شومیز ترکیبی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


شومیز ترکیبی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

شومیز ترکیبی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل شومیز ترکیبی گلدار و ساده-ژورنال شومیز حریر-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز دخترانه اینستا-مدل شومیز کرپ حریر گلدار-مدل شومیز ساده-مدل شومیز بلند مجلسی-بلوز شومیز مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز ترکیبی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شومیز ترکیبی گلدار و ساده-ژورنال شومیز حریر-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز دخترانه اینستا-مدل شومیز کرپ حریر گلدار-مدل شومیز ساده-مدل شومیز بلند مجلسی-بلوز شومیز مجلسی  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

شومیز ترکیبی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شومیز ترکیبی گلدار و ساده-ژورنال شومیز حریر-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز دخترانه اینستا-مدل شومیز کرپ حریر گلدار-مدل شومیز ساده-مدل شومیز بلند مجلسی-بلوز شومیز مجلسی  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز و دامن در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 شومیز-ترکیبی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز ترکیبی نوعی شومیز است که از ترکیب دو یا چند پارچه مختلف ساخته می شود. این شومیزها معمولاً برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد و چشمگیر طراحی می شوند.

انواع مختلفی از شومیز ترکیبی وجود دارد، از جمله:

شومیز چاپی: این شومیزها با چاپ های مختلفی مانند گل ها، حیوانات و طرح های هندسی تزئین شده اند.

شومیز طرح دار: این شومیزها با طرح های مختلفی مانند راه راه، شطرنج و چکمه تزئین شده اند.

شومیز ساده: این شومیزها با پارچه های ساده مانند پنبه، کتان و ابریشم ساخته می شوند.

شومیز ترکیبی را می توان با انواع مختلفی از لباس ها ست کرد، از جمله:

شلوار جین: این ترکیبی کلاسیک و شیک است که برای هر موقعیتی مناسب است.

لباس دامن: این ترکیبی زنانه و جذاب است که برای مهمانی ها و مراسمات مناسب است.

لباس کژوال: این ترکیبی راحت و کاربردی است که برای روزمره مناسب است.

شومیز ترکیبی یک لباس همه کاره است که می تواند در هر موقعیتی پوشیده شود. این شومیزها را می توان با انواع مختلفی از لباس ها ست کرد و ظاهری منحصر به فرد و چشمگیر ایجاد کرد.

شومیز-ترکیبی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

احتمالاً شما هم می توانید حدس بزنید که کلمه شومیز فارسی نیست. در حقیقت شومیز کلمه ای فرانسوی است که نوشتار و تلفظ اصلی آن chemise می باشد‌. معنای دقیق و مشخصی ندارد اما به صورت اجمالی همان معنای تی شرت است ، اگر شما این کلمه را به فرانسوی در اینترنت جستجو کنید مشاهده میکنید که طیف بسیار وسیعی از انواع بلوز و ژاکت را در بر میگیرد. اما این کلمه در زبان فارسی به نوع خاصی از لباس زنانه اطلاق می شود. درباره خود مدل شومیز شاید بشود گفت که همان لباس مردانه جلو باز می باشد که ویژه خانوم ها تولید و طراحی شده است.

این لباس در گذشته همانند یک پیراهن معمولی بود که برای خانوم ها به عنوان زیر لباسی برای جذب تعرق بدن و جلوگیری از عدم کثیف شدن لباس های اصلی و برای آقایان به عنوان یک لباس معمولی به همراه شلوار استفاده می شده. در دوره قرون وسطی بین خانوم ها و آقایان محبوب بوده و این طور که بنظر می رسد از نوعی پوشش روم که تونیکا نام داشته طراحی شده است.

در حال حاضر شومیز ها با پارچه هایی نظیر ریون ، حریر و گریپور در مدل های متفاوت تولید می شود و به عنوان لباسی برای شرکت مجالس دورهمی و یا مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید آن را با شلوار و یا دامن ست کنید. فارغ از هر سن و سالی شما می توانید این لباس را بپوشید. در ادامه تعدادی از انواع شومیز را برای شما شرح می‌دهیم:

1) شومیز بلند: یکی از مدل های شومیز نوع بلند آن است. شما می توانید این مدل از شومیز را با شلوار و یا جوراب شلواری ست کنید و در فصولی مانند بهار به منظور انجام کارهای روزانه به کار ببرید. این شومیز ها با جنس هایی مانند Silk و یا ابریشم طراحی می شوند.

2) شومیز مجلسی: این مدل از شومیز به دلیل آن که در بخش شانه لباس از اپل استفاده شده ، بیشتر به یادآورنده نحوه پوشش خانوم های در دهه ۶۰ ایران می باشد. شما می توانید آن را با شلواری چسبان و یا دامنی کوتاه ست کنید. در ست کردن دامن با شومیز مجلسی، حتما توجه داشته باشید که رنگ شومیزتان حداقل به صورت رگه‌هایی در رنگ دامن حضور داشته باشد. در عکس های زیر می‌توانید ترکیب رنگی دامن‌های طراحی و تولید شده توسط حریران را مشاهده کنید.

 

شومیز-ترکیبی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز-ترکیبی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) شومیز مدل یقه هفت: یکی از مدل های دیگر شومیز است که در بخش پایینی یقه ی لباس به شکل هفتی و بخش دیگر با طرح ساده و یا دکمه دار به دور گردن بسته می شود. به خاطر آن که این مدل طرح به خصوصی در بخش یقه لباس دارد از وسایلی زینتی نظیر گردنبد به همراه آن استفاده نکنید در عوض گوشواره هایی با اندازه مناسب را به جای آن به کار ببرید.

4) شومیز مدل راه راه: یکی از ترندهای بهار سال ۹۷ و ۹۸ بوده این مدل که از پارچه های راه راه و به صورت عمودی طراحی شده‌. یک سارافن نخی سبک می تواند ست مناسبی برای این شومیز باشد.

5) شومیز مخمل: یکی از شومیزهایی که دست شما را برای ساخت استایل و ست های مختلف برای استفاده در کارهای روزمره و مجالس باز می گذارد شومیز مخمل است. همچنین می توانید در فصل بهار به همراه یک کفش پاشنه بلند هنگام شرکت در مهمانی ها و در فصل زمستان به همراه یک کت پشمی با شلوار جین استفاده کنید.

6) شومیز مدل جلو بسته: این مدل از شومیز در بخش جلویی لباس به شکل ضربدری از طریق بندیهایی بسته می شوند و قسمت میانه کمر شخص از بخش بالایی و پایینی آن تنگ تر می شود. به دلیل چین داشتن بخش پایینی لباس می تواند برای دختران جوان جذاب باشد.

7) شومیز حریر: یکی از انتخاب های مناسب برای دورهمی ها شومیزهای حریر در طیف کم رنگ و پاستلی می باشند. در برخی مدل ها طرح هایی با آستین بلند و کلوش و یا یقه حلزونی شلوغ به وفور دیده می شود. شما می توانید این نوع از شومیز را با دامن یا شلواری چسبان و رنگی تیره تست کنید.

شومیز ترکیبی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شومیز ترکیبی گلدار و ساده-ژورنال شومیز حریر-شومیز ترکیبی با گیپور-مدل شومیز دخترانه اینستا-مدل شومیز کرپ حریر گلدار-مدل شومیز ساده-مدل شومیز بلند مجلسی-بلوز شومیز مجلسی  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.