مدل چادر عربی جده | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل چادر عربی جده | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل چادر عربی جده - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر جده-مدل چادر عبایی مجلسی-مدل چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل-چادر جده مجلسی-قیمت چادر جده در مشهد-مدل چادر جدید-چادر جده صدفی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل چادر عربی جده - با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر جده-مدل چادر عبایی مجلسی-مدل چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل-چادر جده مجلسی-قیمت چادر جده در مشهد-مدل چادر جدید-چادر جده صدفی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل چادر عربی جده - با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر جده-مدل چادر عبایی مجلسی-مدل چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل-چادر جده مجلسی-قیمت چادر جده در مشهد-مدل چادر جدید-چادر جده صدفی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر عربی جده در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

مدل-چادر-عربی-جده-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر عربی جده، سبکی از چادر عربی است که روی سر کش ندارد و بانوان به سلیقه خود کش می اندازند. اگر خانمی که این مدل را پوشیده است دستهای خود را به طرفین باز کند، چادر از سر مچ یک دست تا سر مچ دست دیگر را کاملا پوشانده است. این مدل معروف به عبا یا جده است.

بانوان جوان و شیک پوش، با بکار بردن روش های جدید بستن روسری های بلند زیر چادر عربی اصیل، از این مدل چادر نهایت استفاده را می برند. این چادر بدون نقاب می باشد. به دلیل حجم زیاد پارچه جلو چادر کنار نمی روند و احتیاج به زیپ یا دکمه ندارند. بیشترین مقدار پارچه در آن بکار رفته است و در بین بانوان عرب محبوب ترین چادر است.

در حالت دستهای افتاده، کنار چادر بصورت دراپه جمع شده و حجم می گیرد. این چادر آستین ندارد و همچنین تزئین ندارد. زیپ یا دکمه نیز ندارد. به دو روش می توانید دکمه بزنید. روش اتصال دو لبه روی هم و یا روش ضربدری.

معمولا برای پوشین این چادر به ساق نیاز نیست و شاید افرادی که دست های بلندتری نسبت به دیگران دارند باید از ساق استفاده کنند. حمل کیف از زیر چادر انجام پذیر است و حمل کوله امکان پذیر نیست. حرکت دست ها در حالت افتاده راحت است و در سایر شرایط بانوان را زحمت می دهد.

البته خانم های لاغر و درشت اندام هر دو در این مدل چادر احساس پوشیدگی کامل دارند. اگر شما می خواهید چادر شما را لاغر نشان دهد، توصیه میکنیم این مدل را انتخاب نکنید و مناسب شما نیست.

به دلیل عدم وجود آستین این مدل برای شرایط تحصیل مناسب نیست، ولی از لحاظ زیبایی بانوان جوان آن را می پسندند. از لحاظ رعایت شئون اداری و تناسب نظرات مختلف وجود دارد ولی از لحاظ راحتی، بانوان را دچار زحمت می کند. در بین بانوان جوان شیک پوش همراه با روسری های بلند بسیار مورد توجه و محبوب است.

 

مدل-چادر-عربی-جده-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

به دلیل عدم وجود آستین این چادر هنگام رانندگی ممکن است به شما زحمت می دهد. از لحاظ زیبایی مورد قبول می باشد. از لحاظ کارایی و راحتی به دلیل نبود آستین بانوان را دچار زحمت می کند.

در تابستان، با رعایت پوشش مناسب در زیر چادر می توانید با انتخاب پارچه هایی مثل حریر اسود احساس خنکی بیشتری داشته باشید و در زمستان نیز به علت حجم پارچه تا حدودی البسه گرم را پوشش میدهد ولی با همه ی مدلهای البسه گرم تناسب ندارد.

تفاوت چادر عربی و چادر جده:

چادر عربی و چادر جده دو نوع پوشش مختلف هستند که در برخی از کشورها و فرهنگ‌های عربی توسط زنان به عنوان پوشش مخصوص استفاده می‌شوند. این دو نوع چادر تفاوت‌هایی در طراحی، سبک، مواد استفاده شده و نحوه‌ی پوشش دارند. در زیر تفاوت‌های اصلی بین چادر عربی و چادر جده آورده شده است:

چادر عربی:

طراحی: چادر عربی معمولاً یک پوشش بزرگ و مستطیلی است که بر سر زنان قرار می‌گیرد و بدن آن‌ها را از راس تا پا پوشش می‌دهد. در بسیاری از موارد، این نوع چادر دارای برخی تزیینات و الگوهای جذاب است.

استفاده از دست‌کمر: زنان معمولاً چادر عربی را با استفاده از دست‌کمر به بدن خود می‌بندند تا آن را در محل‌های عمومی و در حضور مردان ثابت نگه دارند.

چادر جده:

طراحی: چادر جده نیز یک نوع پوشش طویل و مستطیلی است، اما معمولاً کمی بزرگتر از چادر عربی است. این نوع چادر به‌عنوان یک پوشش رسمی تر و برای بیرون‌رفت در مناطق معینی که الزامات مشخصی را از زنان می‌طلبد، استفاده می‌شود.

استفاده از حلقه‌ها: چادر جده معمولاً دارای حلقه‌هایی در سر دسته است که زنان می‌توانند از آن‌ها برای نگه داشتن چادر در سر خود استفاده کنند. این حلقه‌ها به‌عنوان جایگزین دست‌کمر برای ثابت نگه داشتن چادر استفاده می‌شوند.

توجه داشته باشید که تفاوت‌ها ممکن است بسته به فرهنگ و منطقه متفاوت باشد و هر دو نوع چادر دارای ارزش‌های مذهبی و فرهنگی خاصی در جامعه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، هستند.

 

مدل-چادر-عربی-جده-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل چادر عربی جده - در این نوشته کوتاه در مورد چادر جده-مدل چادر عبایی مجلسی-مدل چادر عربی اصیل-قیمت چادر عربی اصیل-چادر جده مجلسی-قیمت چادر جده در مشهد-مدل چادر جدید-چادر جده صدفی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.