شومیز دامن برای خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز دامن برای خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز دامن برای خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید لباس خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-لباس خواستگاری برای افراد چاق-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-خرید شومیز دامن خواستگاری وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن برای خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید لباس خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-لباس خواستگاری برای افراد چاق-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-خرید شومیز دامن خواستگاری  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز دامن برای خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید لباس خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-لباس خواستگاری برای افراد چاق-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-خرید شومیز دامن خواستگاری  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن برای خواستگاری در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 شومیز-دامن-برای-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز دامن یک گزینه عالی برای خواستگاری است. این لباس زنانه و جذاب است و می تواند به شما کمک کند تا احساس خاص و زیبا کنید.

هنگام انتخاب شومیز دامن برای خواستگاری، چند نکته را باید در نظر بگیرید:

رنگ: رنگ لباس شما باید با رنگ پوست و چشمان شما مطابقت داشته باشد. اگر پوست روشن دارید، لباس های روشن مانند سفید، صورتی و آبی را انتخاب کنید. اگر پوست تیره دارید، لباس های تیره مانند مشکی، سبز و بنفش را انتخاب کنید.

طرح: طرح لباس شما باید ساده و شیک باشد. از انتخاب لباس های شلوغ و پر زرق و برق خودداری کنید.

اندازه: لباس شما باید اندازه شما باشد. نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد.

در اینجا چند نکته برای ست کردن شومیز دامن برای خواستگاری آورده شده است:

از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. کفش های پاشنه بلند شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

از جواهرات ظریف استفاده کنید. جواهرات ظریف به لباس شما جلوه ای زنانه و جذاب می دهد.

آرایش ملایم داشته باشید. آرایش ملایم شما را زیباتر نشان می دهد.

با انتخاب یک شومیز دامن مناسب و ست کردن آن با کفش های پاشنه بلند، جواهرات ظریف و آرایش ملایم، می توانید ظاهری شیک و جذاب برای خواستگاری خود ایجاد کنید.

شومیز-دامن-برای-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

جلسه اول خواستگاری معمولا به صورت زنانه و فقط با حضور خانم ها برگزار میشود. همانطور که رسم خیلی از ما ایرانی هاست در جلسه اول خواستگاری فقط خانم ها مثل خواهر و مادر و یکی از اقوام نزیک آقا داماد به خانه عروس خانم میروند تا به شکلی صمیمی و غیر رسمی با عروس خانم و خانواده ایشان آشنا شوند و از آنجایی که در این مراسم آقایان حضور ندارند، دختر خانم میتواند با لباس های راحت تر و باز تر بدون حجاب ظاهر شود . برای انتخاب بهترین نوع پوشش جهت حضور در مراسم خواستگاری به نکات بیان شده در این مقاله توجه نمایید.

همانطور که در بالا اشاره شد خواستگاری را باید در دو جلسه برگذار نمود جلسه اول که به صورت زنانه است و برای شناخت است و جلسه رسمی که با حضور هم رمان آقایان خانم ها برگذار می شود.

لباس خواستگاری برای جلسه خواستگاری زنانه : در این جلسه آقایان حضور ندارند و شما میتوانید لباس های راحت تر مثل شومیز شلوار ، بلوز شلوار ، بلوز دامن ، کت و دامن سارافون دامن بر تن نمایید و البته همه این ها بدون شال و روسری و چادر و با یک آرایش ملایم پیشنهاد میشود .

لباس خواستگاری برای جلسه خواستگاری رسمی : در این جلسه به علت حضور آقایان مناسب تر آن است که از لباس های پوشیده به همراه شال و روسری و یا چادر استفاده کنید. کت و دامن بلند ، شومیز گشاد و دامن ، سارافون دامن ، تونیک مجلسی با دامن یا شلوار میتواند یکی از این انتخاب ها باشد. اما هر هر لباس پوشیده و شیک و دخترانه دیگری که حالت رسمی داشته باشد میتواند استفاده شود.

کدام لباس برای افرادی با قد بلند یا کوتاه در مراسم خاستگاری مناسب است؟ اگر قد بلندی دارید بهتر است شلوار گشاد و یا حتی دامن‌شلواری بپوشید. اما اگر قد کوتاهی دارید بهتر است شلوارتان راسته باشد و یا اینکه در قسمت ساق پا کمی تنگ شود. البته به این نکته دقت کنید که افراد چاق بهتر است از پوشیدن شلوار گشاد و چین‌دار در قسمت کمر خودداری کنند. زیرا آن‌ها را چاق‌تر نشان می‌دهد.

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توانید برای لباس شب خواستگاری به عنوان لباس پوشیده برای پوشش پایین‌تنه استفاده کنید دامن‌های پلیسه یا ترک است که علاوه بر پوشش خوب دارای جلوه‌ی زیبایی نیز هستند و تقریبا می‌توان گفت برای اکثر افراد مناسب است. اما افراد چاق بهتر است از دامن پلیسه استفاده کنند. همچنین اگر به پوشیدن دامن کوتاه نیز علاقه دارید می‌توانید از جوراب‌ شلواری‌های ضخیم نیز استفاده کنید. اما توجه کنید که افرادی که پاهایی چاق یا به طور کلی هیکل چاقی دارند مناسب تر آن است که از این گزینه برای لباس شب خواستگاری استفاده نکنند.

 

شومیز-دامن-برای-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-دامن-برای-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

بهترین لباس برای روز خواستگاری چیست؟ بهترین لباس برای مراسم خواستگاری لباسی است که شان شما را حفظ کند و شخصیت شما را نیز تا حدودی به نمایش بگذلرد و با پوشیدن آن لباس ، شخصیتتان زیر سوال نرود . بنابراین در انتخاب لباس برای این مراسم بایدبه نکاتی توجه نمایید که در ذیل برای شما عزیزان بیان نموده ایم:

1) لباس های مانند بلوز و دامن و پیراهن بهترین انتخاب برای مراسم خواستگاری هستند.

2) از پوشیدن شلوار، لباس سرتاسر مشکی، پارچه های گیپور و دانتل یا کار شده انتخابی مناسب برای این مراسم نیست.

3) از پوشیدن لباس جین چه شلوار و چه شومیز اجتناب کنید.

4) هرگز لباس های زنان جاافتاده یا لباس های مردانه نپوشید زیرا که شما دختر خانم هستید و این لباس ها مناسب سن و سال شما نیست.

5) هرگز دامنی را برای این مراسم انتخاب نکنید که خیلی کوتاه و روی زانو باشد.

6) جوراب شلواری خیلی نازک برای خواستگاری انتخاب نکنید .

7) اگر در زندگی لباس های راحت می پوشید و به پوشیدگی آن اهمیتی نمی دهید، در روز خواستگاری خلاف آن را عمل نکنید و ظاهر سازی نکنید .

8) اگر ظاهری پوشیده دارید در روز خواستگاری نیز ظاهر پوشیده خود را حفظ کنید.

9) لباس هایی را انتخاب کنید که دخترانگی تان را بیشتر نشان دهد تا خودتان در این لباس ها احساس راحتی کنید.

شومیز دامن برای خواستگاری - در این نوشته کوتاه در مورد خرید لباس خواستگاری-شومیز دامن برای خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-لباس خواستگاری برای افراد چاق-شومیز و دامن دخترانه نوجوان-خرید شومیز دامن خواستگاری  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.