شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل شومیز اینستاگرام-اینستاگرام بلوز مجلسی-مدل بلوز حریر در اینستاگرام-اینستاگرام نیم تنه و دامن مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی-مدل شومیز حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز ترک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شومیز اینستاگرام-اینستاگرام بلوز مجلسی-مدل بلوز حریر در اینستاگرام-اینستاگرام نیم تنه و دامن مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی-مدل شومیز حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز ترک  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شومیز اینستاگرام-اینستاگرام بلوز مجلسی-مدل بلوز حریر در اینستاگرام-اینستاگرام نیم تنه و دامن مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی-مدل شومیز حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز ترک  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شیک ترین بلوز دامن مجلسی در سایت حریران، بر روی کمه لباس مجلسی کلیک کنید.

 

شیک-ترین-بلوز-دامن-مجلسی-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

برای همه ی ما پیش آمده که از مدل یا رنگ یک لباس مجلسی آنقدر خوشمان آمده باشد که بدون در نظر گرفتن چیزی، آن را بخریم و پس از خرید متوجه شویم که مدل لباس به گونه ای است که نمی توان آن را به راحتی در بسیاری از مهمانی ها و مکان ها پوشید. لباس های مجلسی به طور معمول از پارچه های با کیفیت بالا و گران قیمت تولید می شوند. این لباس ها دوخت تمیز و طراحی و مدل های خاص تری دارند و به طورمعمول ایجاد هر گونه تغییر در آن ها کار آسانی نخواهد بود و انجام این کار نیاز به مهارت خیاطی بالایی دارد. بنابراین بهتر است که برای تغییر دادن مدل و پوشیده کردن لباس های مجلسی، از روش هایی استفاده کنیم که با لباس اصلی ارتباطی نداشته باشند یا کمتر مرتبط باشند.

چگونه لباس مجلسی مناسب بخریم؟

انتخاب یک لباس مجلسی مناسب بسیار کار سختی می باشد و با توجه به نوع مهمانی که دعوت شده اید می تواند این انتخاب سخت تر نیز باشد.

1- ابتدا به رنگ پوستتان توجه کنید : اگر رنگ پوست شما روشن است به دنبال لباس هایی با رنگ تیره باشید. لباس های روشن رنگ پوستتان را بی حال نشان می دهند ولی رنگ های تیره باعث درخشان تر نشان دادن پوستتان می گردند. اگر رنگ پوست شما گندمی یا زرد رنگ است ، شما می توانید از رنگ های روشن تر استفاده کنید. این کار باعث می شود تا رنگ پوستتان روشن و متعادل به نظر برسد. اگر رنگ پوست شما تیره است، سعی کنید از لباس هایی با رنگ روشن یا نئونی استفاده کنید. این رنگ ها کاملا برای شما مناسب هستند. اگر رنگ پوستتان برنزه یا زیتونی می باشد، رنگ های روشن و متوسط و نئونی برایتان کاملا مناسب است. همچنین شما باید از پوشیدن رنگ های تیره به شدت اجتناب کنید.

2- به رنگ موها و چشم هایتان توجه کنید : برای انتخاب یک لباس مجلسی مناسب شما باید به رنگ موها و چشم هایتان نیز توجه کنید. مثلا اگر رنگ چشم هایتان آبی می باشد باید از رنگ های گرم مثل زرد و نارنجی و یا طلایی استفاده کنید و اگر چشمانتان قهوه ای می باشد از رنگ هایی مثل آبی و ارغوانی و سبز استفاده کنید. اگر رنگ موهایتان روشن و به رنگ بلوند و طلایی می باشد بهتر است از رنگ هایی مثل آبی و یا ارغوانی استفاده کنید و اگر رنگ موهایتان مشکی و یا تیره رنگ می باشد بهتر است از رنگ هایی مثل قهوای براق و یا سورمه ای روشن و یا خاکستری براق استفاده کنید. افرادی که موهای قرمز دارند نیز می توانند از رنگ هایی مثل قرمز و نارنجی استفاده کنند.

3- به شکل اندام و هیکل تان توجه کنید : لباسی که انتخاب می کنید باید مناسب بدن و اندام شما باشد. لباس تان نه باید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد. افرادی که شکم بزرگی دارند باید لباس هایی را انتخاب کنند که بالاتنه کوتاهی داشته باشد . این مدل لباس شکم شما را پوشانده و باعث برآمدگی بیشتر سینه هایتان می گردد. افرادی که سینه هایی بزرگ دارند بهتر است از لباس های رکابی استفاده کنند. اگر تمام بدن شما درشت است بهتر است از دامن هایی با مدل کلوش استفاده کنید.

 

شیک-ترین-بلوز-دامن-مجلسی-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شیک-ترین-بلوز-دامن-مجلسی-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

برای انتخاب لباس مجلسی زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟ لباس مجلسی زنانه لباسی شیک، مجلل، و مناسب برای مراسمات رسمی و نیمه رسمی میباشد. اما درواقع لباس مجلسی معمولا لباسی است که بلندی آن تا روی زانو است و در مهمانی رسمی شبانه آنرا میپوشند. البته مدل های مختلفی از این لباسها وجود دارد و این مقاله سعی دارد ویژگی پرطرفدارترین مدل ها را معرفی کند. بیایید نگاهی به باید و نبایدهای زمان پوشیدن لباس مجلسی بیاندازید.

1) کفش پاشنه بلند بپوشید. کفش های بدون پاشنه نپوشید، مگر اینکه کلا چاره دیگری نداشته باشید.

2) اندازه مناسب پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بلند برای مراسمات رسمی، پیراهن هایی که کوتاهی شان تا روی زانو یا کمی کوتاه ترند برای مراسمات نیمه رسمی، و پیراهن های تا روی زانو و بلندتر برای مراسمات خودمانی مناسب هستند.

3) جوراب شلواری بپوشید. جوراب شلواری های رنگ پا یا مشکی بدن نما هم برای مراسمات، مناسب هستند.

4) هم کفش جلو باز و هم کفش جلو بسته برای مراسمات رسمی یا غیررسمی، مناسب هستند. اگر کفشتان جلوباز است، جوراب شلواری بدون درز بپوشید.

5) دامن یا کت و شلوار نپوشید (مگر اینکه به مهمانی خودمانی یا نیمه رسمی دعوت شده باشید).

شیک ترین بلوز دامن مجلسی اینستاگرام - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شومیز اینستاگرام-اینستاگرام بلوز مجلسی-مدل بلوز حریر در اینستاگرام-اینستاگرام نیم تنه و دامن مجلسی-اینستاگرام شومیز عروسکی-مدل شومیز حریر اینستاگرام-اینستاگرام شومیز ترک  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.