سارافون خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


سارافون خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

سارافون خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری پوشیده-مزون لباس خواستگاری در تهران-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-لباس مناسب خواستگاری دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



سارافون خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری پوشیده-مزون لباس خواستگاری در تهران-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-لباس مناسب خواستگاری دخترانه  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

سارافون خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری پوشیده-مزون لباس خواستگاری در تهران-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-لباس مناسب خواستگاری دخترانه  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت سارافون خواستگاری از سایت حریران، بر روی کلمه سارافون کلیک کنید.

 

سارافون-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انتخاب لباس مناسب برای مراسم خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا سبک پوششی شما در نگاه اول به نوعی معرف سلایق و شخصیت شماست. در ادامه درباره نکاتی که در هنگام انتخاب لباس خواستگاری باید به آنها دقت شود صحبت خواهیم کرد.

هنگام انتخاب لباس خواستگاری به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

اولین نکته مهم در انتخاب لباس خواستگاری توجه به فرهنگ و عادت های پوششی خودتان است. شما در روز خواستگاری نباید با آنچه در سایر روزهای زندگی تان هستید تفاوت چشمگیری داشته باشید. با رعایت این نکته خانواده داماد با سبک پوششی و عقاید ظاهری شما بهتر آشنا می شوند.

لباس خواستگاری مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهتر است لباس شما در مراسم خواستگاری این ویژگی ها را داشته باشد:

* پارچه لباس ساده باشد. طرح های خیلی شلوغ مناسب مراسم خواستگاری نیست.

* تزئینات لباس حداقلی باشد.  استفاده از لباس های سنگ دوزی و جواهر دوزی شده مناسب مراسم خواستگاری نیستند.

* رنگ لباس ملایم باشد. از رنگ های خیلی تند استفاده نکنید.

مراسم خواستگاری یک مراسم کاملا رسمی است. پس بهتر است پوشیدگی لباس شما کمتر از حد استاندارد برای یک مراسم رسمی نباشد. علت مهم بودن این نکات این است که در مراسم خواستگاری آنچه که مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد خود شما هستید نه یک المان خاص در پوشش شما.

چه رنگ هایی برای لباس خواستگاری مناسب هستند؟

همانطور که به صورت مختصر به آن اشاره شد بهتر است از رنگ های ملایم برای مراسم خواستگاری استفاده کنید. رنگ های تیره و گرفته سن شما را بالا می برند. البته بهتر است برای همه آیتم های استایل خود از رنگ سفید و رنگ های مشابه سفید مثل کرمی و شیری استفاده نکنید و استفاده از این رنگ ها را به مراسمات بعد از خواستگاری مثل بله برون، عقد و عروسی موکول کنید. رنگ های آبی آسمانی، صورتی، یاسی، لیمویی، سبز و ... گزینه های خوبی برای لباس خواستگاری هستند.

 

سارافون-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

توجه داشته باشید که فاکتور سادگی بهتر است در تمام بخش های لباس شما رعایت شود. مدل لباس شما در مراسم خواستگاری نباید دارای چین و پف زیاد باشد. مثلا اگر پیراهن بلند را انتخاب می کنید، دامن کلوش بجای دامن پیلی دار و آستین ساده به جای آستین پفی انتخاب های ایده آل برای لباس خواستگاری هستند.

چه کفشی با لباس خواستگاری بپوشیم؟

پوشیدن صندل یا کفش در مراسم خواستگاری را جدی بگیرید؛ زیراهمانطور که گفته شد مراسم خواستگاری یک مراسم کاملا رسمی است. بهتر است از کفش هایی استفاده شود که قد شما را خیلی بلندتر از چیزی که هستید نشان ندهد. همچنین کفش های پاشنه دار راه رفتن را برای شما سخت می کند. پس از مدل هایی استفاده کنید که در طول مراسم کاملا راحت باشید.

چگونه لباس خواستگاری باحجاب بپوشیم؟

اگر می خواهید در مراسم خواستگاری پوشش کاملی داشته باشید سعی کنید از روسری هایی با طرح های نسبتا ساده و قواره های کوتاه تر استفاده کنید. همچنین اگر از چادر رنگی استفاده می کنید انواع چادر با گل های ریز یا بدون گل انتخاب های مناسبتری برای شما هستند. استفاده از پیراهن های بلند با جوراب شلواری هم یک انتخاب شیک و کاملا مناسب برای این مراسم به حساب می آید.

سارافون خواستگاری - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز لباس خواستگاری اینستاگرام-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری پوشیده-مزون لباس خواستگاری در تهران-لباس خواستگاری برای افراد لاغر-لباس مناسب خواستگاری دخترانه  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.