مانتو جدید 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو جدید 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو عید 1400 اینستاگرام-مدل مانتو سال ۱۴۰۰ جلو بسته-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو کتی 1400-مدل مانتو بلند جدید ۱۴۰۰-مدل مانتو جدید اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو عید 1402 اینستاگرام-مدل مانتو سال 1402 جلو بسته-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو کتی 1402-مدل مانتو بلند جدید 1402 -مدل مانتو جدید اینستاگرام  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو جدید 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو عید 1402 اینستاگرام-مدل مانتو سال 1402 جلو بسته-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو کتی 1402-مدل مانتو بلند جدید 1402 -مدل مانتو جدید اینستاگرام  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو جدید 1402، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-جدید-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید مانتو امروزه برای خانم‌ها کمی سخت شده زیرا تنوع مانتوها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف زیاد است و آن‌ها مانتوی را می‌خواهند که علاوه بر ظاهر درست و مناسب کیفیت عالی و در حین حال قیمت مناسبی داشته باشد. پس اول باید مهم‌ترین مشخصات پارچه و بعد از آن جنس پارچه را تا حدودی بشناسیم که پایین‌تر توضیح داده‌ایم. خرید مانتو را می‌توان یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های بانوان قلمداد کرد، زیرا علاوه بر اینکه خانم‌ها دنبال ظاهر زیبایی هستند، آنها مانتو خود را بر اساس مکانی که می‌خواهند حضور داشته باشند انتخاب می‌کنند.

مثلاً کسی می‌خواهد در جشنی شرکت کند یا شخصی دیگر برای کارداری می‌خواهد، یا اصل برای مهمانی یا بیرونی می‌خواهند که نسبت به‌ظاهر، قد، اندام سلیقه و… انتخاب‌ها متفاوت است و ما در زیر این نکات حیاتی را بیان می‌کنیم. همراه باشید. قبل از اینکه انواع جنس پارچه مانتویی را شروع به توضیح دادن کنیم لازم به ذکر است که مشخصات اصلی پارچه مانتویی را بیان کنیم که هم برای فروشندگان مفید است هم برای خریداران.

اکثر خانم‌ها وقتی به مانتوی درست می‌زنند جنس آنها را با صفات مختلفی بیان می‌کنند، مثل: چقدر نرمه، یا اینکه این مانتو چه جنس زبری دارد، و چقدر ضخیم یا نازک، خلاصه این ادبیات میان مردم جاافتاده و ما می‌خواهیم بررسی کنیم که مهم‌ترین مشخصات اصلی پارچه‌های مانتویی چیست؟ پس با ما همراه باشید:

1) ضخامت: ضخامت پارچه کاملاً بستگی به فصل و آب‌وهوایی منطقه دارد، مثلاً اکثر افرادی که در مناطق سر سیر زندگی می‌کنند سعی بر این دارند که مانتوهای باضخامت بیشتری تهیه کنند که در فصل زمستان پارچه‌های از نوع خزدار، فوتر، و پشمی استفاده می‌شود. در فصل تابستان نیز از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود که در میان مردم به آنها نخی یا نازک می‌گویند. پس در این قسمت اگر می‌خواهید مانتویی را انتخاب کنید حتماً حواستان به شرایط آب‌وهوای باشد که بتوانید بهترین ضخامت را برگزینید.

2) کش یا غیر کش: مانتوهای که از جنس کشی هستند در ظاهرت اثیر دارد زیرا بدنما می‌تواند باشید، یکی از مواردی که منفی تلقی می‌شود برای پارچه‌های کشی این است که در اکثر مواقع آبرفت دارند، یعنی امکان دارد سایز مانتو تنگ‌تر یا کوتاه‌تر شود.

 

مانتو-جدید-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) چروک پذیری: یکی از دغدغه خانم‌ها این است که آیا این مانتو چروک می‌شود؟ خب بستگی به جنس مانتو دارد که از چه پارچه‌ای تهیه شده است، مثلاً مانتوهای با جنس‌های پپلین می‌تواند چروک پذیر تر نسبت به بقیه باشد و مانتوهای با پارچه ترگال اگر نوع خوبی از آن باشد، چروک نمی‌شود لذا یکی از موارد مهم هنگام خرید مانتو و نکتهٔ بسیار مهمی در اصول انتخاب مانتو می‌باشد. پس به آن نیز دقت کنید.

خریدار به‌محض این که وارد مغازه می‌شود بعد از اینکه مانتوی چشم او را می‌گیرد سریعا جنس آن را لمس می‌کند اگر جنس مانتو خوب باشد ارتباط خوبی با مانتو می‌گیرد و سپس آن را پرو می‌کند، شما اگر که می‌خواهید مانتوی را لمس کنید حتماً به زبر بودن آن نیز توجه کنید، زیرا بعضی از پوست‌ها حساسیت فراوانی دارند و نسبت به زبری واکنش نشان می‌دهند.

4) طرح‌دار یا ساده: مانتوی طراح دربگیرم یا ساده؟ خب می‌توان گفت که بستگی به ۲ عامل دارد:

  1. در کجا می‌خواهید مانتو را استفاده کنید؟
  2. کدام یک نزدیک سلیقه شما است؟

مانتو طرح‌دار که مدتی پیش keep calm آن مد شده بود طرف‌دارهای خود را دارد، ازجمله نوجوانان. امروزه در بستر فرهنگی و هنری نیز از این مانتوها تولید می‌شود و می‌توانید به سلیقه خود تهیه کنید و مانتوهای ساده نیز می‌توانید بسیار خوب و سریع هر چیزی را با آن ست کنید که امروزه بیشتر مانتوهای ساده فروش بیشتری نسبت به طرح‌دارها دارند.

مانتو جدید 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو عید 1402 اینستاگرام-مدل مانتو سال 1402 جلو بسته-مدل مانتو جدید بلند-مدل مانتو کتی 1402-مدل مانتو بلند جدید 1402 -مدل مانتو جدید اینستاگرام  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.