قیمت لباس عقد محضری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت لباس عقد محضری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر لباس عقد محضری ۱۴۰۰-مزون لباس عقد محضری-خرید لباس عقد محضری در تهران-اجاره لباس عقد محضری-مدل لباس عقد محضری اینستا-قیمت لباس عقد محضری پوشیده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات لباس عقد محضری ۱۴۰۰-مزون لباس عقد محضری-خرید لباس عقد محضری در تهران-اجاره لباس عقد محضری-مدل لباس عقد محضری اینستا-قیمت لباس عقد محضری پوشیده  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت لباس عقد محضری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد لباس عقد محضری ۱۴۰۰-مزون لباس عقد محضری-خرید لباس عقد محضری در تهران-اجاره لباس عقد محضری-مدل لباس عقد محضری اینستا-قیمت لباس عقد محضری پوشیده  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت لباس عقد محضری در سایت حریران، بر روی کلمه لباس عقد کلیک کنید.

 

قیمت-لباس-عقد-محضری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس عقد محضری یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها چه به عنوان عروس و چه به عنوان مهمان برای روز مراسم عقد می باشد. مراسم عقد ممکن است در محضر و یا در سالن و به عنوان مهمانی برگزار شود. همین موضوع کار را برای انتخاب لباس سخت می‌کند. مهمانی نه آنقدر بزرگ است که بتوانیم لباس‌های پر کار و تجملاتی انتخاب کنیم نه آن قدر معمولی که راحت از آن بگذریم. پس انتخاب درست بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای لباس عقد محضری داشته باشید.

نکاتی برای انتخاب لباس مناسب عقد

اولین نکته‌ای که عروس‌خانم‌ها باید به آن توجه کنند این است که قبل از هر چیزی ویژگی‌های اندام ظاهری و وزن خود را در نظر بگیرند و بعد از آن به سراغ رنگ پوست خود بروند. این دو نکته باعث می‌شوند که شما انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و از همه مهم‌تر اینکه باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان شما می‌شود.

لباس عقد محضری برای پلاس سایزها

برای انتخاب لباس عقد محضری برای پلاس سایزها به این افراد پیشنهاد می‌شود که، از لباس‌های خیلی گشاد و چین‌دار استفاده نکنند. یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند کت و شلوار باشد. برای انتخاب کت دقت کنید از کت‌هایی استفاده کنید که پارچه و دوخت ساده‌تری دارند؛ چون این مدل پارچه‌ها حجم اندام شما را می‌پوشاند.

درواقع جنس پارچه‌ای که شما باید برای لباس عقد محضری درنظر بگیرید ظریف و لطیف باشد و فراموش نکنید که هرگز به سراغ پارچه‌هایی با تار و پود برجسته نروید؛ حتی اگر محو زیبایی‌هایشان شدید.

اگر قد کوتاهی نیز دارید می‌توانید از کت‌های کوتاه استفاده کنید.جنس شلوارتان برخلاف جنس کتی که انتخاب کرده‌اید باید بافتی منسجم، انعطاف‌پذیر و محکم داشته باشد زیرا این نوع جنس شلوار سبب می‌شود تا شکم شما تخت و ران‌هایتان صاف و یک‌دست به نظر برسد. یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای عقد محضری پیراهن‌های پوشیده است. بهتر است از پیراهن‌هایی استفاده کنید که دامن پف‌داری نداشته باشند.

لباس عقد محضری برای افراد لاغر

حالا نوبت لباس عقد محضری برای عروس‌خانم‌هایی است که لاغر هستند. اگر انتخاب شما نیز برای عقد محضری کت شلوار است پیشنهاد می‌شود که از کت‌هایی استفاده کنید که از حالت سادگی خارج شده باشند. شما می‌توانید کت‌هایی را انتخاب کنید که آستین‌های چین‌دار یا پفداری داشته باشند همچنین می‌توانید از شلوارهای دمپا استفاده کنید. بدون شک، کت کوتاه و اندامی به همراه شلوار بلند و دمپا نیز استایل شما را خیلی خاص می‌کند.

اگر می‌خواهید لباس عقد محضری متفاوت و خاص باشید به شما پیشنهاد می‌شود که پانچوهای کارشده و مزونی را انتخاب کنید. برای انتخاب پیراهن و یا دامن در عقد محضری به یاد داشته باشید که محضر را با تالار یا سالن اشتباه نگیرید.

