پیراهن زنانه اسپرت مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


پیراهن زنانه اسپرت مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

پیراهن زنانه اسپرت مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر پیراهن زنانه اسپرت-مدل پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن بلند-مدل پیراهن زنانه بلند-لباس مجلسی شیک-پیراهن زنانه شیک-مدل لباس مجلسی دخترانه بلند-جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پیراهن زنانه اسپرت مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات پیراهن زنانه اسپرت-مدل پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن بلند-مدل پیراهن زنانه بلند-لباس مجلسی شیک-پیراهن زنانه شیک-مدل لباس مجلسی دخترانه بلند-جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پیراهن زنانه اسپرت مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد پیراهن زنانه اسپرت-مدل پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن بلند-مدل پیراهن زنانه بلند-لباس مجلسی شیک-پیراهن زنانه شیک-مدل لباس مجلسی دخترانه بلند-جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه اسپرت مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه پیراهن کلیک کنید.

 پیراهن-زنانه-اسپرت-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پیراهن های اسپرت مجلسی را می توان با انواع شلوار، دامن و شلوارک ست کرد. این نوع پیراهن همچنین می تواند با انواع کفش، از جمله کفش های کتانی، کفش های پاشنه بلند و صندل ها ست شود.

پیراهن های اسپرت مجلسی یک انتخاب عالی برای خانم هایی هستند که می خواهند یک لباس راحت و شیک برای استفاده در فعالیت های روزمره و مناسبت های خاص داشته باشند. این نوع پیراهن می تواند به شما کمک کند تا استایلی زیبا و جذاب داشته باشید و در عین حال احساس راحتی کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب پیراهن اسپرت مجلسی مناسب آورده شده است:

به فرم بدن خود توجه کنید. اگر قد کوتاهی دارید، پیراهن های کوتاه و کمربند دار برای شما مناسب هستند. اگر قد بلندی دارید، پیراهن های بلند و مدل های پلیسه دار برای شما مناسب هستند.

به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر پوست روشنی دارید، رنگ های روشن مانند سفید، آبی و سبز برای شما مناسب هستند. اگر پوست تیره ای دارید، رنگ های تیره مانند مشکی، قرمز و بنفش برای شما مناسب هستند.

به استایل خود توجه کنید. اگر استایل رسمی دارید، پیراهن های ساده و شیک برای شما مناسب هستند. اگر استایل اسپرت دارید، پیراهن های طرح دار و رنگارنگ برای شما مناسب هستند.

 

پیراهن-زنانه-اسپرت-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اگر به یک مهمانی و یا عروسی اقوام دور دعوت شده اید و به شدت ذهنتان درگیر انتخاب لباس مجلسی شده است به شما پیشنهاد می دهیم که به مدلهای اسپرت فکر کنید. لباس مجلسی اسپرت یکی از پرطرفدارترین زیر مجموعه های لباس مجلسی ست که به دلیل سادگی در بین خانمها بسیار محبوب شده است. توجه کنید که لباس مجلسی حتماً نباید کار شده و مجلل باشد و یا حتماً نباید در طراحی و دوخت آن از پارچه های براق و پولک دار استفاده شده باشد.

اگر کمی در انتخاب مدل لباس اسپرت و اکسسوری‌های آن دقت کنید ظاهر زیبا و دلربایی خواهید داشت. تنوع و تفاوت در طرح، مدل و رنگ لباس مجلسی اسپرت به قدری زیاد است که گاهی اوقات ممکن است شما را دچار سردرگمی کند، پس قبل از خرید حتماً مدلهای اسپرت را بررسی کنید و مشخص کنید که می‌خواهید چه مدلی از آن را تهیه کنید. برای آنکه در این راستا به شما کمک کنیم انواع مدلهای لباس مجلسی اسپرت را در ادامه بررسی می‌کنیم.

