لباس خواستگاری شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس خواستگاری شیک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس خواستگاری شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس خواستگاری شیک و پوشیده-لباس مناسب خواستگاری مذهبی-مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



لباس خواستگاری شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس خواستگاری شیک و پوشیده-لباس مناسب خواستگاری مذهبی-مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس خواستگاری شیک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس خواستگاری شیک و پوشیده-لباس مناسب خواستگاری مذهبی-مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت لباس خواستگاری در سایت حریران، بر روی کلمه لباس کلیک کنید.

 

لباس-خواستگاری-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شب خواستگاری یکی از به یادماندنی ترین شب های زندگی هر فردی است. همه افراد دوست دارند در این شب در بالاترین سطح از آراستگی و شیک پوشی خود در مراسم حضور پیدا کنند، علی الخصوص برای خانوم ها که دائما با دغدغه تمام نشدنی «من چی بپوشم؟!» روبه رو هستند، انتخاب پوشش مناسب برای خواستگاری اهمیت ویژه ای دارد. معیارها و فاکتورهای مهمی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن ها می توانید بهترین لباس را برای خاطره انگیزترین شب زندگی تان انتخاب کنید. در این مطلب از سایت حریران، تمام فاکتورهای لازم برای انتخاب لباس خواستگاری را به شما معرفی می کنیم.

چه معیارهایی برای انتخاب لباس خواستگاری مهم هستند؟

چون شب خواستگاری معمولا اولین شب رویارویی دختر خانم و آقا پسر و خانواده های طرفین است، ظاهر و پوشش شما در نگاه اول از نظر تاثیر بر طرف مقابل به افکار و عواطف و احساسات شما ارجحیت دارد. در اولین برخورد معمولا ظاهر شما از کلامتان گویاتر است، پس سعی کنید بهترین نوع پوششی که می تواند تا حدی عرف شخصیت واقعی تان باشد را انتخاب کنید. برخی از فاکتورهای مهمی که در انتخاب لباس خواستگاری مناسب به شما کمک می کنند عبارتند از:

1) اعتقادات و افکار شما: در این شب به خصوص باید توجه داشته باشید که به جز پوشش تان اعتقادات تان هم مهم است و نکته اصلی در شب خواستگاری این است که باید خودتان باشید و نقش بازی نکنید. به عنوان مثال اگر فردی هستید که هیچ گاه تا به حال از چادر استفاده نکرده اید، بهتر است برای شب خواستگاری هم از پوشیدن آن صرف نظر کنید. یا بالعکس؛ اگر محجبه هستید با پوششی ظاهر نشوید که مخالف با اعتقادات و عقاید خود و خانواده تان است. شما باید با پوششی ظاهر شوید که اکثر اوقات آن را رعایت می کنید و مطابق با افکار و عقایدتان است.

2) استایل مینیمال برای خواستگاری: سبک های مینیمال و کلاسیک برای لباس خواستگاری یکی از پرطرفدارترین و کم ریسک ترین انتخاب ها است. استفاده از لباس های شبه پسرانه یا شلوارهای پاره، هودی، کلاه و… برای شب خواستگاری جزو انتخاب های ممنوعه هستند. زیرا استایل های خیابانی، کژوال و آوانگارد شما را شلخته نشان می دهند و ظاهری نامناسب و غیررسمی دارند. می توانید از انواع لباس های مجلسی ماکسی، عروسکی یا ترکیب شومیز و دامن، شومیز و شلوار، کت و دامن، کت و شلوار، لباس های اورال و سرهمی و یا سارافون ها استفاده کنید.

آنچه برای انتخاب مدل لباس خواستگاری شیک مهم است، توجه ویژه به فرم اندام، رنگ پوست و شکیل و ساده بودن لباس شما در مراسم خواستگاری است. یکی از ایده های ترند برای لباس خواستگاری شیک و امروزی استفاده از لباس های به سبک اورال و یا شومیز و شلوارهای ست است.

 

لباس-خواستگاری-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-خواستگاری-شیک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) اندازه قد: اگر قد کوتاهی دارید و تمایل دارید در شب خواستگاری بلندتر به نظر برسید، بهتر از لباس های بلند و با طرح راه راه عمودی استفاده کنید. البته می توانید از یک صندل یا کفش با پاشنه متوسط هم برای بلندتر به نظر رسیدن کمک بگیرید. اگر قد خیلی بلندی دارید و لاغر اندام هستید، یکی از ایده های مناسب استفاده از شلوار و شومیزهای فری سایز و یا دامن های پف دار است. استفاده از کت بلند به همراه شلوار گشاد هم می تواند کمی به پرتر نشان دادن اندام شما کمک کند.

4) چاقی و لاغری: اگر اضافه وزن دارید یا زیادی لاغر هستید، می توانید با انتخاب لباس مناسب خواستگاری تا حدی این عیب ها را اصلاح کنید. اگر اضافه وزن دارید از پوشیدن لباس های گل دار یا طرح دار و لباس های تنگ یا خیلی گشاد خودداری کنید. اگر لاغر هستید و می خواهید کمی پرتر به نظر برسید، بهتر از از دامن های فون و شومیزهای فری سایز که دارای یقه ها و آستین های چین دار هستند استفاده کنید. انتخاب لباس های طرح دار هم یکی دیگر از گزینه های مناسب برای لباس خواستگاری افراد لاغر است.

5) فرم اندام: یکی از مهم ترین فاکتورهایی که هنگام انتخاب مدل لباس خواستگاری باید به آن توجه کنید، فرم کلی اندامتان است. فرم کلی اندام شما به چاقی یا لاغری و اندازه قد شما بستگی ندارد. فرم اندام شما در واقع تصویر کلی از نمای بدن شما است. باید قبل از انتخاب لباس خواستگاری مناسب ابتدا فرم بدن خود را شناسایی کنید و لباسی انتخاب کنید که بتواند نقص های فرم بدن شما را بپوشاند و زیبایی های اندام شما را بیشتر نمایان کند.

اگر در فرم کلی بدم شما بالاتنه تان ضعیف تر است، ترجیحا باید سبک پوشش شما طوری انتخاب شود که تمرکز را از روی بالاتنه بردارد. هم چنین اگر پایین تنه شما نسبت به بالاتنه تان ضعیف تر است، باید سعی کنید از پوششی استفاده کنید که توجه را بیشتر به سمت بالاتنه شما جلب کند. به طور کلی در انتخاب مدل لباس خواستگاری توجه به نقاط ضعف و قوت اندام شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لباس خواستگاری شیک - در این نوشته کوتاه در مورد لباس خواستگاری شیک و پوشیده-لباس مناسب خواستگاری مذهبی-مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.