عبا عربی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


عبا عربی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای عربی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا دخترانه جدید-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-عکس عبا عربی مجلسی-عبای زنانه ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای عربی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا دخترانه جدید-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-عکس عبا عربی مجلسی-عبای زنانه ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

عبا عربی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای عربی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا دخترانه جدید-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-عکس عبا عربی مجلسی-عبای زنانه ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت عبا عربی مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

عبا-عربی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است و به همین دلیل در انتخاب یک مانتوی مناسب بایستی دقت کافی داشت به خصوص در مورد مانتو های مجلسی و که قیمت بالایی دارند. شما در مجالس مهم مانند عقد یا عروسی یا حتی هنگام عذارای‌های رسمی بهتر است از این نوع مانتوها استفاده کنید و به طور ویژه و خاص در جمع نزدیکانتان بدرخشید. البته شما می‌توانید از عبا یا مانتو عبایی نیز استفاده کنید.

مانتو عبایی نسبت به مانتو های معمول (یعنی مانتو های کژوال و یا رسمی) دارای قیمت بالاتری هستند و گاها قیمت آنها از یک دست لباس مجلسی هم بالاتر می رود ، زیرا این مانتو ها برای داشتن جلوه ای خاص و متفاوت، معمولا هنر دست روی آنها اجرا شده است، ظریف کاری هایی چون نظیر مروارید دوزی، گلدوزی، تکه دوزی و گیپوردوزی.

معمولا مانتو های عبایی را کمتر در مغازه ها و بازار پیدا می کنید و بیشتر توسط مزون ها بصورت سفارشی برای مشتریان دوخته می شوند. نمونه ای از این مانتو های مزونی را در فرش قرمز جشنواره ها و یا اکران فیلم های سینمایی دیده ایم که به لحاظ جذابیت ظاهری و قیمت دست کمی از یک لباس شب را نداشته اند.

چه برای مانتو عبایی و چه لباس های دیگر این یک قاعده کلی است که پوشش خود را بایستی بر حسب موقعیت مکانی و زمانی انتخاب کرد. برای یک مهمانی و مراسم شب رسمی پوشیدن یک مانتو معمولی اصلا مناسب نیست و سعی کنید از قبل یک مانتو عبایی برای خود تهیه کرده باشید.

مانتو عبایی نیز همانند لباس های شب مطابق با جدیدترین مدهای روز طراحی و دوخته می شوند. پس همان دقتی که برای انتخاب لباس شب خود دارید بایستی در مورد مانتو عبایی نیز همان نکات را رعایت کنید. انتخاب مانتو عبایی بستگی به قد و اندازه و استایل اندام شما دارد و هنگام خرید مانتو نباید اندام، قد و ظاهرتان را نادیده بگیرید. برای خرید عبا یا مانتو عبایی به نکات زیر توجه کنید:

1. در نظر گرفتن بودجه خود جهت خرید مانتو عبایی: همانطور که گفتیم مانتو های عبایی قیمت بالایی دارند پس در خرید آن ها دقت کنید. به راحتی نمی توان مانتو فعلی خود را کنار گذاشته و به دنبال یک جایگزین مناسب تر بود. اگر در بودجه خود محدودیت دارید بجای خرید یک مانتو خیلی لوکس گران، دو عدد مانتو با قیمت پایینتر را خریداری کنید تا بتوانید آنها را با دیگر لباس های خود ست کرده و در نتیجه در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

معمولا تعداد شال، روسری و شلوار های کمد لباس شما بیشتر از تعداد مانتو ها است ضمن اینکه این لباس ها قیمت کمتری هم نسبت به یک مانتو دارند. پس دست شما برای ست کردن باز است. مانتوهایی که روی آنها سنگ دوزی انجام شده قیمت بالاتری دارند. اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جوی کنید، توصیه می کنیم که کمتر سراغ این دسته از مدل ها بروید و جایگزین های ارزان تری برای آنها انتخاب کنید.

یک نکته مهم در انتخاب مانتو عبایی این است که تزیینات مانتو عبایی نباید زیاد از حد شلوغ باشد وگرنه ظاهری اغراق آمیز و زننده خواهد داشت. اگر فردی هستی که سادگی را ترجیح می دهید مانتو های گیپور دار برای شما مناسب تر است زیرا مانتوهای گیپور دار و یا گلدوزی شده معمولا نیازی به سنگ دوی ندارند.

