شومیز مجلسی ترک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز مجلسی ترک | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز مجلسی ترک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر زیباترین مدل شومیز حریر-خرید شومیز ترک در تهران-شومیز مجلسی زنانه-شومیز مجلسی بلند-شومیز مجلسی اینستاگرام-شومیز ترکیبی-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز مجلسی ترک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات زیباترین مدل شومیز حریر-خرید شومیز ترک در تهران-شومیز مجلسی زنانه-شومیز مجلسی بلند-شومیز مجلسی اینستاگرام-شومیز ترکیبی-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز مجلسی ترک - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد زیباترین مدل شومیز حریر-خرید شومیز ترک در تهران-شومیز مجلسی زنانه-شومیز مجلسی بلند-شومیز مجلسی اینستاگرام-شومیز ترکیبی-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز مجلسی ترک در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 

شومیز-مجلسی-ترک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز چیست؟ شومیز یکی از دسته لباس های ساده زنانه ایست که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. شومیز ها با انواع لباس ها ست شده و در طرح، رنگ و جنس های مختلفی دوخته خواهند شده است که ابتدا به شکل آستین بلند و با دکمه های وسط ، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می شدند اما اکنون با انواع پارچه های حریر, گیپور و ریون در انواع مدل های مختلف دوخته میشوند و از آن دسته لباس هایی هستند که هم در مهمانی های ساده و هم در انواع مجلس ها میتوان آن را پوشید. انواع مدل شومیز ها را می توان با دامن، شلوار و سرهمی ترکیب کرد و در مراسمات مختلف از این نوع لباس ها استفاده نمود.

خانم ها بر زیر مانتوهای جلوباز خود در تابستان اغلب شومیز می پوشند. شومیزها محدودیت سنی هم ندارند شما در هر سنی که باشید میتوانید شومیزهایی مخصوص خودتان پیدا کنید.

برای دوخت شومیزها از انواع پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و شومیز گیپور و شومیز حریر از انواع طرح های شیک و خاص لباس مجلسی هستند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

شومیزهای حریر در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شومیزهای گلدار حریر زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این مدل لباس های مجلسی برای افرادی که تمایل دارند ظاهری به روز و در عین حال زیبا داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. شومیزهای ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشند مناسب هستند.

شومیزهای رنگ روشن و پفی مناسب افراد لاغر و ریز اندام است, خانم ها چاق و درشت بهتر است شومیزهای رنگ تیره انتخاب کنند.

انواع مدل شومیزها

1) شومیز های پشت باز: شومیز های پشت بازکه بسیار پرطرفدار و جوان پسند هستند را می توانید با شلوار یا دامن های جین کوتاه درمراسمات مختلف بپوشید وبا موهای گوجه ای، چکمه های بلند اکسسوری های ظریف ترکیب کنید.

2) شومیزهای جلو بسته: شومیزهای جلو بسته که در پایین لباس کمی چین دارند یکی از ترندهای جذاب و دخترانه ی امسال است که می توان آنها را در کالکشن های بهاره ی برندهای مطرح دنیا یافت.

3) شومیز یقه هفت: این مدل شومیز در قسمت پایینی یقه به شکل یقه هفتی باز و قسمت دیگر، به شکل دکمه دار یا ساده دور گردن بسته می شود.

4) شومیزهای یقه ملوانی: کسانی که به دنبال استایل های شیک و باوقار می گردند شومیزهای یقه ملوانی انتخاب کنند . این مدل یقه که در آنها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می شود، بسیار پرطرفدار هستند.

5) شومیزهای گل دوزی شده: از پارچه های گلدوزی شده، اغلب برای دم آستین یا قسمت پایین شومیزهای مجلسی استفاده می کنند که جذابیت فوق العاده ای دارند.

6) شومیز های حریر: شومیز های حریر در رنگ های کم رنگ و پاستلی، برای مهمانی ها و دورهمی ها مناسبند . این شومیزها را با یک دامن یا شلوار چسبان رنگ تیره امتحان کنید.

 

شومیز-مجلسی-ترک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

7) شومیزهای گشاد با آستین باز: در شومیزهایی که کمی گشاد و آزاد هستند یکی از درزهای آستین را حین دوختن آن باز می گذارند به طوریکه قسمتی از دست از زیر لباس معلوم می شود. دنیای مد نمناک اشاره کرده است که در مدل دیگر، قسمتی از آستین شومیز که باز می ماند را با تکه هایی از پارچه ی لباس به شکل پاپیونی به یکدیگر وصل می کنند یا از گیره های فلزی بزرگ استفاده می کنند و یا در ساده ترین حالت، آن قسمت را چند دکمه ساده کار می گذارند.بهتر است این مدل شومیز را با شلوارهای چسبان فاق بلند بپوشید.

