شومیز دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کوتاه-خرید شومیز دامن مجلسی-شومیز مجلسی-شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مشکی-خرید اینترنتی شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کوتاه-خرید شومیز دامن مجلسی-شومیز مجلسی-شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مشکی-خرید اینترنتی شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کوتاه-خرید شومیز دامن مجلسی-شومیز مجلسی-شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مشکی-خرید اینترنتی شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

بلوز و دامن یا شومیز و دامن جزو جدایی ناپذیر استایل های بانوان در مهمانی ها و مجالس و حتی استایل خیابانی است.  اگر به تازگی بلوز یا دامن خریده اید و نمی دانید آن را چگونه ست کنید با ما همراه باشید. ست کردن بلوز و دامن یک قانون کلی دارد:

1) دامن‌های کوتاه یا بلند و تک رنگ خود را با بلوز‌های رنگی و نقش دار ست کنید.

2) دامن‌های نقش دار و چین دار خود را با بلوز‌های ساده و بلند ست کنید.

حتما به این نکته توجه کنید اگر بلوز یا شومیز خود را روی دامن می اندازید هرگز دامن بلند و یا گشاد نپوشید که اصلا جالب نمیشود و بسیار زشت به نظر خواهید آمد.

شومیز زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

در ادامه این مقاله چند استایل جذاب و چشمگیر به همراه شومیز مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. شومیز مجلسی گلدار و دامن جین کوتاه: دامن جین کوتاه یک لباس جذاب تابستانه است که بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه به این لباس علاقه خاصی دارند. ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم‌هایی است که به استایل‌های منحصر‌به‌‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

۲. شومیز سنتی و دامن بلند زنانه: ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت دارد که در بیشتر مواقع از چشم خانم‌ها دور می‌ماند. از این جهت اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شومیز طرح‌دار سنتی و دامن بلند به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت، انتخاب چشم‌گیری خواهد بود.

۳. شومیز یقه قایقی و دامن زنانه: شومیز یقه قایقی یکی از زیباترین طراحی‌های یقه لباس محسوب می‌شود که شما می‌توانید با کمک زیورآلات همچون گردنبند ظاهر خود را زیباتر کنید. همچنین خانم‌هایی که پایین‌ تنه پرتری نسبت به بالا تنه دارند، می‌توانند با پوشیدن شومیز یقه قایقی توجه را به صورت و بالا تنه خود جلب کنند و جذاب‌تر شوند.

دامن انواع گوناگونی دارد و اگر می‌خواهید شومیز مجلسی به تن کنید، حتما از دامن مجلسی بهره‌مند شوید تا استایل‌تان رسمی و جذاب‌تر شود. معمولا برای مهمانی و مراسم‌های نیمه رسمی، دامن مجلسی انتخاب مناسب‌تری نسبت به شلوار است.

 

شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

۴. شومیز مجلسی حریر و دامن خال خالی: اگر می‌خواهید استایل به‌روز و مدرنی را تجربه کنید، دامن خال خال انتخاب جذابی خواهد بود. مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به‌فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهرتان چشم‌گیرتر شود، یک کیف دوشی مینیمال یا کوچک به همراه کفش مجلسی انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

۵. شومیز مجلسی دخترانه و شلوار جین: با این حال شما می‌توانید مدل شومیز دخترانه و شلوار خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای مثال ست شومیز خال خالی یا راه راه به همراه شلوار جین زاپ‌دار و کفش کتانی سفید انتخابی بی‌نظیر برای مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

ویژگی‌ها شومیز دامن مجلسی:

  • جنس و بافت
  • طراحی و زیورآلات
  • طراحی یقه و آستین
  • طول دامن متغیر نسبت به هر سلیقه
  • مناسب برای مناسبت‌ها

 

شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز دامن مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کوتاه-خرید شومیز دامن مجلسی-شومیز مجلسی-شومیز دامن کلوش-شومیز دامن مشکی-خرید اینترنتی شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.