ست شومیز و دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


ست شومیز و دامن بلند | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

ست شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن خواستگاری-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن ترک-شومیز دامن مشکی-عکس شومیز و دامن-خرید اینترنتی شومیز و دامن وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



ست شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن خواستگاری-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن ترک-شومیز دامن مشکی-عکس شومیز و دامن-خرید اینترنتی شومیز و دامن  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

ست شومیز و دامن بلند - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن خواستگاری-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن ترک-شومیز دامن مشکی-عکس شومیز و دامن-خرید اینترنتی شومیز و دامن  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز و دامن بلند در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز و دامن کلیک کنید.

 

ست-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل شومیز و دامن مجلسی از مدل های زیبای لباس مجلسی دخترانه است که مناسب پوشیدن در مراسم های دوره ای و جشن های ساده است. ست کردن شومیز های با دامن به استایل شیک مناسب خانم های جوان است. شومیز و دامن مجلسی که طی سال های اخیر در دنیای مد بسیار محبوب بوده و یکی از ترندهای فعلی و اساسی به شمار می رود ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

ست شومیز و دامن بلند یک استایل کلاسیک و شیک است که می‌توانید برای موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. این ست برای مهمانی‌های رسمی، محل کار و حتی روزمره مناسب است.

برای انتخاب یک ست شومیز و دامن بلند مناسب، مهم است که به فرم بدن خود توجه کنید. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از دامن‌های بلند و شومیز‌های کوتاه استفاده کنید. این کار شما را بلندتر نشان می‌دهد. اگر قد بلندی دارید، می‌توانید از دامن‌های کوتاه‌تر و شومیز‌های بلندتر استفاده کنید. این کار شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد.

همچنین مهم است که به رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه خود توجه کنید. اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک داشته باشید، بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک استایل جسورانه‌تر داشته باشید، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر و طرح‌های شلوغ‌تر استفاده کنید.

در اینجا چند نکته برای ست کردن شومیز و دامن بلند آورده شده است:

برای یک استایل رسمی، می‌توانید از یک شومیز سفید و یک دامن مشکی استفاده کنید. می‌توانید با یک کت و شلوار یا یک ژاکت این ست را تکمیل کنید.

برای یک استایل کژوال، می‌توانید از یک شومیز طرح‌دار و یک دامن ساده استفاده کنید. می‌توانید با یک جفت کفش کتانی یا صندل این ست را تکمیل کنید.

برای یک استایل اداری، می‌توانید از یک شومیز ساده و یک دامن رسمی استفاده کنید. می‌توانید با یک جفت کفش پاشنه بلند یا یک کفش تخت این ست را تکمیل کنید.

با کمی خلاقیت، می‌توانید ست شومیز و دامن بلند را به روش‌های مختلف ست کنید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

شومیز را چگونه با دامن زنانه، ست کنیم؟

مدل شومیز دامن هم مانند کت و دامن تنوع زیادی برخوردار است و شما می توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. شومیز های حریر و گیپور برای فصل گرم تابستان مناسب هستند.

امروزه لباس های خانم های جوان دارای طرح های گلدار بزرگ و کوچک نیز می باشد که این نشان از طراوت و زیبایی طبیعت دارد که در گذشته بیشتر لباس سالمندان مرسوم بوده است.

بلوز و دامن یا شومیز و دامن جزو  جزئی جدایی ناپذیر از استایل های زنانه در مهمانی ها و مجالس و حتی استایل خیابانی است. اگر یک بلوز یا دامن تازه خریداری کرده اید و نمی دانید چگونه آن را ست کنید ، با ما همراه باشید.

ست شومیز و دامن یک قانون کلی دارد:

1) دامن‌های کوتاه یا بلند و تک رنگ خود را با بلوز‌های رنگی و نقش دار ست کنید.

2) دامن های طرح دار و چین دار خود را با بلوزهای ساده و بلند ست کنید.

حتما توجه داشته باشید که اگر شومیز یا بلوز خود را روی دامن می اندازید ، هرگز دامن بلند و گشاد نپوشید که اصلا جالب نیست و بسیار زشت به نظر خواهید رسید.

 

ست-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ست-شومیز-و-دامن-بلند-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ست کردن دامن و شومیز با هم، چگونه است؟ اگر یکی از تکه های لباس شما طرح دار باشد ، مثلاً یک دامن طرح دار با زمینه سبز روشن وجود دارد و روی آن گل های ریز و درشت وجود دارد ، با یک بلوز به رنگ سبز و آبی به زیبایی ست می شود و می توانید یک کاغذ یا بلوز ساده با هر رنگی. از آنهایی که در گلهای دامن استفاده می شود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد و با نکاتی که گفته شد بتوانید بهترین نوع لباس خود را انتخاب کنید.

ست شومیز و دامن بلند - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن خواستگاری-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن ترک-شومیز دامن مشکی-عکس شومیز و دامن-خرید اینترنتی شومیز و دامن  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.