مانتو جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مانتو جدید | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مانتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو جدید 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی بلند-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید تابستانی-مدل مانتو جدید جلو بسته-مدل مانتو جدید ابروبادی-مدل مانتو جدید بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو جدید 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی بلند-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید تابستانی-مدل مانتو جدید جلو بسته-مدل مانتو جدید ابروبادی-مدل مانتو جدید بلند  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو جدید - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو جدید 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی بلند-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید تابستانی-مدل مانتو جدید جلو بسته-مدل مانتو جدید ابروبادی-مدل مانتو جدید بلند  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو جدید در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مانتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید مانتو را میتوان مهم‌ترین بخش خرید لباس بانوان ایرانی تلقی کرد. شما به‌ عنوان بانوی ایرانی از مانتو بیش از سایر لباس‌ها استفاده می کنید. بنابراین بهتر است با شرایط و اصول انتخاب مانتو مناسب خود آشنا شوید تا با صرف کم‌ترین زمان خود، تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

یکی از لباس‌های ضروری خانم‌های ایرانی مانتو است. نکات بسیار مهمی در انتخاب مانتو وجود دارد که بستگی به اندازه قد و ترکیب اندامی شما دارد، که با رعایت این اصول می‌توانید بهترین مانتو را انتخاب کنید تا ظاهرتان متناسب دیده شد. مانتو نیز از جمله مواردی است که باید متناسب با قد و اندامتان انتخاب و بر تن کنید. مثلا توجه به نکات زیر برای خرید مانتو اهمیت زیادی دارد:

1) مانتوهای رنگ روشن، طرحدار و چند تکه: اندام را درشت تر نشان داده و برای افراد ریز اندام مناسب می باشد.

2) مانتوهای تیره رنگ: اندام را لاغر تر نشان داده در نتیجه اگر اندام درشتی دارید انتخاب رنگ مشکی برای مانتو بهترین گزینه می باشد.

3) مانتوهای یک تکه و یک رنگ:برای افراد لاغر و قد بلند نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد.

راهنمای خرید مانتو برای اندام های متفاوت

1. سعی کنید خطوط افقی در مانتو‌یتان نباشد: راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاق تر و عریض تر نشان می دهد. مانتوهایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند. از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارد، خودداری کنید.

2. سایز را فراموش کنید و به دوخت مانتو توجه کنید: خود را در لباسی خیلی تنگ و لباسی که کاملا متناسب اندام شما نیست در فشار قرار ندهید. درعوض مانتوهایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. مانتوهای کشی و استرچ و کمرهای کشی معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست.

 

مانتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو-جدید-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3. مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید: به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. مانتوهایی با دامن های کلوش یا A شکل بپوشید.

4. مانتوهای طرح دار بپوشید: زنانی که سینه‌های کوچکی دارند معمولا اندام گلابی شکلی دارند در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیم تنه بالایی آنها بزرگتر و سنگین تر است. برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشید. اما طرح‌های خیلی بزرگ را برای مانتوی خود انتخاب نکنید.

در عوض حتی بهتر است بهترین مانتو که طرح های متوسطی دارد و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است، انتخاب کنید. مانتوهایی بپوشید که در قسمت سینه خود تزئینات دارد. هرچیزی در ناحیه سینه موجب می‌شود که سینه‌های شما بزرگتر به نظر برسد. مدل‌هایی که درست زیر سینه جمع می‌شود، خود به خود سینه را بزرگتر نشان می‌دهد.

5. مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشید: مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشید تا سینه‌هایتان را کوچکتر نشان بدهید. مانتو‌های تنگ، در اطراف سینه کشیده می‌شود و موجب می‌شود تا افراد به این ناحیه نگاه کنند. مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند، سینه های شما را بزرگتر نشان خواهد داد.

مانتو جدید - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو جدید 1400-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی بلند-مدل مانتو مشکی جدید-مدل مانتو جدید تابستانی-مدل مانتو جدید جلو بسته-مدل مانتو جدید ابروبادی-مدل مانتو جدید بلند  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.