عبا عربی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


عبا عربی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای عربی دبی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا مانتویی-مدل عبای بحرینی-عبا دخترانه شیک-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای عربی دبی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا مانتویی-مدل عبای بحرینی-عبا دخترانه شیک-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای عربی دبی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا مانتویی-مدل عبای بحرینی-عبا دخترانه شیک-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت عبا عربی مجلسی در سایت حریران بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

عبا-عربی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

عبَاء نوعی روپوش بلند و جلوباز شبیه چادر یا شنل که بر روی لباس می‌پوشند. این لباس که از یک پارچه بزرگ دوخته می‌شود، زنانه و مردانه است، آستینچه دارد و از سر تا پا را می‌پوشاند. عبا لباس مشهور روحانیان و لباس رسمی عرب‌ها است. به عبا، رداء هم می‌گویند. چنین لباسی در اقوام گوناگون به ویژه در مناطق سردسیر، از دیرباز مرسوم بوده است.

عبا یک پارچه بزرگ دوخته شده است که از سر تا پا را فرا می‌گیرد و کل بدن را می‌پوشاند. دو آستینک دارد که جدا از بدنه آن نیست و فقط آستینک آن برای خروج دست‌ها از مچ در منتهای دو طرف عبا تعبیه شده است. کسی که عبا می‌پوشد اگر دستانش را در سمت راست و چپ به حالت افقی و در امتداد شانه باز کند، باید دستانش از مچ به بعد از دستک‌های عبا، بیرون بزند و قد عبا از پشت باید تا پشت پا برسد. همچنین تریج آن که لبه پایینی در جلو عبا است نباید روی زمین بیافتد.

زنان برای حفظ حجاب،‌ عبایه را روی سر می‌اندازند اما مردان عبا را روی دوش می‌نهند مگر آن که برای حفاظت از باران و برف یا سرما و آفتاب آن را به سر بکشند. عبا معمولا یا با دشداشه یا با عمامه پوشیده می‌شود.

هر عبا یک قیطان هم دارد که دور تا دور آن دوخته شده و در بالاتنه روی سینه از عبا جدا شده و به شکل دو بند در طرفین عبا آویزان است. کاربرد این نوار قیطانی، بستن آن در هوای طوفانی است که عبا از دوش نیافتد و دیگر تنظیم عبا که در دو سو، بالا و پایین نباشد.

جنس پارچه عبا می‌تواند از پشم خالص شتر باشد که بسیار اعیانی و گران و سبک است. عبای نمدی، پشمی، فاستونی، بهاری، تابستانی، پاییزی و زمستانی هم وجود دارد. امروزه از پارچه‌های نازک شبیه توری نیز عبا می‌دوزند که مناسب هوای گرم تابستانی است.

اغلب مانتو های عبایی عربی دارای کار شدگی هستند ، بعضی روی یقه ، بعضی روی سرآستین یا پایین دامن ، از آنجایی که مانتو های عربی اغلب با شال های عربی بزرگ ست میشوند که کاملا روی سر و سینه رو می پوشاند. بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که کارشدگی شان روی سر آستین یا پایین دامن است.

مدل های آستین مانتو عربی خیلی متنوع هستند ، مثل :

  1. مدل آستین معمولی
  2. مدل آستین جذب از جنس ریون
  3. مدل آستین کیمونو
  4. مدل آستین آزاد ( مانتو عبایی )
  5. مدل آستین کلوش
  6. مدل آستین دو لایه ( یک لایه پارچه و یک لایه حریر)

 

عبا-عربی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

عبا-عربی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

گفتیم که اغلب مانتو های عربی کارشده هستند ، حالا این کار شدگی هم شامل  کار دست و هم شامل تزیینات صنعتی روی لباس میشود ، مثل :

  1. گل دوزی های روی مانتو عربی
  2. نوار دوزی اطراف سرآستین و لبه های مانتو عربی
  3. تکه دوزی با یک پارچه طرح دار روی مانتو عربی
  4. کارشدگی توسط سنگ و مونجوق و روی یقه و سر آستین
  5. ترکیبی از دوخت های مختلف مثل ملیله دوزی و ...

برعکس ایران که مانتو عبایی نوعی مانتو از سر بازکنی برای حجاب است و اغلب با شلوار های جذب ست میشود. مانتو عبایی عربی در واقع یک نوع کاملا پوشیده و آزاد لباس است که کاملا روی لباس های زیری را می پوشاند که در عین شیک بودن و راحتی ، کاملا محجبه و پوشیده هم هست.

بعد از کارشدگی به رنگ مشکی ، کارشدگی اغلب مانتو های عربی طلایی و نقره ای است ، نقره ای و طلایی به خاطر تلالویی که روی لباس دارند به آن استایلی مجلسی و مجلل تر میدهند به همین خاطر توصیه میشود اگر این مانتو ها را برای استفاده مکرر در مهمانی ها و دورهمی ها میخواهید

از کارشدگی ساده تر یا به رنگ مشکی استفاده کنید. در غیر این صورت بروید سراغ کار شدگی رنگارنگ یا کارشدگی نقره و طلایی برای مجالس و عروسی ها . میتوان در دوخت مانتو عبا در کنار رنگ مشکی که اغلب از جنس حریر یا ریون یا جنس های لخت چادری است ، از یک جنس و طرح پارچه دیگر هم استفاده کرد.

با این کار هم از یک دست سیاه پوشیدن در میایید و هم میتوانید از با استفاده از پارچه های فاخر و سنتی به مانتو عربی تان سرو شکلی سنتی و جذاب تر بدهید. ترکیب پارچه مشکی با پارچه ترمه با رنگ بندی شاد و جذاب یک پیشنهاد معرکه در این زمینه است.

عبا عربی مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای عربی دبی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا مانتویی-مدل عبای بحرینی-عبا دخترانه شیک-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.