چادر دخترانه جدید | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


چادر دخترانه جدید | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

چادر دخترانه جدید - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چه مدل چادری زیباتر است-چادر عربی-چادر لبنانی-قیمت چادر مشکی در مشهد-چادر ملی جدید-مدل چادر جدید-چادر دانشجویی-چادر دانشجویی ارزان قیمت وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



چادر دخترانه جدید - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چه مدل چادری زیباتر است-چادر عربی-چادر لبنانی-قیمت چادر مشکی در مشهد-چادر ملی جدید-مدل چادر جدید-چادر دانشجویی-چادر دانشجویی ارزان قیمت  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

چادر دخترانه جدید - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چه مدل چادری زیباتر است-چادر عربی-چادر لبنانی-قیمت چادر مشکی در مشهد-چادر ملی جدید-مدل چادر جدید-چادر دانشجویی-چادر دانشجویی ارزان قیمت  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر دخترانه جدید در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

چادر-دخترانه-جدید-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر به عنوان یکی از پوشش های مناسب و برتر در میان زنان مسلمان شناخته شده است رنگ، طرح و تزئینات چادر در هر منطقه و شهری برخاسته از سلیقه و نگرش زنان آن ناحیه است و از شهری به شهری دیگر متفاوت بوده است. با ورود اسلام اموی به ایران، فرهنگ ظاهر اسلامی، تحت تأثیر بخشی از تعصبات جاهلی عربی، مردم را دچار زدگی از اسلام می کند، تا زمانی که فرهنگ شیعی و علوی در ایران جا می افتد.

در زمان صفویه بود که آئین شیعی برای اولین بار آیین رسمی مسلمانان ایران می شود. در آن دوره، چادرهای ایرانی؛ اندرونی و بیرونی بودند. چادر اندرونی همان چادر نماز یا نیم دایره ای است که امروزه خانم ها به سر می کنند. در آن زمان تنها برای اندرونی و نماز استفاده می شد و برای فعالیت اجتماعی و برونی چادر کمری یا قجری که چادر اصیل ایرانی است، استفاده می شود. در حال حاضر هم این مدل های چادر در بین دختران و بانوان ایرانی وجود دارد. در ادامه تعدادی از چادر‌های رایج بین دختران و بانوان ایرانی را معرفی می‌کنیم:

1) چادر ساده: این چادر را همگان می‌شناسند. چادری که از یک قواره پارچه یعنی 5/4 متر با عرض 115- 110 سانت به صورت دو تکه دوخته می شود. اگر عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود. برخی از خانم‌ها برای این که راحت تر بتوانند آن را روی سر نگه دارند به آن کش می زنند. برخی هم برای این‌که ساده نباشد، نوار تزئینی روی لبه چادر می دوزند.

2) چادر ملی: چادر ملی از آن دست چادرهایی بود که با آمدنش، بلافاصله موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد که البته تعداد موافقان بیشتر بود. چون به سرعت گسترش یافت. موافقان معتقد بودند که این چادر به خانم ها آزادی عمل بیشتری می دهد، بدون آنکه لازم باشد چادرشان را نگه دارند.

3) چادر دانشجویی یا خبرنگاری: چادر دانشجوئی تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند.

در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی می باشد. امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر، در صورت عدم رو گیری بر روی سر می ماند.

4) چادر کمری: چادر کمری یا همان قجری که مانند پیراهن از سر پوشیده می شود از پشت یک سرده است، ولی از جلو دو تکه به نظر می رسد. ای چادر با کمربندی از پشت گره می خورد. به همین خاطر از سنگینی چادر گرفته می شود.

قسمت بالایی که دسته های چادر است با کش روی سر ثابت شده و بلندی آن تا زانو می رسد. اگر شخص رو بگیرد، دو تکه بودن آن مشخص نمی شود. در مدلی از آن، قسمت بالا مثل یک مقنعه آستین دار است. مقدار پارچه این چادر به اندازه چادر ساده است.

