شومیز و دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز و دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز و دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن مشکی-شومیز دامن دخترانه-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن کوتاه-خرید اینترنتی شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز قرمز با دامن مشکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز و دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن مشکی-شومیز دامن دخترانه-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن کوتاه-خرید اینترنتی شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز قرمز با دامن مشکی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز و دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن مشکی-شومیز دامن دخترانه-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن کوتاه-خرید اینترنتی شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز قرمز با دامن مشکی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز و دامن مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز و دامن کلیک کنید.

 

شومیز-و-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز مجلسی یک لباس زنانه جذاب است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شومیز زنانه انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم لباس‌هایی که با شومیز مجلسی ست می‌شوند را معرفی کنیم تا پیش از مراسم یا هر مهمانی انتخاب راحت‌ و سریع‌تری را تجربه کنید.

انواع شومیز مجلسی

خوشبختانه شومیز مجلسی تنوع بسیاری دارد و هر خانمی می‌تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود آن را تهیه کند و استایل مورد علاقه خود را داشته باشد. حتی اگر به مد و فشن و لباس‌های روز دنیا علاقه دارید، لطافت پارچه حریرِ این لباس زنانه توجه‌تان را جلب می‌کند. در ادامه این مقاله سعی داریم انواع مدل جدید شومیز مجلسی حریر زنانه را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید پیش از خرید شومیز، انتخاب بهتری را تجربه کنید و از استایل جذاب و چشمگیر خود در مهمانی و مجالس لذت ببرید.

1) شومیز مجلسی حریر: شومیز مجلسی حریر یکی از زیباترین مدل‌ لباس زنانه است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود. این مدل شومیز حریر به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار به فروش می‌رسد و مدل‌هایی همچون یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی و یقه مردانه را دربر دارد.

2) شومیز گلدار: معمولا بازار فروش لباس‌ با طرح گل‌دار در فصل بهار و تابستان داغ‌تر از همیشه می‌شود. این مدل شومیز گلدار نه تنها ظاهر و استایل شما را زیبا و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد. در واقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، زیبایی و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

3) شومیز طرح‌دار: شومیز طرح‌دار در مدل‌های گل‌دار، راه‌راه، خال خالی و رنگی تولید می‌شود. در طراحی بعضی از شومیزهای مجلسی از مروارید، سنگ و پولک نیز استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای طرح‌دار آستین یا یقه چین‌دار دارند که طرح پارچه تاثیر بسیاری در متفاوت شدن این لباس مجلسی زنانه دارد.

4) شومیز ساده: معمولا شومیز ساده مجلسی تک رنگ است و مدل ساده‌ای دارد. با این حال این مدل شومیز زنانه طرفداران بسیاری دارد. شومیز مشکی و سفید از رنگ‌های جذابی هستند که بسیاری از خانم‌ها به این دو رنگ علاقه خاصی دارند که تاثیر بسزایی در زیبایی استایل زنانه نیز دارد.

شومیز زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

بسیاری از خانم‌ها پیش از مهمانی یا پس از خرید شومیز به این موضوع فکر می‌کنند که شومیز خود را با چه لباسی ست کنند تا زیبا و منحصر به‌فرد شوند. در ادامه این مقاله چند استایل جذاب و چشمگیر به همراه شومیز مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

شومیز-و-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

1) شومیز مجلسی گلدار و دامن جین کوتاه: اگرچه شومیز گلدار ظاهری کلاسیک دارد و بیشتر مادربزرگ‌ها به این مدل لباس‌ها علاقه دارند، اما بهتر است بدانید که این مدل لباس زنانه هرگز قدیمی نمی‌شود و از نسلی به نسل دیگر انتقال می‌یابد! از این رو خرید شومیز مجلسی گلدار زنانه انتخاب جذابی است، چرا که بسیاری از طراحان مد و فشن و استایلیست‌های معروف دنیا به این مدل لباس زنانه توجه ویژه‌ای دارند.

دامن جین کوتاه یک لباس جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و اهل مد و فشن به این لباس علاقه خاصی دارند، چرا که دامن جین را می‌توان با بسیاری از لباس‌های زنانه ست کرد و استایل جذاب و خاصی داشت.

ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم‌هایی است که به استایل‌های منحصر به‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند و می‌خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت زنانه ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

2) شومیز سنتی و دامن بلند زنانه: اگر به استایل شرقی، هندی یا بوهو علاقه دارید و می‌خواهید ظاهری متفاوت، شرقی و جذاب را تجربه کنید، شومیز سنتی انتخاب خوبی خواهد بود. شومیز سنتی با طرح‌هایی همچون بته‌جقه و حاشیه دوزی‌های هندی توجه بسیاری از خانم‌های شیک پوش را جلب می‌کند.

دامن بلند یکی از لباس‌های زنانه‌ای است که استایل‌های متفاوتی را می‌توان با آن تجربه کرد. چرا که این مدل دامن را می‌توانید در مهمانی یا حتی به همراه مانتو در خارج خانه در فصل تابستان به تن کنید و استایل خاصی داشته باشید.

ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت دارد که در بیشتر مواقع از چشم خانم‌ها دور می‌ماند. از این جهت اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شومیز طرح‌دار سنتی و دامن بلند به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت زنانه، انتخاب چشمگیری خواهد بود.

3) شومیز یقه قایقی و دامن زنانه: شومیز یقه قایقی یکی از زیباترین طراحی‌های یقه لباس زنانه محسوب می‌شود که شما می‌توانید با کمک زیورآلات زنانه همچون گردنبند ظاهر خود را زیباتر کنید. همچنین خانم‌هایی که پایین‌ تنه پُرتری نسبت به بالا تنه دارند، می‌توانند با پوشیدن شومیز یقه قایقی توجه را به صورت و بالا تنه خود جلب کنند و جذاب‌تر شوند.

