شومیز مجلسی ترک اینستاگرام | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز مجلسی ترک اینستاگرام | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز مجلسی ترک اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید شومیز مجلسی ترکیه ای-ارزانسرای شومیز اینستاگرام-شومیز ترک ۲۰۲۱-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز سارافون اینستاگرام-اینستاگرام شومیز عمده-مدل شومیز گیپور اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز مجلسی ترک اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید شومیز مجلسی ترکیه ای-ارزانسرای شومیز اینستاگرام-شومیز ترک ۲۰۲۱-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز سارافون اینستاگرام-اینستاگرام شومیز عمده-مدل شومیز گیپور اینستاگرام  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز مجلسی ترک اینستاگرام - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید شومیز مجلسی ترکیه ای-ارزانسرای شومیز اینستاگرام-شومیز ترک ۲۰۲۱-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز سارافون اینستاگرام-اینستاگرام شومیز عمده-مدل شومیز گیپور اینستاگرام  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از شومیز مجلسی ترک اینستاگرام در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 

شومیز-مجلسی-ترک-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز زنانه یکی از لباس‏های اصلی در کمد لباس خانم‏ها است. این بلوز که در اصل برای آقایان طراحی و دوخته شده است، اکنون برای خانم‏ها نیز طراحی و دوخته می‏شود و بسیاری از خانم‏های شاغل یا غیرشاغل آن را انتخاب کرده و می‎پوشند. تفاوت بلوز زنانه با این شومیزها، ظاهر لباس است.

در حقیقت این شومیز نوعی از پیراهن مردانه و رسمی تر از یک بلوز ساده است. به عنوان مثال، یقه و سرآستین پیراهن زنانه سفت و خشک تر از بلوز است. پارچه‏ های مورد استفاده برای این لباس، بسیار نرم و لطیف هستند و نگهداری آنها نسبت به پیراهن‏های دیگر، بسیار آسان و راحت تر است. در این مقاله سعی شده است برخی از نکات مهم به هنگام انتخاب شومیز زنانه یادآوری شود.

برای انتخاب شومیز زنانه، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای انتخاب شومیز عناصر زیادی باید در نظر گرفته شوند. برخی از آنها را مرور خواهیم کرد.

1) نکات مهم در انتخاب یقه و سرآستین: برای یقه و سرآستین شومیز زنانه، تنگ یا آزاد بودن آنها مهم است. در واقع هر چه یقه و سرآستین‏ها سفت و خشک باشند لباس شما بیشتر جنبه رسمی پیدا می‏کند. برای داشتن ظاهری معمولی تر، یقه و سرآستین‎ها را کمی آزادتر انتخاب کنید؛ اما نه خیلی آزاد. باید آستینها و یقه به خوبی در جای خود باقی بمانند و تکان نخورند.

برای یقه، به طور خاص فرم‎های مختلف وجود دارد. انتخاب هر مدل از یقه،  لباس را متفاوت خواهد کرد. اندازه یقه باید با اندازه گردن، هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب یقه می‏توانید از این راهکار استفاده کنید. یقه خود را کاملاً با دکمه ببندید.

برای اینکه اندازه مناسب یقه را پیدا کنید، انگشت خود را بین پارچه و گردن قرار دهید. اگر گردن بزرگی دارید به دنبال یقه ‏های بزرگ و اگر گردن کوچکی دارید به دنبال یقه‏ های کوچک تر بروید. اغلب زنان، دکمه‎های یقه را باز می‎گذارند؛ اما هیچ چیزی مانع نمی‏شود که شما دکمه یقه را ببندید و جلوه ای متفاوت پیدا کنید.

سرآستین‏ها نباید خیلی پهن و خیلی تنگ انتخاب شوند. اندازه ایده آل، سایزی است که به هنگام بستن دکمه، آستین از مچ دست بیرون نیاید؛ اما توجه باشید سایز آستین‏ها باید به گونه ای باشد که در حرکات خود احساس آرامش داشته باشید. با توجه به سبکی که می‎خواهید انتخاب کنید می‎توانید سرآستین کلاسیک را با یک، دو یا حتی سه دکمه یا سرآستین‏های نظامی را برای پوشیدن در محل کار انتخاب کنید.