امروزه شیک بودن در ساده بودن معنا پیدا میکند. به همین دلیل لباسهای ساده و فانتزی بسیار پرطرفدارتر از لباسها شلوغ و پر نقش و نگار است. امروزه طراحان از مدلهای ساده و ظریف برای طراحی و دوخت لباس مجلسی اسپرت استفاده میکنند. برای آنکه بتوانید ست اسپرت و زیبایی داشته باشید باید به جنس و رنگ پارچه، اندازه لباس و تناسب آن با فرم اندامتان توجه کنید. پارچه های براق انتخاب مناسبی برای طرح و مدل لباسهای اسپرت نیست. توجه کنید که اگر لباس کمی تنگ یا گشاد باشد ظاهری نازیبا به شما میدهد. برای آنکه تیپ اسپرت خود را خاص تر کنید بهتر است که از زیورآلات چوبی به جای زیور آلات طلا و نقره استفاده کنید.

دختران امروزی معمولاً شیفتۀ تیپ های اسپرت هستند و بر این باورند که استایل های رسمی و زنانه، سن آنها را بیشتر نشان میدهند. پارچه های راه دار و گلدار انتخاب بسیار مناسبی برای دوخت پیراهن های اسپرت است. لباس های اورال و یا همان جامپ سوییت ها نمونه ای از مدل لباس مجلسی شیک است که از سال 2018 ترند شد و جوانان و نوجوانان خیلی از آن استقبال کردند.

اگر قد بلند هستید سعی کنید که از اورال هایی که پاچه های تنگ دارند استفاده کنید و اگر قد متوسط دارید اورال هایی را انتخاب کنید که پاچه های دمپا دارند. اورال هایی که پاچه های راسته دارند مناسب کوتاه قدها می باشد. شومیز شلوار و یا بلوز و دامن از جنس های حریر، گیپور و یا نخ از دیگر انتخاب هاییست که می­توانید از آنها استفاده کنید.

برخی از خانم ها از لباس های پر زرق و برق و کار شده خسته شده اند و میخواهند که تنوعی در نحوۀ پوشش خود بدهند. پیشنهاد ما استفاده از لباس های ساده و اسپرت است زیرا استایل شیک و مدرنی به خانم ها میدهد. برخی از خانمها فقط با این هدف به سمت خرید لباس مجلسی اسپرت می روند که تنوعی در استایلشان ایجاد کنند، اما بعد از مدتی علاقه مند به این سبک لباس می شوند زیرا بسیار راحت و زیباست.

بلوز دامن و یا شومیز شلوار از محبوب ترین مدل های اسپرت در بین خانم هاست. بلوزهای آستین دار، بی آستین و یا دامن های بلند و کوتاه و یا تنگ و کلوش از انواع مدلهای اسپرت است که بسته به فرم اندامتان می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. دقت کنید که دامن های چین دار مناسب افراد چاق نیست و یا بلوزهای بی آستین مناسب افرادی که بازوان چاق و یا جوش دار دارند، نیست.

 

پیراهن-زنانه-اسپرت-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پیراهن-زنانه-اسپرت-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اگر به ترکیب رنگها آشنا هستید و شناخت کاملی از هارمونی رنگ ها دارید حتماً از این اطلاعات برای ست کردن رنگ اجزای لباستان استفاده کنید. تنوع در رنگ بلوز و دامن تاثیر شگرفی در روحیه شما خواهد گذاشت. توجه داشته باشید که سادگی دوخت و طرح و نقش پارچه از مهمترین ویژگی های لباس مجلسی ایرانی است که می توانید از آن ها برای داشتن ظاهری متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان استفاده کنید.

اگر از پارچه های ساده و یا گلدار با برش های ساده در طراحی مدل لباس مجلسی کوتاه استفاده شود استایل زیبا و منحصر به فردی به بانوان می دهد. بانوانی که پاهای خوش تراش و زیبایی دارند با این مدل لباس می توانند در مجلس بدرخشند. لباس مجلسی کوتاه انتخاب مناسبی برای خانم های کوتاه قد است. انتخاب اکسسوری در لباس های کوتاه بسیار مهم است. پوشیدن کفش های اسپرت و بند دار به همراه پیراهن های کوتاه استایل جذاب و زیبایی به شما میدهد. برای لباس های کوتاه حتماً از آرایش های لایت و ملایم استفاده کنید تا زیبایی شما دو چندان شود.

پیراهن زنانه اسپرت مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد پیراهن زنانه اسپرت-مدل پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن بلند-مدل پیراهن زنانه بلند-لباس مجلسی شیک-پیراهن زنانه شیک-مدل لباس مجلسی دخترانه بلند-جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.