دامن زنانه انواع گوناگونی دارد و اگر می‌خواهید شومیز مجلسی به تن کنید، حتما از دامن مجلسی زنانه بهره‌مند شوید تا استایل‌تان رسمی و جذاب‌تر شود. معمولا برای مهمانی و مراسم‌های نیمه رسمی، دامن مجلسی انتخاب مناسب‌تر نسبت به شلوار است.

ست شومیز یقه قایقی و دامن مجلسی انتخاب بسیار زیبایی است. شما می‌توانید به همراه اکسسوری‌های زنانه همچون زیورآلات استایل خود را کامل کنید. همچنین کفش پاشنه بلند زنانه برای این استایل جذاب و مناسب است.

 

شومیز-و-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

4) شومیز مجلسی حریر و دامن خال خالی: یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه برای لباس زنانه، حریر است. پارچه حریر جزء خانوادۀ پارچه‌ ابریشمی است که به دلیل نازک و سبک بودنش، توجه بسیاری از طراحان مد و فشن و استایلیست‌ها را به خود جلب کرده است.

جالب است بدانید که چینی‌ها خود را تولیدکننده اصلی پارچه حریر، حتی پیش از میلاد مسیح می‌دانند و از زمان گذشته از این مدل پارچه برای لباس زنانه، روسری و پیراهن استفاده می‌کردند. پارچه حریر جنس نازک و بسیار خنکی دارد و معمولا در کالکشن لباس‌های بهاره و تابستانه مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار می‌گیرد.

شومیز مجلسی حریر یک لباس زیبای زنانه است که در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود و بیشتر خانم‌ها حداقل یک شومیز مجلسی حریر در کمد لباس‌های خود دارند. شومیز حریر انتخاب مناسبی برای استایل جذاب مهمانی‌ها است. اگر می‌خواهید استایل به‌روز و مدرنی را تجربه کنید، دامن خال خال انتخاب جذابی خواهد بود. در یک یا دو سال گذشته طرح پارچه خال خالی مورد توجه بسیاری از برندهای مشهور دنیا قرار گرفت که پس از آن بسیاری شیفته این مدل پارچه شدند.

مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به‌فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهرتان چشمگیرتر شود، یک کیف زنانه دوشی مینیمال یا کوچک به همراه کفش مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

5) شومیز مجلسی دخترانه و شلوار جین: بسیاری از دختران و خانم‌های جوان دوست دارند ظاهرشان خاص و متفاوت از دیگران باشد. از این رو یک شومیز مجلسی دخترانه طرح‌دار انتخاب منحصر به‌فردی خواهد بود. معمولا شومیز طرح‌دار تنوع بیشتری دارد و استایل شما را خاص و جذاب‌تر می‌کند.

مدل شلوار جین زنانه هرگز تکراری نمی‌شود. در صورتی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه ظاهری جذاب داشته باشید، شلوار جین و شومیز دخترانه انتخاب کلاسیک و زیبایی خواهد بود.

با این حال شما می‌توانید مدل شومیز دخترانه و شلوار خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای مثال ست شومیز خال خالی یا راه راه به همراه شلوار جین زاپ‌دار زنانه و کفش کتانی سفید انتخابی مدرن و بی‌نظیر برای مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

شومیز و دامن دو قطعه از لباس‌های زنانه هستند که به عنوان یک جفت ترکیب می‌شوند و معمولاً در مجالس و رویدادهای رسمی یا نیمه‌رسمی استفاده می‌شوند. این دو قطعه از لباس می‌توانند به صورتی شیک و جذاب طراحی شده باشند و به طور کلی به نام "شومیز و دامن" شناخته می‌شوند. در ادامه به ویژگی‌ها و مدل‌های مختلف از شومیز و دامن می‌پردازیم:

شومیز (بلوز):

طراحی بالا: شومیز‌ها معمولاً دارای طراحی بالا (بالای پایه گردن) هستند و می‌توانند گردنه گرده یا V-شکل داشته باشند.
کمربند: بعضی مدل‌های شومیز دارای کمربند هستند که به صورت مجزا یا پیوسته به شومیز متصل می‌شوند و کمر را تاکید می‌کنند.
جنس پارچه: پارچه‌های مختلفی می‌توانند برای تولید شومیز‌ها استفاده شوند، از جمله شیفون، دانتل، مخمل، و موارد دیگر.
دامن:

پایینی لباس: دامن قسمت پایینی این ترکیب است و معمولاً به صورت یک پارچه می‌آید و از محل مچ پاها تا بالای زانو یا پایین‌تر می‌رسد.
طراحی و طرح‌ها: دامن‌ها می‌توانند طراحی‌ها و طرح‌های مختلفی داشته باشند. این شامل دامن‌های صاف، دامن‌های پرپشت، دامن‌های پلیتی و دیگر طرح‌ها می‌شود.
جنس پارچه: دامن‌ها از پارچه‌های مختلفی مانند پشم، شیفون، مخمل، پنبه، و ...
شومیز و دامن به عنوان یک زوج می‌توانند در رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های متنوعی آماده شوند. این ترکیب معمولاً با جوراب یا پاپوش شیک و جواهرات انتخابی تکمیل می‌شود و به طور عمومی برای مراسم‌های ویژه مانند عروسی‌ها، مهمانی‌ها و مراسم‌های مذهبی به کار می‌رود.

شومیز-و-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز و دامن مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن مشکی-شومیز دامن دخترانه-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز دامن کوتاه-خرید اینترنتی شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز قرمز با دامن مشکی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.