2) نکات مهم در انتخاب آستین: طول آستین‏ها در سه مدل آستین کوتاه، آستین سه ربع و آستین بلند طراحی می‎شوند. برای بلوزها، آستین‏ها معمولاً بلند است. در حقیقت شومیز زنانه از مشتقات پیراهن مردانه می‌باشد که در اصل یک لباس با آستین‎های بلند است؛ بنابراین آستین‎ها جز جدایی ناپذیر پیراهن و همچنین شومیز هستند.

تقریباً آستین بلند پیچیده ترین نوع آستین است. برای تشخیص درست طول آستین، تمام کاری که باید انجام دهید این است که دست خود را در امتداد بدن قرار دهید، آستین باید مچ دست نه بیشتر و کف دست را بپوشاند. اگر آستین خیلی بلند باشد چین‏هایی در قسمت مچ دست تشکل می‏شود.

برای بررسی کوتاه نبودن آستین، دست خود را جمع کرده و در نزدیکی قفسه سینه و قلب نگه دارید. لبه آستین باید در کنار استخوان مچ دست قرار بگیرید. یافتن بلوز با طول آستین دلخواه برای پوشیدن در محل کار، کاری دشوار است. اگر نتوانستید بلوز با آستین مورد علاقه خود را پیدا کنید، یک بلوز با آستین‏های کمی بلند انتخاب و آستین را تا بزنید، این سبک از شومیز برای محل کار مناسب است.

3) نکات مهم در انتخاب پارچه: پارچه استفاده شده برای شومیز زنانه یک عنصر کلیدی است که باید از کیفیت بسیار خوب و مقاومت بالا برخوردار باشد. کیفیت پارچه به جنس آن (کتان، ابریشم یا پشمی) و همچنین به ساختار آن (پوپلین، ساتن، بافت جناغی، آکسفورد یا کشباف) بستگی دارد.

پارچه ای که بیشتر برای تهیه بلوز استفاده می‏شود، پوپلین نخی است که پارچه‌ای نرم، مقاوم و باکیفیت بالا است. توصیه می‏کنیم از کتان مصری استفاده کنید چرا که نسبت به کتان‎های استاندارد، روشن تر و  نرم تر بوده و از زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

یک بلوز ابریشمی نیز ظاهری بسیار جذاب تر و ظریف تر به شما می‏دهد. توجه داشته باشید که در انتخاب بلوزهای ابریشمی توصیه می‎شود لباسی با برشی نسبتاً گشاد را انتخاب کنید. چرا که جنس این پارچه بسیار نرم و لطیف است.

آیا الیاف مصنوعی توصیه می‌شود؟

در مورد شومیز زنانه با جنس پارچه مصنوعی، توصیه می‏کنیم از خرید آنها اجتناب کنید چرا که باعث تعریق زیاد می‎شوند. با این وجود، بلوزهایی با جنس پلی استر نیز موجود هستند که به زیبایی ابریشم نیستند اما عرق نمی‎کنید و می‎توانید به راحتی آن را پوشیده و در ماشین لباسشویی بشویید. آنها همچنین خیلی آسان اتو می‏شوند.

از نظر سبک پارچه، هزاران نوع پارچه با جنس‏های مختلف وجود دارد. پارچه ‏های ساده، رنگی، چاپی، پارچه ‏های بدون طرح و راه راه، بیشتر برای محل کار مناسب هستند و طرح چهارخانه و الگوهای دیگر برای داشتن یک سبک معمولی مناسب می‌باشند.

در هنگام انتخاب شومیز، به ضخامت پارچه دقت کنید. پارچه ضخیم قطعاً مقاومت بیشتری دارد؛ اما گرم است. بنابراین فقط می‏توانید آن را در زمستان بپوشید. در تابستان، پارچه ‏های نازک تر را انتخاب کنید تا از گرم شدن و تعریق زیاد جلوگیری کنند.

