مدل مانتو مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مدل مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی جدید-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مجلسی با گیپور وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مدل مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی جدید-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مجلسی با گیپور  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مدل مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی جدید-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مجلسی با گیپور  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انتخاب یک مانتوی مناسب برای استایل یک زن ایرانی بسیار مهم است و در سبد خرید خانم ها نیز جز موارد اولیه محسوب می شود زیرا خیلی بیش تر از بقیه موارد استفاده شده در پوشش خود را نشان می دهد.پس باید برای انتخاب مانتو مناسب  ابتدا به قد و اندام خود توجه کرد سپس مکانی را که می خواهیم از این مانتو استفاده کنیم را مورد بررسی قرار دهیم تا بالاخره بتوانیم یک مانتو مناسب را برای خود انتخاب کنیم.

برای انتخاب یک مانتوی مناسب ویژگی های زیادی را باید در نظر بگیریم برای مثال رنگ و طرح های موجود در مانتو نیز در انتخاب مناسب ترین مانتو موثر است. علم به اصول خرید مانتو در انتخاب ان اهمیت بسیاری دارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم مدل های مانتواگر براساس قد و اندام شما انتخاب شوند شما را خوش استایل تر نشان خواهند داد.حتی اگر بتوانید یک مانتو مناسب اندام خود انتخاب کنید مطمئنا خواهید توانست عیب های زیادی را از اندام خود بپوشانید.

در این جا به راهنمایی شما برای انتخاب یک مانتو مناسب می پردازیم.اگر شما دارای اندامی با بالا تنه درشت هستید بهتر است از مانتو های راسته استفاده کنید برعکس اگر پایین تنه درشتی دارید می توانید از مانتوهایی که برش داخل کمر دارند و به حالت کلوش هستند استفاده کنید.

برای اندام های مناسب هر مانتویی مناسب است و لازم نیست به دوخت مانتو نگاه کنید بلکه این جا دیگر صحبت از طرح و رنگ مانتو به میان می اید و باید به ان دقت کنید. البته در نظر داشته باشید که هر گونه اندامی دارید بهتر است از مانتوهای تنگ استفاده نکنید دوره ی استفاده از مانتوهای تنگ دیگر گذشته است.مانتوهای تنگ نه تنها جذاب نیستند بلکه مشکلاتی را هم به وجود می اورند از جمله ان ها چروک شدن زیاد ان هاست که این خود معضلی به شمار می اید.

 

مدل-مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

حال که صحبت تنگ بودن مانتوها را به میان اوردیم بهتر است در مورد کوتاه بودن مانتوها نیز بحث کنیم. مانتوهای کوتاه نیز جذابیت خود را از دست داده اند اگر شما می خواهید مانند یک خانم متشخص به نظر بیایید بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که حداقل قد آن تا روی زانو باشد حتی یک وجب از روی زانو پایین تر.

رنگ نیز از ویژگی های مهم در انتخاب مانتو است .شما از هر رنگی که دوست دارید می توانید استفاده کنید اما بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که نیاز به شست و شوی کم تری دارند یا به عبارت عامیانه همه جایی ترند. اگر می خواهید از رنگ های دیگر استفاده کنید نیز بهتر است ان را با در دیگر ایتم های موجود در استایلتان ست کنید.منظور از ست این نیست که همه ایتم های استایل شما به یک رنگ باشد بلکه بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که با هم تناسب دارند مانند طوسی و صورتی یا قرمزو مشکی.

یکی از ویژگی هایی که برای انتخاب مانتوی مناسب نقش اساسی دارد فصلی است که می خواهید مانتو را استفاده کنید است.برای مثال در فصل های تابستان باید از جنس های لطیف و خنک نخی استفاده کرد ویا در فصل زمستان می توانید از مانتوهایی با جنس مخمل سوئیت و یا مخمل های کبریتی بهره برید.

 

مدل-مانتو-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل مانتو مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو شیک و باکلاس-مدل مانتو مجلسی با پارچه کرپ-مدل مانتو مجلسی مشکی-مدل مانتو مجلسی جدید-مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ-مدل مانتو مجلسی با گیپور  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.