شومیز دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل دامن بلند راسته-قیمت شومیز دامن-ست شومیز دامن دخترانه-شومیز دامن ترک-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰ وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل دامن بلند راسته-قیمت شومیز دامن-ست شومیز دامن دخترانه-شومیز دامن ترک-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل دامن بلند راسته-قیمت شومیز دامن-ست شومیز دامن دخترانه-شومیز دامن ترک-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن بلند در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 شومیز-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز دامن بلند یک لباس شیک و زنانه است که می‌توان آن را در هر موقعیتی پوشید. این لباس معمولاً از پارچه‌های سبک و خنک مانند پنبه یا کتان ساخته می‌شود و دارای آستین بلند و دامن بلند است. شومیز دامن بلند را می‌توان با انواع مختلفی از کفش‌ها از جمله کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های تخت و صندل پوشید. این لباس را همچنین می‌توان با انواع مختلفی از اکسسوری‌ها از جمله گردنبند، گوشواره، دستبند و ساعت تزئین کرد.

شومیز دامن بلند یک لباس همه کاره است که می‌توان آن را برای هر مناسبتی پوشید. این لباس را می‌توان برای یک روز کاری، یک مهمانی و یا حتی یک مراسم رسمی پوشید. شومیز دامن بلند یک لباس راحت و شیک است که می‌تواند استایل شما را زیبا و جذاب کند.

شومیز-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دامن بلند در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا با لباس‌های مختلفی ست می‌شود. خصوصا اکثر بانوان تمایل دارند شومیز خود را با یک دامن بلند ست کنند. دامن ماکسی برای هر استایلی مناسب است و فرقی نمی‌کند که شما قد بلند یا قـد کوتاه و یا لاغر و چاق باشید زیرا این مدل از دامن‌ها برای همه خانم‌ها مناسب است. در این مقاله از حریران قصد داریم تا نکاتی درباره پوشیدن دامن بلند را برایتان ذکر کنیم.

دامن بلند از بهترین و شیک‌ترین لباس‌های زنانه است که برای همه مناسب بوده و می‌‌توان با اکثر لباس‌ها ست کرد. ولی با وجود تمام خوبی‌های دامن بلند، بعضی از خانم‌ها از پوشیدن آن‌ها ترس دارند. ولی اگر به چند نکته در مورد پوشیدن دامن بلند دقت کنید می‌توانید استایل شیک، جذاب و زیبایی با دامن بلند داشته باشید.

قد دامن بلند را باید بر طبق قد خودتان انتخاب کنید. کوتاه‌ترین مدل دامن بلند از قسمت مچ پا شش سانتی‌متر فاصله دارد و بلند‌ترین مدل آن حتی روی زمین هم کشیده می‌شود. دامن‌های بلند برای مکان‌هایی مانند خانه و مهمانی و مجلس و زمان بارداری و لباس بیرون هم استفاده می‌شود.

دامن‌ بلند مدل‌های متنوعی مثل تنگ، پیلی، کلوش، فون، ماهی و... دارد. اگر تصمیم دارید از دامن بلند در استایل و تیپ خود استفاده کنید این مطلب برایتان بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

استایل متناسب با دامن بلند چیست؟

1) خانم‌های قد کوتاه: خانم‌های قد کوتاه بهتر است دامن‌ بلند تیره را با بلوز روشن ست کنند. برای اینکه قدتان بلند‌تر به نظر برسد بهتر است بلوز یقه هفت و کمربند بپوشید.

2) خانم‌های قد بلند: خانم‌های قد بلند بهتر است با دامن بلند بلوزی که بلندی آن تا روی باسن است را استفاده کنند و حتی می‌توانند از پیراهن با دکمه که روی کمر آن گره می‌خورد نیز استفاده کنند. بانوان قد بلندی که لاغر هم هستند بهتر است از دامن بلند تنگ استفاده کنند.

 

شومیز-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

استایل دامن بلند با کفش چگونه است؟ باید دامن بلند و کفش همرنگ هم باشند در غیر این صورت باید از کفش با رنگ‌ خنثی استفاده کنید. برای خانم‌های قد کوتاه استفاده از دامن‌های بلند و کفش‌ پاشنه بلند انتخاب درستی برای بلندتر به نظر رسیدن قد است.

استفاده از کفش صندل به همراه دامن‌های بلند استایل زیبایی برای تابستان است. با دامن‌ بلندی که جنس آن نرم و حریر است نباید بوت بپوشید. کفش کتانی به همراه دامن‌های بلند نیز استایل شیکی می‌سازد.

شومیز دامن بلند - در این نوشته کوتاه در مورد مدل دامن بلند راسته-قیمت شومیز دامن-ست شومیز دامن دخترانه-شومیز دامن ترک-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن کلوش-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.