 

چادر-دخترانه-جدید-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

برای شستشوی چادر، به چه نکاتی توجه کنیم؟ برای خانم های چادری پرکاربردترین لباس همان چادر است که اتفاقا بیش از سایر پوشش ها در معرض آلودگی ها قرار دارد.  از سوی دیگر، پارچه های چادر به‌رغم مقاومت بالا خیلی زود بر اثر شستشوی غیراصولی آسیب می بیند. همه این عوامل باعث می شود نکته هایی را هنگام شستن این پارچه ها رعایت کنیم تا عمر آنها را افزایش دهیم.

پارچه های مشکی از هر جنسی که هستند، نباید با آب جوش شسته شوند. شستشو​ با آب داغ، مقاومت چادر را کم می کند و به آن حالت کهنه بودن می دهد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی دمای آب باید زیر 60 درجه باشد، چرا که پارچه ها هنگام برخورد با آب ولرم یا سرد رنگ کمتری از دست می دهند. سعی کنید هنگام شستشوی چادر از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و آن را با دست بشویید.

اگر می خواهید از مواد شوینده استفاده کنید، فکر مواد قوی و قلیایی را از سرتان بیرون کنید. استفاده از مایع ظرفشویی اغلب باعث شفافیت پارچه های مشکی می شود. هنگام شستشو، مواد نرم کننده را فراموش نکنید، چون که پارچه های مشکی بعد از تماس با آب، خاصیت الکتریسیته پیدا می کنند و به لباس های شما می چسبند. این مواد کار شما را هنگام اتوکشی هم راحت می کند.

هنگام پهن کردن چادر برای خشک شدن، آن را در معرض نور​مستقیم آفتاب قرار ندهید. این کار رنگ پارچه های مشکی را بور و کمرنگ می کند. ضمن آنکه چادر را به صورت مرتب و صاف پهن کنید و از چلاندن آن خودداری کنید، تا راحت تر اتو شود.

تماس مستقیم اتو با چادر مشکی موجب می شود روی آن برق بیفتد، از این رو بهتر است از یک پارچه سفید نخی استفاده کنید. آن را روی چادر قرار دهید تا اتو مستقیما با چادر بر​خورد نکند. هنگام اتو کردن، اتو را در حالت بخار قرار دهید.

در انتخاب پارچه برای چادر، نوع جنس پارچه یک عامل مهم است که می‌تواند به تجربه حجاب شما تاثیر بگذارد. هر جنس پارچه معمولاً در شرایط خاصی استفاده می‌شود و وزن پارچه نیز متفاوت است. قبل از انتخاب پارچه، باید مشخص کنید که چادر را برای کدام محیط یا فعالیت می‌خواهید استفاده کنید؟ آیا برای دانشگاه، اداره، رانندگی، خرید یا مجالس و مهمانی است؟

پارچه‌های مجلسی معمولاً دارای طرح‌های برجسته و شگفت‌انگیز هستند. ضخامت چادر مجلسی بسته به طرح‌ها و جزئیات آن‌ها متفاوت است و رنگ آن‌ها ممکن است کمی براق تر باشد. در طراحی چادرهای مجلسی، از حاشیه‌های طرح‌دار و کار شده نیز استفاده می‌شود که زیبایی و شیکی چادر را بیشتر می‌کند. این حاشیه‌ها می‌توانند با رنگ چادر تطابق داشته باشند یا از رنگ‌های متضاد باشند. به همین دلیل، پارچه‌های مجلسی به نامشان شهرت دارند و بیشتر در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

چادر-دخترانه-جدید-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر دخترانه جدید - در این نوشته کوتاه در مورد چه مدل چادری زیباتر است-چادر عربی-چادر لبنانی-قیمت چادر مشکی در مشهد-چادر ملی جدید-مدل چادر جدید-چادر دانشجویی-چادر دانشجویی ارزان قیمت  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.