استقبال اکثر خانم‌ها می‌باشد.

بهترین جنس برای خرید چادر مشکی کدام است؟

هر جنس چادر ویژگی‌های خاص خود را دارد؛ به طور مثال :

کن‌کن :ظاهر مجلسی دارد و نخ‌کش نشدن از ویژگی‌های بارز این جنس می‌باشد.

ژرژت : این جنس از پارچه شبیه به کن‌کن است با این تفاوت که ضخیم‌تر است وهمچنین نرمی و لطافت، ضد پرز بودن وضد چروک بودن از ویژگی‌های بارز این جنس می‌باشد.

کرپ :رنگ این پارچه نسبت به بقیه چادر‌های مشکی، مشکی‌تر بوده وهمچنین قیمت ارزان‌تری دارد.

تریزا : وزن فوق العاده سبک این پارچه از بارزترین مشخصه این نوع است،و به هیچ عنوان نازک نیست  چروک نمی‌شود.

 

مدل-چادر-مشکی-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

یکی از دغدغه‌های خانم‌های چادری مشکی بودن پارچه است؛ اما در واقع مشکی بودن چادر امروزه اهمیت چندانی ندارد زیرا درصد رنگ پارچه را افزایش می‌دهند و در نگاه اول پارچه مشکی به نظر می‌رسد.ولی در اثر شست وشو و استفاده مکرر مشکی بودن، از بین می‌رود.

کدام جنس پارچه چادر مشکی برای چه مکانی مناسب است؟

انتخاب نوع چادر برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها کاملا سلیقه‌ای است ولی بهتر است خانم‌ها، چادری با دوام و سبک مثل حریر،کن‌کن، کرپ وتریزا برای استفاده روزانه انتخاب کنند.بدلیل اینکه این جنس از پارچه‌های چادری به راحتی کثیف نمی‌شوند و در مقابل نور آفتاب بور نشده و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.اما چادر‌های طرح دار و کن کن برای مهمانی‌ها مناسب تر می‌باشند.

از دیگر نکاتی که هنگام خرید چادر مشکی باید به آن توجه کنیم :

1) بطور کلی هرچه بافت چادر مشکی ریزتر و مشکی‌تر باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

2) بهترین جنس پارچه‌های چادری، کره ای، ژاپنی، الگانس و سوئیسی هستند که دوام بیشتری دارند، همچنین گران‌تر هستند.

3) جنس الگانس، میتسوبیشی ولکسوس از جمله گران‌ترین نوع پارچه‌های چادری می‌باشند. نکته جالب توجه این است که این شرکت‌ها برای تبلیغ خودروهای خود، نام این برندها را بر روی چادر مشکی تولید کره و ژاپن گذاشته اند.

4) پارچه کریستال و حریر برای مهمانی‌ها و مراسمات رسمی پیشنهاد می‌شود،زیرا از جلوه خاصی برخوردار هستند.

5) برای جلوه بیشتر چادر بهتر است از چادر مشکی مات در روز و از چادر مشکی براق در شب، استفاده شود. همچنین پارچه‌های چادری طرح دار با گل مخمل و برجسته برای مهمانی‌های شبانه بسیار شکیل می‌باشد.

6) ناگفته نماند که پارچه‌های کریستال، ابریشمی و میتسوبیشی از دوام بیشتری نسبت به انواع پارچه‌های چادری برخوردار هستند.

مدل چادر مشکی - در این نوشته کوتاه در مورد چادر مشکی جدید-گرانترین پارچه چادر مشکی-انواع چادر مشکی با قیمت مناسب-انواع چادر مشکی با اسم-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.