 

قیمت-لباس-عقد-محضری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

می‌توانید برای محضر پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که دامن بلند داشته باشد.دامن بلند را با دنباله‌دار اشتباه نگیرید. درواقع هرچقدر در محضر از لباس سبک‌تری و راحت‌تری استفاده کنید بهتر و شکیل‌تر است.استفاده از کت و دامن برای عروس بسیار هوشمندانه و زیباست. حتما به مدل‌های مختلف کت و دامن نیز فکر کنید.

انتخاب لباس مناسب با توجه به رنگ پوست

در انتخاب لباس فراموش نکنید که رنگ پوست خود برای انتخاب لباس نامزدی محضری در نظر بگیرید. درست است که از ابتدا رنگ سفید به عنوان رنگ لباس برای عروس‌خانم‌ها رسم بوده است اما برای مراسم عقد می‌توانید از رنگ‌های دیگری استفاده کنید. برای لباس عقد می‌توانید از رنگ‌های نباتی، شیری و کرم استفاده کنید و اگر پوست روشنی دارید انتخاب رنگ‌هایی با تناژ تیره‌تر مثل رنگ آبی شما را خاص‌تر نشان می‌دهد.

لباس عقدکنون چیست و چه انواعی دارد؟

عروس‌خانم‌هایی که قصد دارند مراسم عقد خود را در تالار یا سالن برگزار کنند، چون مراسم از حالت خانوادگی خارج می‌شود، باید به این نکته توجه کنند که، خیلی بهتر است که از کت شلوار و کت دامن استفاده نکنند و تمرکز خود را روی پیراهن بگذارند. در تالار و سالن بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنیم که خیلی رسمی‌تر و مجلسی‌تر باشند.

1) لباس عقد کنون برای پلاس سایزها: به عروس‌هایی که باسن و ران‌های درشتی دارند، پیراهن‌های مدل راسته و مدل ماهی را پیشنهاد می‌کنیم. این لباس‌ها اگر آستین بلند و پارچه‌های چسبانی داشته باشند خیلی بهتر است و زیبایی شما را چند برابر می‌کنند.

به عروس‌خانم‌هایی فرم اندامی مثلثی شکل دارند، پیشنهاد می‌شود از پیراهن‌هایی استفاده کنند که،آستین بلند باشند. فراموشتان نشود که آستین‌های پف و چین‌دار حجم بازوها را بیشتر نشان می‌دهد. می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که بالاتنه‌اش به صورت شنل‌دار طراحی شده باشد تا خاص‌تر به نظر برسید.

2) لباس مهمانی عقد کنون مناسب لاغر اندام‌ها: عروس‌های لاغر و بلند قامت بهتر است پیراهن‌هایی را انتخاب کنند پف‌دار باشد حتی کم! و بهتر است پیراهنی را که انتخاب می‌کنند دکلته، یقه باز و یا آستین کوتاه باشد. عروس‌هایی که قدکوتاه دارند و ریز نقش هستند، و برای مراسم عقد خود به جای محضر مهمانی را انتخاب کرده‌اند، به پیراهن‌های ماکسی و بلند فکر کنند.

به عنوان مهمان در مراسم عقد چه بپوشیم؟

به عنوان مهمان فراموش نکنید که اگر می‌دانید لباس عروس، سفید است شما از رنگ سفید اجتناب کنید. اگر مراسم در محضر برگزار می‌شود می‌توانید از کت دامن با شومیز مناسب استفاده کنید. پانچو و یا مانتو به همراه پیراهن‌های ساده که قدشان تا قوزک پا است نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. پانچو و یا مانتو کوتاه به همراه سرهرمی‌هایی که شلوارشان دمپا است می‌تواند استایل شمار به عنوان مهمان خیلی خاص و زیبا نشان دهد.

اگر مراسم قرار است در تالار برگزار شود و مراسم شب باشد، بهتر است از لباس شب مثل پیراهن استفاده کنید. پیراهن‌های ماکسی و بلند برای مهمانانی مناسب است که به عنوان مهمان درجه یک در مراسم عقد حضور دارند. فراموشتان نشود که در مراسم عقد از لباس جین حتی به عنوان لباس عقد محضری استفاده نکنید.

در انتهای تمام این نکات توجه داشته باشید که اگر پلاس سایز یا لاغر هستید، اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و خود واقعیتان را قبول داشته باشید و امیدواریم که این نکات زیبایی استایل شما را چند برابر کند.

قیمت لباس عقد محضری - در این نوشته کوتاه در مورد لباس عقد محضری ۱۴۰۰-مزون لباس عقد محضری-خرید لباس عقد محضری در تهران-اجاره لباس عقد محضری-مدل لباس عقد محضری اینستا-قیمت لباس عقد محضری پوشیده  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.