 

شومیز-مجلسی-ترک-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

4) نکات مهم در انتخاب برش لباس: برش شومیز زنانه به سبکی که می‏خواهید انتخاب کنید بستگی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، نوع پارچه، یقه و سرآستین‎ها تا حدودی سبک لباس را مشخص می‏کنند؛ اما اگر به هنگام خرید لباس توجه به این عناصر را فراموش کردید، به برش کلی لباس دقت کنید. به طور کلی سه نوع برش، مناسب و باریک، برش صاف و برش پهن وجود دارد:

برش اسلیم فیت و تنگ: برای خانم‎هایی که اندام خوبی دارند و دارای اضافه وزن نیستند مناسب است. این برش بسیار زیباست؛ اما رسیدن به برش دلخواه، کمی سخت است. در واقع بلوز باید هم در سطح قفسه سینه و هم در سطح شکم به خوبی قرار بگیرد. هرچه سینه‎ ها بزرگ تر باشند تنظیم پارچه تا سطح شکم دشوارتر خواهد بود. به ندرت بلوزهایی با برش کاملاً مناسب پیدا می‏شود. اگر از فروشگاه‎ها یا مزون‎های معتبر مانند سایت حریران خرید می‏کنید آنها سعی کرده اند این برش را برای خانم‎هایی که دارای بالاتنه مناسب اما شکم بزرگی دارند به درستی طراحی کنند.

برش راسته: کلاسیک ترین برش شومیز زنانه و مناسب برای انواع فرم بدن است. این نوع برش برای خانم‎هایی که می‏خواهند شکم خود را پنهان کنند گزینه بسیار مناسبی است.

برش پهن: یک برش بسیار جالب برای طرفداران لباس‎های سایز بزرگ است. برای کسانی که تمایل به پوشیدن بلوزهای بزرگ به سبک پیراهن‏های مردانه یا پسرانه دارند. این مدل از بلوز برای خانم‎هایی با جثه بزرگ می‏تواند بسیار مناسب باشد.

5) نکات مهم در انتخاب قد لباس: آخرین مورد مهم برای بررسی هنگام خرید شومیز زنانه، قد لباس است. قد لباس بستگی به محل پوشیدن آن دارد. اگر قصد دارید در محل کار ظاهری کاملاً رسمی و اداری داشته باشید، یک بلوز بلند که قد آن تا پایین باسن می‏رسد را انتخاب کنید. برای داشتن یک ظاهر معمولی، بلوز بلندی را انتخاب کنید که بتوانید قسمت جلوی آن را داخل شلوار قرار دهید طوری که کمربند شلوار نمایان شود.

شومیز مجلسی یک نوع لباس زنانه است که به‌طور خاص برای مجالس و مراسم خاص طراحی شده است. این نوع لباس‌ها معمولاً با استفاده از پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های خاص تولید می‌شوند و به دلیل شیک و زیبایی آنها، برای مهمانی‌ها، عروسی‌ها، مراسم خاص و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های شومیز مجلسی شامل موارد زیر می‌شوند:

طراحی شیک

پارچه با کیفیت

جزئیات زینتی

سیاق مناسب

تنوع در رنگ و طرح

شومیز مجلسی ممکن است به همراه دامن یا شلوار ترکیب شده و با جوراب، کفش و جواهرات مناسب تکمیل شود. انتخاب شومیز مجلسی به مراسمی که شما در آن شرکت می‌کنید و سبک شما بستگی دارد، اما این نوع لباس‌ها به طور کلی برای موارد خاص و شنیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شومیز-مجلسی-ترک-اینستاگرام-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز مجلسی ترک اینستاگرام - در این نوشته کوتاه در مورد خرید شومیز مجلسی ترکیه ای-ارزانسرای شومیز اینستاگرام-شومیز ترک ۲۰۲۱-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز سارافون اینستاگرام-اینستاگرام شومیز عمده-مدل شومیز گیپور اینستاگرام  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.