8) شومیز حریر مدل یقه پلیسه: شومیز حریر مدل یقه پلیسه، برای خانم های سن بالا مناسبند که این مدل یک مدل رسمی و فرمال است که می توانید در مهمانی های مهم آن را بپوشید. اگر این مدل سر آستین های مچی مردانه داشته باشد، برای پوشیدن زیر کت های مجلسی مناسب است.

9) شومیز با تزئین گل های برجسته روی یقه: از دیگر مدلهای شومیزهای حریر، تزئین گل های برجسته روی یقه است. این شومیزها، را با کفش هایی بپوشید که آنها هم تزئین گل برجسته دارند.

10) شومیز یقه هالتر: شومیز حریر یقه هالتر نیز مدل بسیار زیبایی است که می توان آن را با موهای دم اسبی و گوشواره های پهن و بزرگ ترکیب کرد.

11) شومیز های بلند: شومیز های بلند برای استایل های روزانه فصل های بهار و پاییز مناسب است و آنها را می توان هم بدون شلوار به شکل تکی و هم با شلوار و جوراب شلواری ترکیب کنید.

12) شومیزهای مخمل: یکی دیگر از شومیزهای که آپشن های زیادی را برای ساخت استایل کژوال و مهمانی در اختیار شما قرار می دهد ، شومیز مخمل است که در فصل زمستان آن را همراه با یک کت با شلوار جین به تن کنید و در فصل بهار می توانید آن را با یک کفش پاشنه بلند در مهمانی ها بپوشید.

شومیز‌های مجلسی ترک دارای طرح‌ها و نقوش متنوعی هستند که بسته به مد، فصل، موقعیت و سلیقه شما می‌توانند متغیر باشند. در اینجا چند نوع و طرح شومیز مجلسی ترک را معرفی می‌کنم:

شومیز مجلسی با نقوش گل‌های زیبا: این شومیز‌ها اغلب دارای گل‌ها، پترن‌های گیاهی، یا نقوش تزئینی با رنگ‌های زنده و جذاب هستند. این نوع طراحی‌ها به معنای زیبایی و شکوه می‌باشند و برای مجالس و مراسمی که می‌خواهید خودتان را به نمایش بگذارید مناسب هستند.

شومیز مجلسی با جزئیات گلدوزی: شومیز‌هایی که دارای جزئیات دست‌دوز و گلدوزی هستند، علاوه بر زیبایی، نشان‌دهنده دقت و هنر دست‌کاری می‌باشند. این نوع شومیز‌ها معمولاً در مراسمات مجلسی و مهم مناسب‌اند.

شومیز مجلسی با دکمه‌ها و جزئیات تزئینی: شومیز‌هایی که دارای دکمه‌ها و تزئینات مختلف در جلو، یا دکمه‌های زینتی هستند، جذابیت و شیاقت خاصی دارند. این نوع شومیز‌ها به مدل شلوار یا دامن ترک متناسب با جواهرات زیبا و کیف‌های مجلسی افزوده می‌شوند.

شومیز مجلسی ترک با دامن بلند: شومیز‌های ترک با دامن بلند معمولاً در مراسمات رسمی و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شومیز‌ها اغلب با جلوه‌های براق و جزئیات زینتی تزئین شده و به ترک‌های بلند و شیک ترکمانی همراه می‌شوند.

شومیز مجلسی با طراحی بی‌رویه: برخی از شومیز‌های مجلسی ترک دارای طراحی‌های بی‌رویه و ترکیب‌های مختلف از رنگ‌ها و پترن‌ها هستند. این نوع طراحی‌ها به عنوان یک گزینه زیبا و متفاوت معرفی می‌شوند.

همچنین، انتخاب متریال مهمی در شومیز‌های مجلسی ترک است. معمولاً از متریال‌هایی مانند ابریشم، شیفون، و توری استفاده می‌شود که اضافه کننده لطافت و شیاقت به شومیز می‌شوند. در انتخاب شومیز مجلسی ترک، به سلیقه شخصی خود و موقعیت مورد استفاده توجه کنید تا بتوانید ظاهری زیبا و شیک

 

شومیز-مجلسی-ترک-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز مجلسی ترک - در این نوشته کوتاه در مورد زیباترین مدل شومیز حریر-خرید شومیز ترک در تهران-شومیز مجلسی زنانه-شومیز مجلسی بلند-شومیز مجلسی اینستاگرام-شومیز ترکیبی-شومیز مجلسی ترکیه ای اینستاگرام  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.