مدل چادر عربی آستین دار | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل چادر عربی آستین دار | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل چادر عربی آستین دار - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر عربی ساده-قیمت چادر عربی اصیل دخترانه-مدل چادر جده نگین دار-چادر جده صدفی-مدل چادر جده-چادر عربی اصیل نگین دار-چادر مشکی نگین دار مجلسی-قیمت چادر مشکی نگین دار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل چادر عربی آستین دار - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر عربی ساده-قیمت چادر عربی اصیل دخترانه-مدل چادر جده نگین دار-چادر جده صدفی-مدل چادر جده-چادر عربی اصیل نگین دار-چادر مشکی نگین دار مجلسی-قیمت چادر مشکی نگین دار  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل چادر عربی آستین دار - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر عربی ساده-قیمت چادر عربی اصیل دخترانه-مدل چادر جده نگین دار-چادر جده صدفی-مدل چادر جده-چادر عربی اصیل نگین دار-چادر مشکی نگین دار مجلسی-قیمت چادر مشکی نگین دار  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر عربی آستین دار در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

مدل-چادر-عربی-آستین-دار-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر عربی یا چادرعبایی یکی از پرطرفدارترین چادرهای مشکی زنانه است . این مدل چادر بسیار مجلسی و جوان پسند میباشد. چادر عربی بر روی سر قرار میگیرد و بدون کش استفاده میشود . در مدل عربی اصیل فقط جای دست وجود دارد. در این مدل چادر عربی ، طرح آستین نگین دار است  و آستین کار شده است . این طرح یکی از طرح های مدرن و جدید چادر عربی مشکی است.

چادر عربی مشکی برای استفاده روزمره چه ویژگی هایی دارد؟

یک خانم محجبه ، ساعت های طولانی و به صورت دائم چادر سر میکند ، بنابراین باید از بهترین و راحت ترین چادر برای استفاده روزمره و دم دستی استفاده کند تا از پوشیدن چادر لذت ببرد و احساس خستگی و کلافگی از سر کردن چادر مشکی نکند.

از آنجایی ک یک خانم با حجاب ، مدت زمان زیادی ، حدود 2 تا 3 سال یک چادر مشکی را به صورت مستمر و روزانه سر میکند و به تعداد دفعات زیادی چادر خود را میشورد ، باید بهترین و با کیفیت ترین پارچه چادری را برای استفاده روزانه انتخاب کند.

با توجه به اینکه ،  قیمت پارچه چادر مشکی به خاطر مسائل سیاسی و فرهنگی ، بسیار بالا میباشد و نسبت به پارچه های دیگر گرانتر است ، لذا یک خانم محجبه باید در انتخاب چادر مشکی ، نهایت دقت را داشته باشد و حتی پارچه چادری با کیفیت تر و گرانتری را انتخاب کند تا مدت زمان بیشتر از چادر خود بتواند استفاده کند و در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهد ، به جای اینکه  ، یک چادر ارزان و بی کیفیت را خریداری کند ، اما بعد از چند بار شستشو ، چادرش کهنه و بی رنگ و رو شود و از قیافه بیفتد و مجبور شود دوباره یک چادر جدید بخرد و در واقع به ضرر خود هزینه کند.

 

مدل-چادر-عربی-آستین-دار-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر مشکی برای استفاده روزمره ، باید دارای مشخصات زیر باشد و 8 ویژگی مهم داشته باشد:

ویژگی اول : چادر مشکی باید سبک باشد .

ویژگی دوم : چادر مشکی باید ریزش بسیار خوبی روی سر و اندام داشته باشد.

ویژگی سوم : چادر مشکی نباید روی سر سر بخورد .

ویژگی  چهارم: چادر مشکی نباید چروک شود و نیاز به اتوکشی داشته باشد .

ویژگی  پنجم: چادر مشکی نباید بعد از چند بار شستشو ، الکتریسیته پیدا کند و به بدن خانم بچسبد.

ویژگی  ششم : چادر مشکی نباید بعد از چند بار شستشو ، بور و سفید شود.

ویژگی هفتم : چادر مشکی نباید بعد از چند بار شستشو پرز بگیرد.

ویژگی هشتم : چادر مشکی نباید بعد از مدت کوتاهی استفاده نخ کش بشود.

از چادرهایی که این 8 ویژگی را دارد، می‌توان به چادرهای سایت حریران اشاره کرد که از طراحی تا تولید آنها به بالاترین کیفیت انجام می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده چادرهای سایت حریران، به بخش محصولات سایت مراجعه کنید.

اگر از بانوان پویایی هستید که در اجتماع فعالیت‌های متعددی دارند و می‌خواهند به همراهی با حفظ حجاب اسلامی، درخشش و اعتماد به نفس داشته باشند، مدل چادر عربی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست."

مدل چادر عربی نه تنها امکان رعایت حجاب اسلامی را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه با طراحی‌ها و جزئیات زیبا، شما را به یک نماد سبک و شیاک در میان اجتماع تبدیل می‌کند. این مدل چادر، نماد تعادل بین اندام و شخصیت قوی شماست.

همچنین با انتخاب مدل‌های چادر عربی با جزئیات دقیق و زیبا، می‌توانید در مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص خود به شکوه و جلالی خاص دست یابید. چادر عربی به عنوان یک عنصر مهم از هویت اسلامی و فرهنگ ایرانی به شما احترام به خود و اعتماد به نفس بیشتری می‌بخشد.

بنابراین، اگر می‌خواهید پوشش اسلامی را با سبک و جلال متحد کنید و در هر موقعیتی به عنوان یک زن پویا و شیک درخشید، مدل چادر عربی انتخابی استثنایی برای شما خواهد بود.

 

مدل-چادر-عربی-آستین-دار-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل چادر عربی آستین دار - در این نوشته کوتاه در مورد چادر عربی ساده-قیمت چادر عربی اصیل دخترانه-مدل چادر جده نگین دار-چادر جده صدفی-مدل چادر جده-چادر عربی اصیل نگین دار-چادر مشکی نگین دار مجلسی-قیمت چادر مشکی نگین دار  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.