چادر مشکی جدید 1402 | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


چادر مشکی جدید 1402 | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

چادر مشکی جدید 1402 - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر مجلسی شیک جدید-چادر مجلسی طرح دار-پارچه چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر جدید-مدل چادر لبنانی-چادر مجلسی نگین دار- وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



چادر مشکی جدید 1402 - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر مجلسی شیک جدید-چادر مجلسی طرح دار-پارچه چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر جدید-مدل چادر لبنانی-چادر مجلسی نگین دار-  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

چادر مشکی جدید 1402 - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر مجلسی شیک جدید-چادر مجلسی طرح دار-پارچه چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر جدید-مدل چادر لبنانی-چادر مجلسی نگین دار-  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مشکی در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

چادر-مشکی-جدید-1400-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر به عنوان یکی از اصیل‌ترین و عفیفانه‌ترین حجاب‌ها برای بانوان در ایران تلقی می‌شود. این پوشش به خانم‌ها زینت و زیبایی خاصی می‌بخشد و حتی کسانی که به طور روزمره از آن استفاده نمی‌کنند، به طور معمول چادری برای مراسمات و مناسبت‌های مختلف داشته و محفلی از عفیفانه‌ترین و اصیل‌ترین پوشش‌ها است.

در گذشته، خانم‌های محجبه و چادری اغلب از چادرهای ساده و معمولی استفاده می‌کردند که به راحتی توسط مادران و خانم‌های خانه‌دار دوخته می‌شدند. این چادرها به صورت گرد برش زده می‌شدند و مامان‌ها مهارت دوخت آن را داشتند تا برای خود و دخترانشان چادر بسازند. در آن زمان، چادرهای طرح‌دار یا از پارچه‌های کرپ، جزء مد‌ترین انتخاب‌ها بودند.

اما امروزه، با پیشرفت مد و فناوری، چادر به شکل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. انواع چادرهای مشکی نیز به تنوع بیشتری دست یافته‌اند و تولیدکنندگان با توجه به تقاضاهای مختلف، مدل‌های متنوعی ارائه می‌دهند. این مدل‌ها به علاوه ایجاد پوشش کامل برای بانوان، به صورت راحت و کاربردی طراحی شده‌اند تا خانم‌ها بتوانند در جلسات اجتماعی بهتر ظاهر شوند.

مهم است تا هر فرد بر اساس سلیقه و نیاز خود، یک مدل چادر را انتخاب کند. تنوع بالای مدل‌ها، به همه این امکان را می‌دهد که چادری را مطابق با سلیقه و استفاده‌های خود انتخاب کنند.

استفاده از چادر اصلی ترین و زیباترین حجاب برای بانوان محسوب می شود .چادر زینت و زیبایی خاصی به خانم ها می‌بخشد. حتی کسانی که به طور روزمره از چادر استفاده نمی کنند، حتما در کمد لباس هایشان چادری برای مراسمات مختلف اعم از عزاداری ها و شرکت در مجالس دارند. به طور کلی می توان گفت، پوشش خانم ها با چادر؛ یکی از عفیفانه ترین و در عین حال اصیل ترین پوشش ها است.

بیشتر خانم های محجبه و چادری در گذشته ها یعنی حدود 15 سال پیش از چادر های معمولی و ساده استفاده می کردند که دوخت ساده ای داشت. چادرهایی که به صورت گرد برش زده می‌شدند و همه‌‌ٔ مامان‌ها بلد بودند برای خودشان و دخترانشان چادر بدوزند.

نهایت مد در چادرها، به پارچه چادری‌های طرح‌دار یا کرپ خلاصه می‌شد و این نهایت به روز بودن،  محسوب می‌شد. حالا حدود پانزده سال است که چادر دیگر تنها، چادر معمولی نیست. برای خودش دنیای پر  پیچ و خمی دارد. که برای خریدش باید تحقیق و بررسی کرد و مدل مناسب را انتخاب کرد.

هر روز مدل های جدید چادر به بازار می آید که علاوه بر اینکه پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می کند ، استفاده از آنها نسبت به چادر معمولی راحت ترو کاربردی است و خانم ها با پوشیدن آنها بهتر می توانند در اجتماع ظاهر شوند. امروزه تنوع چادر مشکی زنانه خیلی بالا رفته و تولید کنندگان متناسب با درخواست مشتری، اقدام به تولید چادرهای مشکی زیادی کرده اند.

 در ادامه مدل‌های مختلف چادر را معرفی می‌کنیم و از خوبی‌ها و بدی‌هایشان می‌گوییم. که هر کس متناسب با سلیقه و نیاز خود میتواند یکی از این مدل ها را انتخاب کند.

1) چادر ساده  یا چادر سنتی: چادر معمولی یا همان چادر گرد ، چادر ساده  ای به شکل نیم دایره است و چادر اصیل ایرانی محسوب میشود و یکی از پرطرفدارترین‌ چادرها میان بانوان است. این چادر تا دهه ۸۰ چادر محبوب قشر محجبه بود. حتی خانم‌هایی که همیشه چادر سر نمیکنند هم یک چادر معمولی در کمدشان دارند. چادر ساده‌ای که به عقیده خیلی‌ها شیک‌ترین است .

اما واقعیت این است که هنگام خرید، بچه داری، گرفتن چتر و هل دادن کالسکه، دست و پا گیر است. اما حجاب خوبی دارد. هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. آدم را خیلی چاق نشان نمی‌دهد و در عین حال شیک است. اما با طراحی چادرهای آستینی استفاده از آن در فعالیت های روزمره کمتر شده است و بیشتر درمجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر چادر را برای فعالیت روزمره میخواهید با توجه به اینکه کنترل این چادر سخت است خرید آن را به شما پیشنهاد نمیکنیم. البته برخی به دلیل علاقه به این سبک چادر یا راحت بودن با آن، حاضر نیستند به هیچ قیمتی آن را کنار بگذارند و برای راحتی بیشتر به آن کش میدوزند. برخی هم قسمت جلویی چادر را تا روی شکم میدوزند تا هنگام خرید جلوی آن باز نماند.

این چادر هرگز اندام شما را دقیق نشان نمی دهد و مناسب برای بانوان با هیکل درشت و چاق است. برای دوخت چادر معمولی یا چادر گرد به ۴.۵ متر پارچه با عرض ۱۱۰ الی ۱۱۵ سانتیمتر نیاز است. درصورتی که عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود.

 

چادر-مشکی-جدید-1400-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

2) چادر دانشجویی: چادر دانشجوئی تقریبا شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند.

در چادر مدل دانشجویی قسمتی از آستین مانتو شما مشخص می‌شود. قسمت جلو چادر به طور کامل باز است و ایده خوبی برای استفاده در مهمانی خواهد بود. اما ایرادی که دارد این است موقعی که برای برداشتن چیزی دست را دراز کنید، حس می‌کنید چادر کشیده می‌شود و  راحت نیست. اما در کل خیلی مرتب و شیک به نظر می آید.

چادر دانشجویی واقعا مناسب دانشجو‌هاست و برای حمل کتاب و یا کیف کاملاً مناسب است. اما برای افراد شاغل پیشنهاد مناسبی نیست، چون حرکت دست را کمی محدود می‌کند.

در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی میباشد. امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سر، در صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. برخی از تولیدی ها در قسمت شکاف یک مچ ۵ سانتی تعبیه میکنند و برخی دیگر با نوار تزئینی به آن جلوه میبخشند .

3) چادر ملائکه: این چادر شبیه چادر دانشجویی بدون مچ است با این تفاوت که زیر قسمت خروجی دستها، برشی شبیه کیمونو خورده و این تغییر فرم زیباتری نسبت به دانشجویی ساده به آن داده بطوریکه مورد استقبال بانوان جوان قرار گرفته است.

4) چادر عربی اصیل: این مدل چادر از پرطرفدارترین و شیک ترین مدل های چادر است که طرح اصلی آن متعلق به عراق بوده ولی با نام‌های « چادر جده» یا «عربی اصیل» نیز شناخته می شود. این چادر نیز مانند اغلب چادرهای عربی آزاد و راحت است. این چادر بدون زیپ و دکمه و کش میباشد اما برخی بانوان برای راحتی بیشتر به آن کش میدوزند.

اگر به دنبال یک چادر بسیار گشاد و شیک هستید چادر عربی گزینه مناسبی برای شما محسوب میشود. برخی تولیدکننده های چادر به این مدل یک مچ ده سانتی اضافه کرده و با نام چادر عربی مچ دار آن را عرضه میکنند. بیشتر چادرهای کارشده و مجلسی از نوع چادر عربی هستند . انواع گلدوزی ، مروارید دوزی ، انواع نگین ، تکه دوزی و .... همگی خرج کارهایی است که بیشترین اجرا را بر روی چادر عربی دارند.

 

چادر-مشکی-جدید-1402-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر مشکی جدید 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد چادر مجلسی شیک جدید-چادر مجلسی طرح دار-پارچه چادر مشکی جدید-مدل چادر جدید-چه مدل چادری زیباتر است-مدل چادر جدید-مدل چادر لبنانی-چادر مجلسی نگین دار-  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.