2. انتخاب محل مناسب جهت خرید مانتو عبایی: معمولا خانوم هایی که به دنبال مانتو های مزونی هستند برای داشتن ظاهری کاملا متفاوت با دیگران به سراغ گرانترین مزون ها می روند. اما خرید از چنین مزون هایی همیشه به معنای خاص ترین و شیک ترین مانتو نیست.

در واقع شما باید به دنبال تولید کننده ای باشید که با تکنیک طراحی مانتو با توجه به فاکتور ها و معیارهای مختلف آشنایی داشته باشد. تولیدی حریران در زمینه طراحی و تولید عبا و مانتو عبایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به شما هموطنان خدمت می‌دهد. مانتویی که با توجه به خصوصیات فیزیکی بدن شما طراحی شده باشد و از نظر رنگ چهره و میمیک صورت کاملا همخوانی داشته باشد، مناسب ترین گزینه برای شما است.

3. انتخاب رنگ مانتو عبایی: برای انتخاب رنگ مانتو حتما رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید. همچنین رنگی را انتخاب کنید که بتوانید آن را با کیف و کفش های خود ست کنید. مزیت مانتو های عبایی مشکی این است که با لباس های رنگی دیگر به خوبی قابل ست کردن است. ضمن اینکه سنگ دوزی و تکه دوزی روی زمینه مشکی نمای بیشتری خواهد داشت. همچنین رنگ مشکی را برای موقعیت های مختلف زمانی و مکانی می توان استفاده کرد : چه مراسم روز و چه مراسم شب.

4. مانتو های عبایی مناسب برای عقد و عروسی: مانتو های مخصوص محضر و مراسم عقد نیز نمونه ای از مانتو های عبایی است. معمولا رنگ های روشنی چون کرمی، سفید و صورتی دارند که با تزییناتی چون تور، گیپور و مروارید همراه هستند.

این مانتو ها را عروس خانوم ها می توانند با شلوار کرپ و یا دامن و شال های مجلسی ست کنند. استفاده از کفش های پاشنه بلند و کیف های کلاش با این مانتو ها بسیار شیک است.

معمولا چون مانتوهای عقد نسبت به دیگر مانتو های مجلسی به دفعات کمتری پوشیده می شوند، توصیه می شود که هزینه بالایی برای آنها صرف نکنید. یک راه صرفه جویی در مانتو های عبایی این است که به جای سنگ دوزی و مروارید دوزی مدل هایی را انتخاب کنید که با شکوفه های ریز تزیین شده اند.

5. انتخاب مانتو عبایی مناسب با توجه به قد ، سایز و وزن: مانتو های عبایی اکثرا با قد بلند طراحی می شوند. اگر قد شما کوتاه است، توصیه میکنیم که حتما از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. به هرحال کفش پاشنه بلند جز جدایی ناپذیر میهمانی های شب است.

معمولاً عبا عربی مجلسی دارای ویژگی‌های زیر است:

شیک و ساده: عبا‌ها عمدتاً دارای طراحی‌های ساده و شیک هستند. آنها بدون تزیینات نامتعارف و چاپ‌های بزرگ می‌باشند.

رنگ‌ها: رنگ عبا‌ها معمولاً سیاه است، اما گاهی اوقات به رنگ‌های دیگر نیز دیده می‌شوند. انتخاب رنگ به سلیقه شخصی و منطقه ممکن است متغیر باشد.

جنس مواد: عبا‌ها معمولاً از پارچه‌های متنوعی مانند پنبه، ابریشم، نخ و یا مخلوط‌هایی از این مواد ساخته می‌شوند.

حجاب: بسیاری از زنان عبا را با حجاب می‌پوشند. حجاب معمولاً یک پارچه بزرگ است که بر سر قرار می‌گیرد و به عنوان قسمتی از عبا تعبیه می‌شود.

مناسبت‌ها: عبا‌ها به عنوان لباس‌های رسمی در مناسبت‌های مختلفی مانند مراسم عروسی، مراسم دینی، مراسم عزاداری و مراسم‌های خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

عبا-عربی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

عبا عربی مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای عربی-مدل عبا عربی سنگ دوزی شده-مدل عبا ساده و شیک-مدل عبا دخترانه جدید-خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی-عکس عبا عربی مجلسی-عبای زنانه ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.