شومیز دامن کلوش | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن کلوش | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن خواستگاری-عکس شومیز و دامن-مدل بلوز دامن لاکچری-شومیز دامن کلوش کوتاه-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن شلواری-دامن بلند مدلدار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن خواستگاری-عکس شومیز و دامن-مدل بلوز دامن لاکچری-شومیز دامن کلوش کوتاه-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن شلواری-دامن بلند مدلدار  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن خواستگاری-عکس شومیز و دامن-مدل بلوز دامن لاکچری-شومیز دامن کلوش کوتاه-ست شومیز و دامن بلند-شومیز و دامن شلواری-دامن بلند مدلدار  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن کلوش در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

امسال در اکثر فروشگاه های لباس زنانه یا شبکه های اجتماعی فروش لباس، انواع مدلهای شومیز حریر مجلسی دیده می شود. ترکیب طراحی های زیبا، دوخت تمیز، لطافت پارچه حریر و رنگ های ملیح و گاه شاد آنها باعث شده شومیز های حریر مد شده و طرفداران زیادی داشته باشد. خصوصا اینکه آستین های بلند و یقه های بسته آنها با فرهنگ و سلیقه ایرانی در پوشش منطبق است.

آستین های کلوش مدتی است که در دنیای مد بسیار پرطرفدار بوده و انواع مختلفی از مدل های آستین توری و ابریشمی را می توانید به وفور در بازار مشاهده کنید.شومیز یکی از رایج ترین پوشش ها در میان زنان است. می توان گفت این لباس ها اولین انتخاب هر خانم و دختر ایرانی برای مهمانی ها و مجالس است.

در این میان بلوزهای لمه ، یقه قایق و آستین های پف دار ، آستین های کلوش و بلوزهای پولک دار از جمله این مدل های متنوع و جدید هستند.

راز شیک پوشی برای یک خانم با سلیقه و خوش پوش با شومیز خلاصه میشود. دقت کنید شومیز را میتوانید با شلوار و دامن ست کنید و در مهمانی بدرخشید. میتوانید شومیز را در انواع مدل پارچه های موجود تهیه کنید معمولا پارچه حریر در این نوع استایل بیشتر است.

شومیز و بلوزهای مجلسی از لباس های پرکاربرد در مراسم های مختلف هستند. حریر نوعی ابریشم نازک است که از الیاف طبیعی تهیه شده است. حریر دارای انواع مختلفی از قبیل حریر ساتن، کرپ حریر، حریر سیلم، حریر پرده ای و … می باشد.

 

شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

هر خانمی حداقل یک مدل شومیز در کمد لباس خود دارد زیرا شومیز یک لباس کاربردی و راحت است که می تواند برای مهمانی ها و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد ، شما به راحتی می توانید شومیز ها را با لباس های دیگر ست کنید و استایل شیک و زیبایی داشته باشید.

امسال آستین های کلوش بسیار مد شده و آستین های کلوش در بین خانم ها محبوب شده است. شومیز کرپ و حریر با آستین کلوش یکی از بهترین لباس ها برای مهمانی های زنانه است ، این نوع شومیز ها را می توان با شلوار جین و دامن های شیک ست کرد.

ترکیب آستین کلوش با پارچه های کرپ ، توری و ابریشمی کفش های منحصر به فردی را ایجاد می کند که قطعاً از آن خوشتان خواهد آمد.

شومیز دامن کلوش یک ست لباس زنانه است که از یک شومیز و یک دامن کلوش تشکیل شده است. شومیز معمولاً از پارچه‌های سبک مانند نخی یا ساتن دوخته می‌شود و دامن معمولاً از پارچه‌های سنگین‌تر مانند جین یا کتان دوخته می‌شود. ست شومیز دامن کلوش یک گزینه عالی برای روزهای گرم تابستانی است.

شومیز دامن کلوش را می‌توان به روش‌های مختلف ست کرد. می‌توانید آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف دستی مجلسی برای یک مهمانی شبانه ست کنید یا می‌توانید آن را با یک جفت کفش کتانی و یک کلاه آفتابی برای یک روز گشت و گذار در شهر ست کنید.

اگر به دنبال یک ست لباس شیک و راحت هستید، شومیز دامن کلوش یک گزینه عالی برای شما است.

در اینجا چند نکته برای ست کردن شومیز دامن کلوش آورده شده است:

  • برای اینکه ست شما شیک باشد، از پارچه‌های طرح‌دار یا رنگی استفاده کنید.
  • برای اینکه ست شما برازنده باشد، از الگوهای مناسب استفاده کنید.
  • برای اینکه ست شما دوخت خوبی داشته باشد، از نخ و سوزن مرغوب استفاده کنید.
  • برای اینکه ست شما زیبا باشد، آن را اتو کنید.

امیدوارم این اطلاعات به شما کمک کند تا ست شومیز دامن کلوش خود را ست کنید.

 

شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس